  • 1. Data: 2003-01-09 18:55:11
    Temat: Umowa kupna-sprzedazy
    Od: "Mario Naurecki" <m...@s...com>

    Witam

    Mam firme, od czasu do czasu handluje uzywanymi czesciami elektronicznymi,
    najczesciej kupuje je od postronnych osob, chcialbym sie jakos zabezpieczyc
    przed kradzionym czesciami i byc w zgodzie z prawem, dodam ze mysle tu o
    dokumencie transakcji tzw Umowie kupna -sprzedazy
    Moje pytania :
    Czy moge skupowac czesci od osob niepelnoletnich?
    Z jakiego dokumentu tozsamosci moge wpisywac dane do umowy?
    Czy umowa kupna-sprzedazy pozwala mi zabezpieczyc sie w 100% przed
    paserstwem?

    Pozdrawiam

    Mariusz Naurecki

  • 2. Data: 2003-01-10 17:25:41
    Temat: Re: Umowa kupna-sprzedazy
    Od: LaidBack <l...@w...pl>

    w poscie z Thu, 9 Jan 2003 19:55:11 +0100 napisano:

    > Czy umowa kupna-sprzedazy pozwala mi zabezpieczyc sie w 100% przed
    > paserstwem?
    100% pewnosc mozesz miec wylacznie wtedy gdy sprzedajacy zalaczy do
    sprzedawanej rzeczy dowod zakupu. Musisz piec dowod na to, iz
    sprzedajacy nabyl rzecz legalnie, a wowczas w przypadku postepowania
    karnego wykazesz, ze nabyles rzecz w dobrej wierze.

    --
    LaidBack
    gg 208208

  • 3. Data: 2003-01-11 14:16:01
    Od: "Mario Naurecki" <m...@s...com>

> [...]
    > sprzedajacy nabyl rzecz legalnie, a wowczas w przypadku postepowania
    > karnego wykazesz, ze nabyles rzecz w dobrej wierze.

    Niestety nie zawsze jest to mozliwe a moze powiem tak ze w wiekszasci
    przypadkow klient nie posiada dowodu zakupu sprzed kilku lat, ale czy to ma
    oznaczac ze nie moge kupowac ?

  • 4. Data: 2003-01-13 10:05:15
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Jeżeli się okaże, że nie pochodzi on z legalnego źródła ->
    : podejrzenia o paserstwo spadną na Ciebie.

    pod warunkiem, że ...
    :-)

  • 5. Data: 2003-01-13 10:07:34
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Mario Naurecki" <m...@s...com> napisał w wiadomości
    > Niestety nie zawsze jest to mozliwe a moze powiem tak ze w wiekszasci
    > przypadkow klient nie posiada dowodu zakupu sprzed kilku lat, ale czy to
    ma
    > oznaczac ze nie moge kupowac ?

    kupować możesz zawsze, pamiętaj jednak, że to Ty odpowiadasz za to od kogo
    towar nabywasz. Jeżeli się okaże, że nie pochodzi on z legalnego źródła ->
    podejrzenia o paserstwo spadną na Ciebie.