  • 111. Data: 2005-08-15 12:23:40
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:1r1mk37w4u8mm$.gutc8723uau5.dlg@40tude.net...
    > Sun, 14 Aug 2005 23:18:18 +0200, *Przemek R...*
    > <news:ddocel$ab3$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > Wirusa podczepionego jeszcze na grupy wysyłasz?
    > Ciekawa jestem, czy ktoś już tego gifa otworzył.

    nie wirusa tylko wkleilo sie wraz z terscia z mp3.wp.pl

  • 112. Data: 2005-08-15 12:26:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Obawiam się że Przemus troll Ci nie odpowie.

    widze ze zabolal ktorys z postow

    On zna tylko nielegalne
    > serwisy.

    nie nbiore pod uwage tych serwisow w ktorych wykonawcy sami udostepniaja swa
    muzyke,
    a na takich jest wyrazna informacja.

    > Profesjonalnej porady nie udzieli :-(

    ty za to teyskasz takimi poradami, poki co bredzisz ze mozna krasc bo jest
    do tego dostep,
    3 letnie dziecko takiej bredni by nienapisalo

  • 113. Data: 2005-08-15 12:29:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale dlaczego zly? Jesli tam sa te same mp3 co na serwisie "lewym", ktory
    > podawales, to ja sie Ciebie pytam, moje mp3 na dysku sa legalne, czy
    > nielegalne?

    bo ja pisze nie o pliku jako pliku tylko muzyce nielegalnej, a tam jest
    wyrazna informacja
    dla kogo jest ten serwis przeznaczony, stad uwazam ze to zly przyklad.

  • 114. Data: 2005-08-15 12:31:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W bardziej ogólnej rzeczywistości oznacza ono coś zupełnie innego.
    >
    > Inaczej mówiąc twierdziłeś (mając chyba coś innego na myśli), że mp3 na
    > wirtualnej polsce _są_ nielegalne.

    nie, ja nie twierdzilem ze mp3 z wp sa trefne a przyklad trefny

    > Masz, tu sobie poczytaj: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=62846

    czytalem to, moze przyjac ze przyklad jest poprostu smieszny,

    P.

  • 115. Data: 2005-08-15 12:40:44
    Od: verbus <v...@i...pl>

    A z jakiego art. kodeksu karnego grozi kara za sciągnięty nielegalny
    utwór mp3 ?

    Pzdr.

  • 116. Data: 2005-08-15 12:40:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A widzisz.

    ale jestes w stanie sprawdzic "opakowanie " w formie instalki systemu

    > Cóż, Novell twierdzi, że ma prawa do dystrybucji - ale skąd ja mogę
    > wiedzieć, czy nie kłamie, hmm? Powinienem lecieć i sprawdzać - porozumieć
    > się z każdym autorem i upewnić się, czy (a) faktycznie jest autorem (b)
    > warunki licencji nie zostały przez osobę udostępniającą pliki pobrane.
    > Przy twoim paranoicznym podejściu do kontroli legalności przez
    > 'konsumenta' należało by to uczynić. Przy tysiącach programów i
    > autorów.... Powodzenia ;->

    nie, przy powyzszym nowell odpowiedzial by za to, on udostepnil zpewniajac
    ze
    mozna legalnie pobrac

    > Jaaaaaaaaaasne. Linus sam jeden od tylu lat cały kernel i wszystkie moduły
    > robi...

    a gdzie ja to napisalem?

    >No i wychodzi, jaki jesteś 'zorientowany inaczej'.

    on jest tworca jadra, napisal podstawy a to ze pracuje obecnie przy nim
    wiele osob jest logicznym.

