  • 1. Data: 2024-05-11 13:39:00
    Temat: Koniec bezkarności?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    Mam nadzieję, że również dla zwykłych pożytecznych idiotów.

    https://youtu.be/J3fnIG6e51w

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2024-05-11 14:12:55
    Temat: Re: Koniec bezkarności?
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-11 o 13:39, Kviat pisze:
    > Mam nadzieję, że również dla zwykłych pożytecznych idiotów.
    >
    > https://youtu.be/J3fnIG6e51w

    Ciekawe czy Piontek wierzy w to co mówi?:)

    On sam znany tropiciel ruskich szpiegów nie wywąchał
    szpiega sędziego? Powinien go wywąchać:)

    W tematyce łunijnej i około "ż":
    https://twitter.com/KarasekUS/status/178871152235449
    1890

    Budujem nowyj kołchoz.

  • 3. Data: 2024-05-11 14:14:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.05.2024 o 14:12, alojzy nieborak pisze:

    > Ciekawe czy Piontek wierzy w to co mówi?:)

    Za mocno uderzyłem w stół?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2024-05-11 14:26:09
    Temat: Re: Koniec bezkarności? [Znajdą więcej sędziów "szpiegów"?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    alojzy nieborak <g...@g...com> pisze:

    > Ciekawe czy Piontek wierzy w to co mówi?:)
    >
    > On sam znany tropiciel ruskich szpiegów nie wywąchał
    > szpiega sędziego? Powinien go wywąchać:)
    > [...]

    <cynizm> Posądzanie pasujących sędziów o szpiegostwo będzie już jak
    znalazł dla UE praworządności Tuska-Sienkiewicza-Bodnara. </cynizm>
    <ironia> Głęboko wierzę że Tuskie ABW teraz wywącha tabuny sędziów
    "szpiegów". </ironia>

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2024-05-11 14:44:56
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-11 o 14:14, Kviat pisze:

    > Za mocno uderzyłem w stół?
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Piontek jest znany z przypisywania pro-ruskości pisom.
    Twierdzenie jest głupie o czym nawet Stolcman gadał:
    https://twitter.com/mdzik12/status/17871752222960603
    97

    To przekaz dla naiwnych. Np. relacje PL-Białoruś, wystarczy wziąć
    pierwszą lepsza wypowiedź Łukaszenki i widać jaki jest stosunek
    Białorusi do pisów i peło, Łukaszenka wyczekiwał powrotu Donka w nadziei
    na polepszenie relacji, o pisach wypowiadał się zawsze kpiąco.
    Łukaszenka nie kocha pisów za szkolenie antyłikaszenkowego pułku
    Kalinowskiego w PL, ćwiczonego do wywrócenia Łukaszenki.

    Za pisanie że PL jest czwartym najbardziej znienawidzonym państwem w RU,
    zaraz po UA, USA i UK za posyłanie broni ukraińcom, tłiterowo-jutubwe
    pełoskie klakiery typu Kfiat/Olin zwykle dają bana. Paczaj umowa z 2016
    o bezpłatnym przekazaniu broni na UA. Umowa/ustawa uchwalona zaraz po
    dojściu pisów do władzy.

    Tak że nie wygłupiajcie się Kfiatku i nie pajacujcie Piontkiem:)

  • 6. Data: 2024-05-11 14:48:10
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-11 o 14:26, A. Filip pisze:

> [...]
    > znalazł dla UE praworządności Tuska-Sienkiewicza-Bodnara. </cynizm>
    > <ironia> Głęboko wierzę że Tuskie ABW teraz wywącha tabuny sędziów

    Przy pomocy pegazusa:)

    OT.
    Może to jest jaki trop?
    https://www.euractiv.pl/section/polityka-zagraniczna
    -ue/news/czechy-ujawniaja-siec-szpiegowska-rosji-w-u
    e-przeszukania-takze-w-polsce/

  • 7. Data: 2024-05-11 16:07:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.05.2024 o 14:44, alojzy nieborak pisze:

    > Piontek jest znany z przypisywania pro-ruskości pisom.

    Zamiast sekciarskiego pierdolenia podałbyś przykład tego
    "przypisywania", które jest niezgodne z faktami.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2024-05-11 16:13:38
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.05.2024 o 14:44, alojzy nieborak pisze:

    > To przekaz dla naiwnych. Np. relacje PL-Białoruś, wystarczy wziąć
    > pierwszą lepsza wypowiedź Łukaszenki

    LOL :)
    To żeś sobie autorytet znalazł... dlaczego mnie nie dziwi, że masz tak
    wielkie zaufanie do niego i dlaczego powołujesz się na jego wypierdy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 9. Data: 2024-05-11 16:23:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 May 2024 14:26:09 +0200, A. Filip napisał(a):

> [...]
    > znalazł dla UE praworządności Tuska-Sienkiewicza-Bodnara. </cynizm>
    > <ironia> Głęboko wierzę że Tuskie ABW teraz wywącha tabuny sędziów

    < uszczypliwość>Jak to miło z twijej strony że tagujesz swoje
    wypowiedzi, inaczej nikt by za cholerę nie wiedział o czym mówisz.
    </uszczypliwość>
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2024-05-11 16:26:43
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-11 o 16:07, Kviat pisze:

    > Zamiast sekciarskiego pierdolenia podałbyś przykład tego
    > "przypisywania", które jest niezgodne z faktami.

    Jeśli Piotnek wykłada się na całym ogóle widocznym z góry, nie ma sensu
    wchodzić w szczegół. Następna gadająca głowa z jutuba przy okazji
    pisząca książki. Nie podam nic bo go nie słucham.

    Podałem Ci pro-ruskość pisu i związaną z tym ściemę.