  • 1. Data: 2005-05-20 18:14:13
    Temat: niekaralność
    Od: "abrh" <a...@o...pl>

    miałem wypadek drogowy potrącenie pieszego złamanie nogi,po pijanemu,wypadek
    był 1991 rok ,sprawa była ze trzy lata póżniej, wyrok 2,5 do odsiadki
    odsiedziałem.Chciałbym sie zapytać po jakim czasie moge dostać zaświadczenie
    o niekaralności, sąd orzekł nieumyślne spodowanie wypadku .chciałem dostać
    prace ochroniarza i potrzebuje zaświadczenie o niekaralnosci. andrzej

  • 2. Data: 2005-05-20 20:55:24
    Temat: Re: niekaralność
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "abrh" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dostać
    > prace ochroniarza i potrzebuje zaświadczenie o niekaralnosci. andrzej

    10 lat od zakończenia kary, ale jeśli w między czasie nie popełniłeś
    innego przestępstwa, to już po 5 możesz złożyć wniosek o zatarcie
    skazania. Z tych podanych przez Ciebie danych wynika, że 10 lat chyba
    nie minęło (1991+3+2,5=1997 - koniec kary), ale chyba 5 minęło, więc
    złóż wniosek o zatarcie.