  • 1. Data: 2010-09-10 07:13:31
    Temat: Selekcja w lokalach
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Co o tym sądzicie?
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,8357259,K
    oniec_z_selekcja_w_klubach__Urzednicy_mowia_dosc.htm
    Zgodne z prawem czy nie? :)

    K.

  • 2. Data: 2010-09-10 08:02:16
    Temat: Re: Selekcja w lokalach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Sep 2010, Krzysztof wrote:

    > Co o tym sądzicie?
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,8357259,K
    oniec_z_selekcja_w_klubach__Urzednicy_mowia_dosc.htm
    > Zgodne z prawem czy nie? :)

    Cytuję:
    "w miejskich lokalach".
    Klub "z selekcją" różni się (tym, że nie jest publicznie dostępny!) od
    klubu "bez selekcji", i nie widzę powodu dla którego właściciel lokalu
    miałby mieć prawo decydowania o tym, że zgodzi się na wynajęcie tegoż
    lokalu na pierkarnię ale na masarnię się nie zgadza (666 KC - "w sposób
    w umowie określony") a nie miałby mieć prawa decydowania o tym że
    zgadza się na lokal publiczny zaś nie zgadza się na lokal niepubliczny
    (taki w którym są karty klubowe, jak np. w Makro Cash & Carry).

    Jeśli miasto ma "w planie" wynajęcie lokali przy deptaku na publicznie
    dostępne sklepy, to nie widać powodu dla którego mialoby musieć akceptować
    taki stan że faktycznie lokal zostanie przeznaczony na osobiste solarium
    dla Jaśka z Wieśkiem (i kwestia czy chodzi o 2 wyselekcjonowane osoby
    czy 12 047 takich osób jest drugorzędna).

    Oczywiscie odnoszę do przypadku "powiedzieli nam, że są potrzebne karty
    klubowe", bo jeśli lokal ma być publiczny to IMO selekcja w ogóle
    nie ma podstaw (równie dobrze można selekcjonować komu się sprzeda
    chleb - np. "Murzynom nie sprzedajemy").

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-09-10 08:59:49
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On Sep 10, 8:13 am, "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote:
    > Co o tym sądzicie?http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,
    8357259,Koniec_z_selekcja_...
    > Zgodne z prawem czy nie? :)
    >
    > K.

    i bardzo dobrze. nie ma niczego gorszego niz kluby z selekcja- nie sa
    one ani jakos bardziej bezpieczne, ani zabawy w nich nie ma lepszej.
    osobiscie- unikam takowych jak ognia (nie, nie jestem dresem)

  • 4. Data: 2010-09-10 10:03:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 10.09.2010 Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> napisał/a:

    > i bardzo dobrze. nie ma niczego gorszego niz kluby z selekcja- nie sa
    > one ani jakos bardziej bezpieczne, ani zabawy w nich nie ma lepszej.
    > osobiscie- unikam takowych jak ognia (nie, nie jestem dresem)

    Brawo! I tak to dokładnie powinno działać! Właściciel wybiera, kogo wpuści,
    klient wybiera, gdzie pójdzie. Po prostu nie ma lepszego układu niż ten,
    który opisałeś.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2010-09-10 10:15:04
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisał

    > i bardzo dobrze. nie ma niczego gorszego niz kluby z selekcja-

    No właśnie. Tylko nie bardzo rozumiem jak to się ma do słynnej już historii
    restauracji założonej przez grupkę kobiet, do której to restauracji nie
    mieli wstępu mężczyźni. Kojarzę, że sprawa trafiła do sądu z inicjatywy
    jakiegoś zbulwersowanego pana, ale właścicielki restauracji ją wygrały, bo
    sąd uznał, że mają prawo dowolnie wybierać sobie target.
    Więc one mogą, a inni już nie? :) To przecież też selekcja, gdzie kryterium
    wyboru jest płeć.

    K.

  • 6. Data: 2010-09-10 10:20:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Szymon von Ulezalka napisa?(a):

    > i bardzo dobrze. nie ma niczego gorszego niz kluby z selekcja- nie sa
    > one ani jakos bardziej bezpieczne, ani zabawy w nich nie ma lepszej.
    > osobiscie- unikam takowych jak ognia (nie, nie jestem dresem)

    Skoro ich unikasz to skąd wiesz, że nie są bardziej bezpieczne i, że
    zabawa nie jest lepsza?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 7. Data: 2010-09-10 10:29:53
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    10 Sep 2010 12:20:21 +0200, januszek napisał(a):

    > Skoro ich unikasz to skąd wiesz, że nie są bardziej bezpieczne i, że
    > zabawa nie jest lepsza?

    Dedukuję, że kiedyś pewnie w paru był ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2010-09-10 10:31:50
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Dedukuję, że kiedyś pewnie w paru był ;]

    ja spartnerem chodzimy tylko do dlokali z selekcją, bo chamstwo zostaje
    nazwewnątrz - mam y gwarancję

    jk

  • 9. Data: 2010-09-10 10:51:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2010 12:15, Krzysztof pisze:

> [...]
    > sądu z inicjatywy jakiegoś zbulwersowanego pana, ale właścicielki
    > restauracji ją wygrały, bo sąd uznał, że mają prawo dowolnie wybierać

    Tylko:

    1. ta restauracja była lokalem powiązanym z miejscową grupą prawniczek
    różnego autoramentu

    2. pan protestujący przegrał w pierwszej instancji, ale apelować już nie
    zdążył, bo przypadkowy nalot policji na jego pokój hotelowy wykrył
    materiały "pedofilskie" i gość zaczął mieć pilniejsze sprawy na głowie

  • 10. Data: 2010-09-10 11:13:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 10-09-2010 12:31, malgosia pisze:

    > ja spartnerem chodzimy tylko do dlokali z selekcją, bo chamstwo zostaje
    > nazwewnątrz

    I zasady pisowni polskiej pewnie też...

    Czasem zdecydowanie lepiej jest nie zostać wpuszczonym.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813