  • 181. Data: 2005-05-29 08:00:52
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: poreba <d...@p...com>

    januszek <j...@p...irc.pl> niebacznie popelnil
    news:42985f51$1@news.home.net.pl:

    > Idź do lekarza... Proszę... Albo chociaż zmień grupę... Proszę.
    Przeczytaj, ważne: ze zrozumieniem
    post na który odpowiadasz, i poproś przede wszystkim Tych,
    którzy ciągną ten NTG wątek na psp ponad miarę

    Ale rozumiem: mnie irytacja też prawie zaślepiła...

    --
    pozdro
    poreba

  • 182. Data: 2005-05-30 07:31:49
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 28 May 2005 22:28:48 +0200,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > Hmmm... A jakby te sama metode zastosowac wobec SJ, to skutek bedzie
    > taki sam? ;->

    Podejrzewam. Trzebaby kiedys sprobowac czegos takiego: zaczepiaja Cie,
    zatrzymujesz sie po chwili, odwracasz, rozgladasz (i nikogo nie widzisz)
    i idziesz dalej (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 09:30:44 user up 10627 days, 21:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Atheism is a non-prophet organization.