  • 11. Data: 2003-01-11 13:09:02
    Temat: Re: Studniówkowe bydło
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <avp1u2$mso$1@http.ptc.pl> LewY napisał(a):
    > Choć
    >
    > No cóż... macie rację - nie chcę iść na studniowkę - nie muszę,
    > ale mnie przeraża coś innego... około 400 osób milczaco da sobie
    > przybić na ciało tą pieczatkę i nawet słówka nie piśnie "bo
    > tak kazali", natomiast tylko 1 osoba ma coś przeciwko, bo uważa
    > że to uwłacza jej godności... coś tu jest jednak nie tak...

    No, zdecydowanie nie tak, ale z Tobą... Sorry, ale jak widać reszta
    ma ciekawsze rzeczy do roboty niż zawracanie sobie d* pierdołami. ;)

    P.S. Uważaj, bo kiedy będziesz składał papiery na studia, to będą Ci
    kazali złożyć, uwaga, Twoje ZDJĘCIA! Tak tak, to nie żart, normalnie
    cztery zdjęcia i nie ma wała - nie przyjmą bez tego. Jak Ty przeżyjesz
    tak brutalne naruszenie Twojej godności osobistej, wolności wyboru i
    prawa do samostanowienia?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 12. Data: 2003-01-11 13:12:00
    Od: "LewY" <l...@o...pl>

    > nie umie tańczyć???;))

    A to już inna sprawa :P

    pzdr,
    LewY

  • 13. Data: 2003-01-11 13:13:48
    Od: "LewY" <l...@o...pl>

> [...]
    > cztery zdjęcia i nie ma wała - nie przyjmą bez tego. Jak Ty przeżyjesz
    > tak brutalne naruszenie Twojej godności osobistej, wolności wyboru i

    Nie wiem... jakoś postaram się to przełknąć... :)

    A tak na serio to każdy ma _swoją_ granicę godności i przyzwoitości...
    Ja uważam, że stemplowanie ludzi nie jest przyzwoite, Ty tak.
    I nie mam zamiaru Cię przekonywać, bo szanuję Twoje przekonania.

    EOT

    pzdr,
    LewY

  • 14. Data: 2003-01-11 13:28:57
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "LewY" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wyobrazmy sobie studniowke. >Jacys< blizej nieokresleni
    > rodzice

    Jak to nieokresleni. Przeciez to rodzice Twoich kolezanek i kolegow.

    > na kolejnym zebraniu przedstudniowkowym decyduja
    > ze kazdy uczen, ktory bedzie chcial wejsc na studniowke
    > bedzie mial przybita pieczatke w okolicy ramienia (lub
    > nawet na ramieniu :P)...

    Jakim tuszem?

    > Rodzice wpadli
    > na pomysl, ze bedzie identyfikowany

    Nie znaja z twarzy własnych dzieci i ich kolegów?
    Jak w Misiu: Z twarzy nie podobny do nikogo :-)

    > wlasnie po tej pieczatce.

    Beda Was rozbierac?

    Karol

  • 15. Data: 2003-01-11 15:36:37
    Od: "LewY" <l...@o...pl>

    > Jak to nieokresleni. Przeciez to rodzice Twoich kolezanek i kolegow.

    A jakich tam kolegow :)

    > Jakim tuszem?

    No wlasnie nie wiem... tego nikt nie wie :)
    Trzeba powiadomic sanepid :P

    > Nie znaja z twarzy własnych dzieci i ich kolegów?
    > Jak w Misiu: Z twarzy nie podobny do nikogo :-)

    O! Bardzo dobry przyklad :)

    > Beda Was rozbierac?

    Who knows... czesc towarzystwa pewnie rozbierze sie
    samo... ale to dopiero nad ranem...

    pzdr,
    LewY

  • 16. Data: 2003-01-11 20:38:11
    Od: "Krzysio" <r...@p...onet.pl>

    Jeśli to nie jest pytanie czysto teoretyczne (naukowe) to proponuję wizytę u
    psychiatry, albo siedzenie w domku w czasie studniówki i nie psucie zabawy
    normalnym ludziom. Jest dużo poważniejszych rzeczy które ograniczają nasze
    życie, np. pieniądze ....................

    Użytkownik LewY <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avkr8b$9tc$...@h...ptc.pl...