  • 1. Data: 2003-01-09 21:43:53
    Temat: Nowy kodeks pracy - urlop na żądanie.
    Od: x...@p...onet.pl

    Zastanawiam sie, kto jest wiekszym idiotą, czy Ci którzy prawo tworzą, czy Ci
    którzy chcą uwierzyć w to, co ono "podobno" mówi i na co "podobno" pozwala.

    "Urlop na żądanie" to niezły przykład. Ponoć pracodawca nie moze odmówić, tyle
    że to nie prawda, bo moze. Przykładem jest powołanie się jednego z pracodawców
    na artykuł 8 k.p. zabraniający czynić ze swego prawa użytku przecznego ze
    spoleczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub zasadami współżycia
    społecznego.

    Niektórzy pracodawcy wprost wymagają od pracownika osobistego wypełnienia
    wniosku o taki urlop. Podsumowując: telewizja kłamie albo naród to banda
    idiotów.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2003-01-09 21:58:51
    Temat: Odp: Nowy kodeks pracy - urlop na żądanie.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > Zastanawiam sie, kto jest wiekszym idiotą,

    a ja zawsze jak słysze tak wyrażane zdanie natychmiast mi się nasuwa pytanie
    "po czym idiota idiote poznaje"
    mówie szczerze zawsze mam z tym problem ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-09 22:27:11
    Temat: Re: Nowy kodeks pracy - urlop na żądanie.
    Od: x...@p...onet.pl

    > a ja zawsze jak słysze tak wyrażane zdanie natychmiast mi się nasuwa pytanie
    > "po czym idiota idiote poznaje"
    > mówie szczerze zawsze mam z tym problem ...

    To proste, obydwaj mówią co innego na ten sam temat (choć to jest jeszcze
    normalne) ale dodatkowo, obydwaj twierdzą, że ten drugi po prostu kłamie.
    D.

  • 4. Data: 2003-01-09 22:32:37
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > spoleczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub zasadami współżycia

    a nie masz na myśli czasem art. 167§1 k.p
    bo w innym wypadku jak zastosujesz art.8 kiedy pracownik przyjdzie w np.w 8
    godz. wymiaru czasu pracy w dzień rozpoczętego urlopu?

    > Niektórzy pracodawcy wprost wymagają od pracownika osobistego wypełnienia
    > wniosku o taki urlop.

    łamia prawo

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-09 22:36:25
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > normalne) ale dodatkowo, obydwaj twierdzą, że ten drugi po prostu kłamie.

    więc zaręczam,że jest to błedne myslenie w sytuacji gdy oprze się o sąd
    pracy pracodawca przegra ...

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-09 22:47:20
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 9 Jan 2003 23:27:11 +0100, x...@p...onet.pl
    zakodował:

    >normalne) ale dodatkowo, obydwaj twierdzą, że ten drugi po prostu kłamie.

    "Podsumowując: telewizja kłamie"

    MSPANC
    EOT

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2003-01-10 05:42:02
    Od: x...@p...onet.pl

> [...]
    > bo w innym wypadku jak zastosujesz art.8 kiedy pracownik przyjdzie w np.w 8
    > godz. wymiaru czasu pracy w dzień rozpoczętego urlopu?

    To nie ja mam na myśli ten czy inny przepis. Przytoczyłem wymówke jednego z
    pracodawców przedstawioną pracownikom dzień po tym, jak weszły nowe przepisy.
    Ludzie z jednej strony nasłuchali się "gadajacych głów" z TV a z drugiej
    wszystkiemu właściwie zaprzeczono, sprowadzajac nowy przepis do adnotacji na
    wniosku urlopowym -> zamiast "wypoczynkowy" wpisać "na żądanie" - plus
    informacja wprost o możliwosci odmowy....

    Kto więc mija sie z prawda i dlaczego? A może wszyscy mają rację, tylko owa
    racja zalezy od punktu widzenia, siedzenia i sprytu w wertowaniu paragrafów
    kodeksu? Idiotyczne pytania, no nie?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 8. Data: 2003-01-12 10:26:16
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > Kto więc mija sie z prawda i dlaczego?

    nowy przepis zawsze budzi wiele wątpliwości...

    A może wszyscy mają rację, tylko owa
    > racja zalezy od punktu widzenia, siedzenia i sprytu w wertowaniu
    paragrafów
    > kodeksu?

    z braku dodatkowych jednak podawali ,ze zostanie wydane dodatkowe
    wyjaśnienie by nie dochodziło do takich sytuacji odn. prawa pracy...

    Idiotyczne pytania, no nie?

    nie sądze ...kto pyta nie błądzi ...

    Sandra