  • 1. Data: 2003-01-09 19:56:31
    Temat: Wzory umów bankowych
    Od: "Madejczyk M." <m...@w...pl>

    Jestem studentką i potrzebuję na ćwiczenia wzory umów bankowych (kredytu, ra
    chunku bankowego i gwarancji bankowej). Proszę grupowiczów o podanie stron n
    a których mogę odnaleźć wzory tych umów. Jeżeli ktoś z grupowiczów posiada t
    akie wzory to proszę o przesłanie.

    Serdecznie dziękuję.
    M.M.

  • 2. Data: 2003-01-09 22:55:51
    Temat: Re: Wzory umów bankowych
    Od: "[sis]" <s...@u...board.usun.pl>

> [...]
    > a których mogę odnaleźć wzory tych umów. Jeżeli ktoś z grupowiczów posiada

    idz do banku (takiego marmurowego) i po prostu popros o taki wzor.

    szkoda zawracac gitare ludziom z http://mbank.pl | http://inteligo.pl |
    http://www.bph.pl

    pozdrawiam,
    Kamil