  • 1. Data: 2005-05-20 19:54:40
    Temat: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: "Storczyk" <s...@g...com>

    Ciagle chodza po mieszkaniach, przynajmniej raz w miesiacy i nagabuja
    bezczelnie. Jak to plemie wyplenic?
    To jest nachodzenie dosc uciazliwe.
    maj za to platne czy jak?
    Juz myslalam o telefonie na 997 ale czy to cos pomoze ?

    --
    Storczyk

  • 2. Data: 2005-05-20 20:13:57
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Storczyk wrote:
> [...]
    > To jest nachodzenie dosc uciazliwe.
    > maj za to platne czy jak?
    > Juz myslalam o telefonie na 997 ale czy to cos pomoze ?

    przecież kler rzymskokatolicki też chodzi po domach (tzw kolęda) to
    dopiero jest zboczenie !

  • 3. Data: 2005-05-20 20:25:23
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    A upierdliwi jak cholera!!!!!!!!
    Katabasy ,oczywiście !!!!!!

  • 4. Data: 2005-05-20 20:29:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    >A upierdliwi jak cholera!!!!!!!!
    > Katabasy ,oczywiście !!!!!!

    katabasy jedne pytaja czy przyjmujesz kolede, a z jechowymi juz nie jest tak
    latwo.

    P.

  • 5. Data: 2005-05-20 20:31:53
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 20.05.2005 Storczyk <s...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > To jest nachodzenie dosc uciazliwe.
    > maj za to platne czy jak?
    > Juz myslalam o telefonie na 997 ale czy to cos pomoze ?

    http://cyber-girl.net/zoo/teksty/sj.htm
    Znalazlem ostatnio ;-)

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 6. Data: 2005-05-20 20:38:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Storczyk" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    Niestety 997 tu nic nie pomoże. Chodzenie i próby nawiązania rozmów na
    niemal wszystkie tematy są niekaralne. Natomiast z doświadczenia wiem,
    że wystarczy powiedzieć, ze nie masz ochoty z nimi rozmawiać, a ci sami
    już nie przyjdą.

  • 7. Data: 2005-05-20 20:42:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "firma mm" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > przecież kler rzymskokatolicki też chodzi po domach (tzw kolęda) to
    > dopiero jest zboczenie !

    Jest pewna istotna różnica. Po pierwsze z reguły chodzą do osób, które
    formalnie należą do zgromadzenia danej parafii i jeśli raz powiesz, ze
    sobie nie życzysz, to zostanie to odnotowane i więcej nie przyjdą. Po
    drugie zawsze (no przynajmniej w mnie znanych przypadkach) księdza
    poprzedza osoba pytająca, czy sobie wizyty życzymy.

    Świadkowie Jehowy, czy też członkowie innych tego typu zgromadzeń (bo co
    do zasady jest tego wiele, a większość osób niezorientowanych
    szufladkuje ich pod jedną nazwą) z reguły próbują "nawracać" osoby,
    które nie są członkami ich zgromadzenia.

  • 8. Data: 2005-05-20 20:50:11
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jest pewna istotna różnica. Po pierwsze z reguły chodzą do osób, które
    > formalnie należą do zgromadzenia danej parafii i jeśli raz powiesz, ze
    > sobie nie życzysz, to zostanie to odnotowane i więcej nie przyjdą.

    No, niekoniecznie:-)
    Osiemnasty rok mieszkam tu gdzie mieszkam i rok w rok przychodzi kolęda, mimo
    że rok w rok odmawiam :-)

    pdr
    Olo

  • 9. Data: 2005-05-20 21:10:20
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Przemek R... wrote:

    > Użytkownik "bubu" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

    > katabasy jedne pytaja czy przyjmujesz kolede, a z jechowymi juz nie jest tak
    > latwo.
    >
    > P.

    a co jest trudne ? do mnie dzwonili, powiedziałem że mnie mnie nie
    interesuje i zamknąłem drzwi. kłopotów nie miałem.

  • 10. Data: 2005-05-20 21:24:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a co jest trudne ? do mnie dzwonili, powiedziałem że mnie mnie nie
    > interesuje i zamknąłem drzwi. kłopotów nie miałem.

    jak chodzilem na spacery wgodzinach rannych to co kilka dni jechowi wciskali
    mi gazetki.

    P.