    > To co innego - policja mają stosowne przesłanki może (czy wręcz musi)
    > zbadać, czy dany pojazd jest trefny (BTW: poczytałeś już sobie, co to
    > słowo znaczy?), czy nie.

    to nie co innego, jest to standard w takiej sytucaji,

    > Ale nigdy w życiu nie odda go bezpośrednio od ręki poprzedniemu
    > właścicielowi.

    noi co z tego, fakterm jest ze natychmiast go stracisz i nie po wyroku

    Co innego, jeśli zostało to odebrane bezpośrednio
    > złodzejowi - wtedy mogą zrobić uprzejmość. Ale nie gdy samochód został już
    > przez kogoś w dobrej wierze nabyty.

    przy zalozeniu ze masz go >=3 lata

    > Legalny.
    >
    > Cena SuSE = 0
    > Cena OpenOffice = 0
    > Cena 'Do prostego człowieka' zespołu Akurat = 0
    >
    > To dlaczego jakikolwiek inny plik udostępniony bez żadnych kodów czy haseł
    > oraz sam nie domagający się kodów/haseł czy głoszący, że tylko np. jedna
    > konkretna osoba może go udostępniać, a wszyscy inni robią to nielegalnie,
    > nie może również kosztować 0zł, hmm?

    a gdzie ja pisalem ze nie moze kosztowac 0 zl ?

    > Od sądzenia to są sądy ;)
    >
    > I wytłumacz mi, dlaczego nagle wciągasz do całej sprawy nośnik?

    bo poruszyles kwestie komercyjnych wersji linuksa, a jakos nie chce mi sie
    wierzyc by byla w tym celu oddzielna wersja instslacyjan
    tworzona

    P.

  • 117. Data: 2005-08-15 12:46:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > co to znaczy nabyte nielegalnie? Przeciez kiedy place za program raz, to
    > dlaczego nie mam prawa zrobic kopii? Place za ksiazke, to moge ja pozyczyc
    > komu chce.

    w licencji zdaje sie jest to sprecyzowane, a czynnosc o ktorej piszesz jest
    zawarta
    Art. 278. kk

    2. Tej samej karze podlega, kto bez zgody osoby uprawnionej uzyskuje cudzy

    program komputerowy w celu osiagniecia korzysci majatkowej.

    A osoba ktora nabedzie taki program (zamiast kupowac) niewatpliwie kozrysc
    majatkowa osiagnie

    a ty odpowiesz za pomocnictwo.

    > Ministerstwo Prawdy piratami nazywa kazdego kto nieplacil haraczu dla M$.
    > Co to znaczy prawnie?

    nie wiem o co ci teraz chodzi

    > Tylko ulamek autorow jest wlascicielem praw rzekomo autorskich.

    sprecyzuje nabyte ze zrodla z ktorego wlasciciel autorskich praw majatkowych
    sobie nie zyczy

    P.

  • 118. Data: 2005-08-15 12:48:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > "Przemek R..."
    .pl>
    > niebacznie popelnil news:ddo8j3$qh2$1@inews.gazeta.pl:

    > Mylisz się. Miał prawo.

    jezeli sciaga system operacyjny (instalke) udostepniona na licencji GPL ?
    Ma prawo podejrzewac jezlei sie zorientuje co ta instalaka zawiera (jaki
    eoprogramowanie dodatkowo),
    tak nie jest po porstu w stanie (technicznie) chyba ze sklad jest wymieniony
    na stronie./

    P.

  • 119. Data: 2005-08-15 12:49:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał/a:

    > Od kiedy to caly?
    > Dystrybucja moze zawierac komercyjne oprogramowanie.

    nie mowimy teraz o sofcie dodatkowym a o samej dystrybucji bez dodatkowego
    oprogramowania,
    ktora jest scisle powiazana z jadrem.

  • 120. Data: 2005-08-15 12:52:53
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    verbus wrote:

    > A z jakiego art. kodeksu karnego grozi kara za sciągnięty nielegalny
    > utwór mp3 ?

    O wlasnie, to ciekawe pytanie i rzeczowa odpowiedz bylaby mile widziana
    :) Podlaczam sie zatem pod pytanie i czekam. :)

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5