  • 11. Data: 2010-09-10 11:28:37
    Temat: Re: Selekcja w lokalach
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i6d1f4$i5a$1@news.onet.pl...

    > ja spartnerem chodzimy tylko do dlokali z selekcją, bo chamstwo zostaje
    > nazwewnątrz - mam y gwarancję

    Rozmawiałem na ten temat jakiś czas temu z kolegą, który obraca się w branży
    gastronomicznej i pokrewnych w Sopocie. Selekcja nigdy nie miała na celu
    wyeliminowania chamstwa czy czegoś podobnego. Jedyny cel jaki temu
    prześwieca to pozbycie się klientów, którzy do jednego piwa proszą 2
    szklanki. Opowiadał, że często selekcjonerzy są bardzo dobrze wyszkoleniu w
    rozpoznawaniu markowych ciuchów, butów, zegarków, perfum itp. Opowiadał
    również o tym, że nawet jak masz portfel wypchany dwusetkami w ilościach
    znacznych a wyglądasz normalnie (tzn. nie masz tych dwusetek przyklejonych
    do każdej części garderoby) to masz marne szanse na wejscie do lokalu.
    Po prostu klient ma wyglądać na takiego co pare tych banknocików w kasie
    zostawi.

    Tomasz

  • 12. Data: 2010-09-10 11:31:27
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Po prostu klient ma wyglądać na takiego co pare tych banknocików w kasie
    > zostawi.

    Głupota, bo wyglądać to sobie może, a przy okazji mieć węża w kieszeni. I
    na odwrót.
    Wystarczy wpuszczać za odpowiednio wysoką kaucją rozliczaną z zamawianym
    posiłkiem/popitkiem :)

    K.

  • 13. Data: 2010-09-10 11:33:43
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > 2. pan protestujący przegrał w pierwszej instancji, ale apelować już nie
    > zdążył, bo przypadkowy nalot policji na jego pokój hotelowy wykrył
    > materiały "pedofilskie" i gość zaczął mieć pilniejsze sprawy na głowie

    W istocie :)
    Tak przy okazji - czy to przypadkiem nie był niejaki Roman W., pedagog lub
    coś koło tego, niegdysiejszy bywalec grupy pl.soc.edukacja i pokrewnych?
    ;-)

    K.

  • 14. Data: 2010-09-10 11:42:23
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał

    > Pewnie, że głupota ale tak jest i nic z tym nie zrobisz. Dodatkowo skoro
    > tak robią tzn. że im się to opłaca.

    Dokładnie.
    Tak jak w Makro ;-)

    K.

  • 15. Data: 2010-09-10 11:46:07
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

  • 16. Data: 2010-09-10 11:48:15
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 10 Wrz, 09:13, "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote:
    > Co o tym sądzicie?http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,
    8357259,Koniec_z_selekcja_...
    > Zgodne z prawem czy nie? :)

    Glupi urzednicy. Po co chca robic takie klauzule w umowach, skoro
    selekcja jest zabroniona w Polsce?
    Jakby czytali te grupe, to by wiedzieli!

  • 17. Data: 2010-09-10 11:53:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2010 13:48, KRZYZAK pisze:

    > Glupi urzednicy. Po co chca robic takie klauzule w umowach, skoro
    > selekcja jest zabroniona w Polsce?
    > Jakby czytali te grupe, to by wiedzieli!

    Wiele rzeczy jest dodawanych do umów czy nawet przepisów z pewną
    nadmiarowością, bo ludzie są zbyt tępi albo celowo udają, że nie
    rozumieją przepisów.

  • 18. Data: 2010-09-10 11:56:36
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 10 Wrz, 12:31, "malgosia" <m...@o...pl> wrote:

    > ja spartnerem chodzimy tylko do dlokali z selekcją, bo chamstwo zostaje
    > nazwewnątrz - mam y gwarancję
    >
    > jk

    Sądząc po twojej ortografii to nie chodzi tu o zostawianie "chamstwa"
    na zewnątrz tylko o czysty snobizm.

  • 19. Data: 2010-09-10 12:07:48
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 10-09-2010 13:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Wiele rzeczy jest dodawanych do umów czy nawet przepisów z pewną
    > nadmiarowością, bo ludzie są zbyt tępi albo celowo udają, że nie
    > rozumieją przepisów.

    Weźmy chociaż te już prawie rytualne "do spraw nieuregulowanych
    niniejszą umową maja zastosowania przepisy kodeksu cywilnego".
    Czasem jeszcze się jakąś ustawę dodaje (np. o transporcie drogowym albo
    inną dot. branży) jakby bez tego ustawy nie działały.

    Albo "strony ustalaja że koszt podatku od czynności cywilnoprawnych
    ponosi nabywca" w mowie kupna-sprzedaży.

    Ale z drugiej strony ostatnio miałam w ręku umowę w której do zapłaty
    PCC zobowiązano sprzedawcę. Sporo było potem przepychanek i oskarżeń o
    "wyrolowanie".

    Nie wiadomo co lepsze.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 20. Data: 2010-09-10 12:11:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 10-09-2010 13:56, gr pisze:

    > Sądząc po twojej ortografii to nie chodzi tu o zostawianie "chamstwa"
    > na zewnątrz tylko o czysty snobizm.

    A tam. "Chamstwo" to już od dawna w pwenych kręgach, każdy, kto nam
    akurat towarzysko nie odpowiada (albo ma nie taką koszulę, buty, fryzurę
    lub niedostatek biżuterii i makijażu), i Małgosia ma gwarancję że będzie
    się bawiła w otoczeniu jej podobnych.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813