  • 1. Data: 2003-01-09 20:03:52
    Temat: kto ile placi??? pilne ??
    Od: "xilort" <i...@o...pl>

    witam wszystkich !!!!!!!
    mam taki problem :
    istanieje firma (A) ktora zatrudnila pracownika na umowe zlecenie , ow ten
    pracownik ma swoja firme (B) i placi za siebei skladki ZUS..... no i pytanie
    :
    jakie skladki zus placi FIRMA (A) za pracownika ( umowa nie jest miedzy
    FIRMA(A) a firma (B) .. a tylko zatrudnia wlasciciela firmy (B) na umowe
    zlecenie) pewnien prawnik powiedzial ze nie trzeba placic skladek za tego
    pracownika .... ale nie bardzo mi sie chce w to wierzyc ........ poniewaz
    nie poparl tego zadnym artykulem prawnym tylko powiedzial ze tak mozna
    wiec mam ogromna prosbe jak mozecie to dajcie mi jakies artykuly prawne na
    ten temat ....... BARDZO WAZNE ..........
    jakby co to piszcie na priv .. i...@o...pl albo na grupe...

    wielkie dzieki pozdrawiam XiLoRt