  • 101. Data: 2005-08-14 21:56:57
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > w innych postach napisalem czemu trefny (trefny = chybiony = zly )

    Ale dlaczego zly? Jesli tam sa te same mp3 co na serwisie "lewym", ktory
    podawales, to ja sie Ciebie pytam, moje mp3 na dysku sa legalne, czy
    nielegalne?

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5
    ________________

  • 102. Data: 2005-08-14 21:57:40
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 14 Aug 2005 23:18:18 +0200, *Przemek R...*
    <news:ddocel$ab3$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    Wirusa podczepionego jeszcze na grupy wysyłasz?
    Ciekawa jestem, czy ktoś już tego gifa otworzył.

    --
    Kaja

  • 103. Data: 2005-08-14 22:00:37
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kaja wrote:

    > Zajrzyj na www.szorty.pl
    > lub
    > www.interia.pl
    >
    > Chyba nie paserzy? :-)

    Gdzie jest moj flakonik ze swiecona woda!? Kysz!! Apage!! Ja Ciebie
    przeganiam silo nieczysta, przestan juz podawac linki do niemoralnych
    serwisow zawerajacych cale to kradzione zlo! Zlo za darmo! ;)

  • 104. Data: 2005-08-14 22:43:00
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 15 Aug 2005 00:00:37 +0200, *mariposa doux*
    <news:42FFBF05.95041909@gazeta.pl> napisał(a):

    > Gdzie jest moj flakonik ze swiecona woda!? Kysz!! Apage!! Ja Ciebie
    > przeganiam silo nieczysta, przestan juz podawac linki do niemoralnych
    > serwisow zawerajacych cale to kradzione zlo! Zlo za darmo! ;)

    LOL
    :-)))

    --
    Kaja

  • 105. Data: 2005-08-14 23:46:40
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 14.08.2005 Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:
    > ktos sobie wystawil lewy soft. Po z atym z linuxami to bardzo trefny
    > przyklad bo wszystki posiadaja
    > te same jadro na tej samej licencji (GPL) i caly rowniez musi zostac na niej
    > wydany.

    Od kiedy to caly?
    Dystrybucja moze zawierac komercyjne oprogramowanie.
    Tak samo mozna stworzyc specyficzne jadro w oparciu o inne i je
    sprzedawac za dowolnie ustalona cene. Wymogiem jest tylko udostepnienie
    kodu zrodlowego.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 106. Data: 2005-08-15 00:29:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > w innych postach napisalem czemu trefny (trefny = chybiony = zly )

    To chyba tylko w twoim przywatnym świecie takie jest znaczenie tego słowa.

    W bardziej ogólnej rzeczywistości oznacza ono coś zupełnie innego.

    Inaczej mówiąc twierdziłeś (mając chyba coś innego na myśli), że mp3 na
    wirtualnej polsce _są_ nielegalne.

    Masz, tu sobie poczytaj: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=62846

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 107. Data: 2005-08-15 00:41:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > no tu inaczej byc nie moze. Nie jestes w stanie tego sprawdzic.

    A widzisz.

    > (oczywiscie mowa o zawartosci pakietu ktory jak sprawdziles
    > mozna bezplatnie pobrac :)

    Cóż, Novell twierdzi, że ma prawa do dystrybucji - ale skąd ja mogę
    wiedzieć, czy nie kłamie, hmm? Powinienem lecieć i sprawdzać -
    porozumieć się z każdym autorem i upewnić się, czy (a) faktycznie jest
    autorem (b) warunki licencji nie zostały przez osobę udostępniającą
    pliki pobrane.

    Przy twoim paranoicznym podejściu do kontroli legalności przez
    'konsumenta' należało by to uczynić. Przy tysiącach programów i
    autorów.... Powodzenia ;->

    > Linus Torvalds

    Jaaaaaaaaaasne. Linus sam jeden od tylu lat cały kernel i wszystkie
    moduły robi... No i wychodzi, jaki jesteś 'zorientowany inaczej'.

    > a jestes pewien ze policja by Ci wczesniej nie odebrala? O ile sobie
    > przypominam to nawet tu
    > na grupie byly takie przypadki omawiane

    To co innego - policja mają stosowne przesłanki może (czy wręcz musi)
    zbadać, czy dany pojazd jest trefny (BTW: poczytałeś już sobie, co to
    słowo znaczy?), czy nie.

    Ale nigdy w życiu nie odda go bezpośrednio od ręki poprzedniemu
    właścicielowi. Co innego, jeśli zostało to odebrane bezpośrednio
    złodzejowi - wtedy mogą zrobić uprzejmość. Ale nie gdy samochód został
    już przez kogoś w dobrej wierze nabyty.

    Zwłaszcza, że poprzedni właściciel mógł mieć AC, skorzystał zpolisy i
    pojazd teraz powinien trefić jeśli już to w ręce ubezpieczyciela.

    > zalezy jaki rynek pod uwage wezmiesz :-))

    Legalny.

    Cena SuSE = 0
    Cena OpenOffice = 0
    Cena 'Do prostego człowieka' zespołu Akurat = 0

    To dlaczego jakikolwiek inny plik udostępniony bez żadnych kodów czy
    haseł oraz sam nie domagający się kodów/haseł czy głoszący, że tylko np.
    jedna konkretna osoba może go udostępniać, a wszyscy inni robią to
    nielegalnie, nie może również kosztować 0zł, hmm?

    > ale te bonusy pewnie sa dostepne na oddzielnych plytkach (tak sadze),

    Od sądzenia to są sądy ;)

    I wytłumacz mi, dlaczego nagle wciągasz do całej sprawy nośnik?

  • 108. Data: 2005-08-15 00:44:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > True, bardziej sie zgodzc nie moge ;)

    Tak na marginesie - w świetle tego, co zostało napisane w innym wątku,
    zasadniczo można by napuścić urząd antymonopolowy na dystrybutorów
    mediów, sprzedających np. płytki z muzyką po 60 zł za sztukę czy filmy
    na DVD po 120 zł za sztukę.

    I pytanie podchwytliwe: niedawno kupiłem film na DVD, dosć nowy (2002
    roku), notabene film oskarowy za... 5zł.

    Kradzony, czy nie i dlaczego? ;->

  • 109. Data: 2005-08-15 08:05:57
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > I pytanie podchwytliwe: niedawno kupiłem film na DVD, dosć nowy (2002
    > roku), notabene film oskarowy za... 5zł.
    >
    > Kradzony, czy nie i dlaczego? ;->

    Jakupulem ostatnio kilka, srednio wyszlo ponizej 15 zlotych, gdy na
    polkach sa po 50-60-80... Chyba tez kupilem kradziony stuff. Kurcze,
    najwiekszy sklep internetowy w Polsce paserem...

  • 110. Data: 2005-08-15 10:59:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R..."
    .pl>
    niebacznie popelnil news:ddo8j3$qh2$1@inews.gazeta.pl:

    > to odpowiadala by firma ktora udostepnila te oprogramowanie bo
    > to akurat nie miales prawa podejrzewac ze jest cos nie tak.
    Mylisz się. Miał prawo.

    --
    pozdro
    poreba