  • 1. Data: 2005-05-20 18:33:20
    Temat: wynajem mieszkania
    Od: Lazapatic <i...@m...sx>

    Witam
    znajomi wynajmuja mieszkanie od goscia. gosc jest troszke namolny, ma
    swoje klucze i zachodzi sobie kiedy mu sie spodoba, bo to przeciez jego
    mieszkanie. delikatne prosby i insynuacje nie pomagaja i niczego nie
    zmieniaja. jaki jest sposob na tego typu zachowania wlasciciela (poza
    zmiana mieszkania oczywiscie)-chodzi mi tu o zmiane zamkow w drzwiach,
    czy bedzie to zgodne z prawem?
    TIA, pozdr

  • 2. Data: 2005-05-20 18:53:15
    Temat: Re: wynajem mieszkania
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    On sprawdza uczciwosc najemców i tylko tyle !!!!

  • 3. Data: 2005-05-20 19:24:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lazapatic wrote:
> [...]
    > zmieniaja. jaki jest sposob na tego typu zachowania wlasciciela (poza
    > zmiana mieszkania oczywiscie)-chodzi mi tu o zmiane zamkow w drzwiach,

    Jeżeli wynajął mieszkanie, to niestety nie do końca już jest jego.
    Jedyne sensowne rozwiązanie to się po prostu wynieść.
    Mniej sensowne rozwiązania sprowadzają się do rozpoczęcia wojny.

    a) zgłoszenie naruszenie miru domowego
    b) włamania do mieszkania :)
    c) załóżcie alarm w mieszkaniu, niech się wydrze jak wejdzie.

    jego wejście do mieszkania pod waszą nieobecność już się kwalifikuje pod
    paragraf, ale to i tak do niczego dobrego nie doprowadzi.

  • 4. Data: 2005-05-20 19:38:46
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zmieniaja. jaki jest sposob na tego typu zachowania wlasciciela (poza
    > zmiana mieszkania oczywiscie)-chodzi mi tu o zmiane zamkow w drzwiach,
    > czy bedzie to zgodne z prawem?

    Zamontuj dodatkowy zamek. Nie musi byc jakis super i tak dalej,
    wystarczy zwykly yeti.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-05-20 20:23:14
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    bubu wrote:

    > a uczciwosc najemców i tylko

    niestety nie ma do tego prawa.

    Ja bym zmienił zamki - najemca ma jak najbardziej do tego prawo, nigdy
    bowiem nie wiadomo kto jest w posiadaniu wszystkich kopii klucza.
    Najłatwiej kupić sam wkład do zamka (ten sam model oczywiście), można to z
    łatwością samemu zamontować, a po skończeniu wynajmu przywrócić do stanu
    poprzedniego.