  • 21. Data: 2010-09-10 12:13:53
    Temat: Re: Selekcja w lokalach
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 14:07:48 +0200, Maddy napisał(a):

    > Weźmy chociaż te już prawie rytualne "do spraw nieuregulowanych
    > niniejszą umową maja zastosowania przepisy kodeksu cywilnego".

    Tu się zgadza. Ale już dookreślenie (zwłaszcza w przypadku kiedy umowa
    jest jakiegoś rodzaju miksem), że w takich sprawach stosuje się przepisy
    kc o dziele albo o zleceniu jest jak najbardziej prawidłowe i zasadne.

    --
    :-) Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 22. Data: 2010-09-10 12:19:27
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 10 Wrz, 13:53, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Wiele rzeczy jest dodawanych do umów czy nawet przepisów z pewną
    > nadmiarowością,

    I teraz robia specjalna akcje w celu zastosowania pewnej
    nadmiarowosci, hehehe:)))
    Przyjmij w koncu do wiadomosci, ze selekcja jest calkowicie legalna.

  • 23. Data: 2010-09-10 12:41:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2010 14:19, KRZYZAK pisze:

    > I teraz robia specjalna akcje w celu zastosowania pewnej
    > nadmiarowosci, hehehe:)))

    Muszą się wykazać. I zawsze jest to okazja do renegocjacji umów.

    > Przyjmij w koncu do wiadomosci, ze selekcja jest calkowicie legalna.

    Nie jest.

  • 24. Data: 2010-09-10 12:53:30
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 10 Wrz, 14:41, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Nie jest.

    Buhahaha:) Oswiec wiec urzednikow. Zaoszczedzisz im pracy i nerwow.
    Bedzie mozna lepic kary i miasto bedzie zarabiac bez zbednych
    formalnosci. Miasta w calej Polsce beda zarabiac!
    Oswiec tez sady i policje, bo od 20 lat nie bylo ani wyroku ani
    mandatu za selekcje. Wszyscy sa niedouczeni i prawa nie znaja:)

  • 25. Data: 2010-09-10 13:24:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2010 14:53, KRZYZAK pisze:

> [...]
    > Oswiec tez sady i policje, bo od 20 lat nie bylo ani wyroku ani
    > mandatu za selekcje. Wszyscy sa niedouczeni i prawa nie znaja:)

    Albo je olewają. Patrz: meldunki.

    Zasadniczo za każdym razem jak ktoś fiskusowi podeśle zeznania podatkowe
    gdzie adres zameldowania i zamieszkania są różne - US mógłby robić donos
    a sąd z automatu karać.

    I co? I nic.

    A o mandacie za selekcję ktoś kiedyś tu wspominał.

  • 26. Data: 2010-09-10 14:36:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6d52q$sh3$1@news.onet.pl Krzysztof
    <k...@a...pl> pisze:

    > W istocie :)
    > Tak przy okazji - czy to przypadkiem nie był niejaki Roman W., pedagog
    > lub coś koło tego, niegdysiejszy bywalec grupy pl.soc.edukacja i
    > pokrewnych? ;-)
    Nie, chłopcze, dzwonią ale nie wiesz w którym kościele.
    Nie Roman W. tylko Roman G., Roman Gawron.
    I nie pedagog, a jakiś tam prywatny byznesmenek.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2010-09-10 15:17:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Sep 2010, Samotnik wrote:

    > Brawo! I tak to dokładnie powinno działać! Właściciel wybiera, kogo wpuści,

    W kwestii formalnej i abstrahując od dyskusji nad poglądami
    czy tak powinno być - rozumiem że POPIERASZ działanie urzędników?

    No bo to oni (jako przedstawiciele właściciela) wybierają kogo
    wpuszczą (takich najemców, którzy dopuszczają możliwość selekcji,
    czy takich najemców którzy selekcji nie dopuszczają).

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2010-09-10 15:22:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Sep 2010, KRZYZAK wrote:

    > Glupi urzednicy. Po co chca robic takie klauzule w umowach, skoro
    > selekcja jest zabroniona w Polsce?

    Z tego samego powodu, dla którego wstawia się "hopki" (ograniczniki
    prędkości) i robi minironda tudzież inne szykany drogowe.
    Tak jakby postawienie znaków nie wystarczało :|

    > Jakby czytali te grupe, to by wiedzieli!

    ...że prawo w .pl jest dość powszechnie nie przestrzegane?
    Ano wiedzieliby ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2010-09-10 15:27:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Sep 2010, Andrzej Lawa wrote:

    > Albo je olewają. Patrz: meldunki.
    >
    > Zasadniczo za każdym razem jak ktoś fiskusowi podeśle zeznania podatkowe
    > gdzie adres zameldowania i zamieszkania są różne - US mógłby robić donos

    Już pytałem (w innej sprawie) kilka dni temu i nikt jakoś nie odpowiedział:
    a tajemnica skarbowa to pies? Czy US ma prawo podawać dane zebrane wskutek
    dokonywania czynności podatkowych w takim przypadku, kiedy dane te, zebrane
    pod odpowiedzialnością skarbowokarną, dotyczą jedynie wykroczenia?

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2010-09-10 15:28:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Sep 2010, KRZYZAK wrote:

    > I teraz robia specjalna akcje w celu zastosowania pewnej
    > nadmiarowosci, hehehe:)))

    Mówisz o tych minirondach i "garbach" co to jest stawiają
    mimo istnienia znaków ograniczenia prędkości?
    Tak, ciekawy przypadek zbędnej nadmiarowości, bardzo ciekawy ;)

    pzdr, Gotfryd