  • 291. Data: 2005-08-18 15:52:18
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > programami p2p, od osob ktore nie posiadaja praw majatkowych do utworow
    > ktore udostepniaja

    "Są nielegalne progrmami p2p"?

    Nadal bełkot.

    Tak na marginesie: Kazaa zdaje się jest od jakiegoś czasu płatna i
    oficjalna...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 292. Data: 2005-08-18 15:52:26
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    mariposa doux wrote:

    > A'propos watku jeszcze - wyglada na to, ze pismaki nam w glowach
    > mieszaja...
    >
    > "Zatrzymany za nielegalne s'cia;gnie;cie pliku z sieci"
    > http://wiadomosci.onet.pl/1149467,11,item.html

    ciag dalszy....

    "w wywiadzie dla kieleckiej "Gazety Wyborczej" broni się jednak
    twierdząc, że plik był ogólnie dostępny:

    "Wiedziałem, że produkcją nowego klipu zajmuje się niemiecka firma.
    Odwiedziłem jej stronę internetową, gdzie znalazłem ogólnodostępny link,
    była tam informacja: [download] [pobierz - red.], dzięki czemu można
    było ściągnąć teledysk. Tak właśnie zrobiłem. Zresztą każdy mógł to
    zrobić, ale okazało się później, że ja byłem pierwszy i dlatego to do
    mnie dotarła policja".

    Oskarżony nie dystrybuował także pliku, lecz na forum fanów DM podał
    linka do niemieckiej strony, gdzie, według jego mniemania legalnie,
    można było pobrać klip."

    http://muzyka.onet.pl/mr,1150109,wiadomosci.html

    No i wyglada, ze chcieli zrobic pokazowke, ale im nie wyszlo... Nawalil
    webmaster serwisu muzycznego? :> No i sie okazalo,z e kazdy moze
    sciagnac. Nie rozpowszechnial zas pliku, tylko informacje, ze plik jest
    do sciagniecia ze strony serwisu producenta...

    Wiec?

    Kolejna kompromitacja?

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 293. Data: 2005-08-18 15:55:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > przy decyzji o tym czy bedziesz odpowiadal z
    > "§ 4. Kto utrwala, sprowadza, przechowuje lub posiada treści pornograficzne
    > udziałem małoletniego poniżej lat 15,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."
    > po sciagnieciu takich tresci?

    Art. 30.
    Nie popełnia przestępstwa, kto dopuszcza się czynu zabronionego w
    usprawiedliwionej nieświadomości jego bezprawności; jeżeli błąd sprawcy
    jest nieusprawiedliwiony, sąd może zastosować nadzwyczajne złagodzenie kary.

    Jest napisane 15, to mogę wierzyć, że 15 - przynajmniej dopóki treści
    nie sprowadzę i nie zweryfikuję.

    Więcej - nawet jeśli jest napisane 12, to praktycznie zawsze jest to
    fikcja i na zdjeciu wyraźnie widać, że prawdziwsze są raczej odwrotnie
    ustawione cyfry.

    > O ile chcesz sie zalozyc ? :-))

    Dowolną sumę.

  • 294. Data: 2005-08-18 15:56:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > a gdzie pisalem ze udostepniajacy nie odpowiada? Oczywiscie ze odpowiada
    > w obu przypadkach (mp3, porno) ale nie tylko.

    To dlaczego nadal działa, a wyłapują pobierających?

  • 295. Data: 2005-08-18 15:57:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > jest tymczasowo sciagniete a nie trwale zapisane, kk mowi o przechowywaniu

    MegaROTFL

    > tresci z nieletnimi ponizej 15 lat,

    Jak sam zacytowałeś mówi także o sprowadzaniu.

  • 296. Data: 2005-08-18 16:00:18
    Od: Marcin 'dethar' Jurasz <n...@o...pl>

    18.08.2005 @ 14:44:22, Przemek R... napisał:

    > a w nazwie pliku nazwe piosenki.

    Nazwa pliku nie określa jego zawartości. W ramach uściślenia :P.
    --
    pozdrawiam

  • 297. Data: 2005-08-18 16:03:00
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > W kwestii formalnej - 15-latki też są legalne.

    dlatego dopisalem and less ;)

  • 298. Data: 2005-08-18 16:04:09
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > ale te linki nie maja znaczenia przy odpowiedzialnosci za to co sciagasz,

    no to ja znow zapytam - czym sie rozni wrobelek? bo ja jedna nozke
    bardziej - odpowiwadasz. Jak mam po linku wykoncypowac, ze towar jest
    trefny? to tak jak po kolorze karoserii, ze woz jest kradziony...

  • 299. Data: 2005-08-18 16:04:10
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    18.08.2005 # 17:00:18, Marcin 'dethar' Jurasz napisał:

    > Nazwa pliku nie określa jego zawartości. W ramach uściślenia :P.

    Tzn może, ale nie musi - o to mi chodziło ;).
    --
    pozdrawiam

  • 300. Data: 2005-08-18 16:04:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > znam wiecej niz Ci sie wydaje

    No, ciebie by KRRiTV nie ocenzurowała - bajki umiesz opowiadać.

    > oj widac czy nieletnia, mozna powiekszyc

    Jaaaaaaaaaasne. Weź sobie obrazek 64x64 pixele, powiększ do np. 512x512
    i powiedz, co na nim widzisz - poza rozmazanymi plamami.

    > ale w p2p wpisujesz tytul piosenki

    Teraz mówisz o pedofilskich piosenkach? ;->

    > ktora Cie interesuje stad zamiar twoj
    > jest dosc jasno znany.

    Owszem - jasny: pobranie interesującej mnie muzyki. A wyszukanie jest
    zapytaniem, czy ktoś przypadkiem udostępnił (zakładam - póki nikt mnie
    nie poinformuje inaczej - że zgodnie z prawem udostępnił).

    > Poz a tym podalem przyklad ze zdjeciami pedofilskimi by pokazac ze fakt
    > zapewnienia
    > autora serwisu o legalnosci nie zwalania pobierajacego od myslenia

    To uważaj w hipermarketach, mediamarktach i innych takich - jest tam
    pełno płyt (audio i video) w _podejrzanie_ niskich cenach (czasami nawet
    na wagę!).

    Zażądaj zaświadczenia, że mają prawo sprzedawać.

    > a w nazwie pliku nazwe piosenki.

    ...i?