  • Data: 2005-10-12 16:46:20
    Temat: Re: Supermarket i wypadek
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dijbig$37a$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > była przy
    > była w
    >
    > Nie mogę się zgodzić z Twoją opinią, że stojąca drabina jest pułapką.
    > Jeśli ktoś nie widzi wielkiej drabiny, to w mojej ocenie zasadnie
    > można domniemać, ze i innych oznakowań nie zobaczy. Jak mieli to
    > oznakować niby?

    Ukosne czarno - żółte pasy to standardowe oznakowanie urzadzen mogacych
    uszkodzic glowe. Niskie gzymsy np.

    Poza tym przy drabinie powinien ktos stac. A jesli ktos na drabinie pracuje,
    to zgodnie z przepisami BHP powinien go ktos ubezpieczac stojac na dole.

    Wina sklepu jest ewidentna. Jak myslisz, czemu w Makro na czas ruchu wózka
    do wysokiego skladowania zamyka sie alejki łancuchami? Bo Makro nie chce
    odpowiadac za niewlasciwe zabezpieczenie ciągów pieszych.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt