  • 1. Data: 2005-08-13 19:12:38
    Temat: czas pracy
    Od: "Kajub" <K...@a...pl>

    Witam.

    Jak rozumiecie ( jak winno się przyjmować ) czas pracy ( dla
    prac.fizycznych ) od-do.

    Przykładowo:
    czas pracy od godziny 7.00. do 15.00. oznacza, że:
    dopiero o godzinie 15.00. można odejść od maszyn i opuścić
    tak stanowisko jak i halę
    czy też.:
    jakiś kwadrans przed w/ w godziną 15.00, pracownicy powinni
    iść już np.do łaźni i przygotować się do punktualnego opuszczenia zakładu
    o godz. właśnie - 15.00.

    uff.
    jeśli rozumiecie o co mi chodzi :-)

    dziękuję.

    Kajub(owa)

  • 2. Data: 2005-08-13 19:19:45
    Temat: Re: czas pracy
    Od: Efcia<e...@o...pl>

    moim zdaniem 7-15 przy maszynach. u mnie pracownicy zaczynaja np od 8 lecz
    przed 8 muszą już być na stanowiwskach, zeby punktualnie o 8 zacząc dzwonić do
    klientów(pracuje w telemarketingu) :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-08-14 10:24:32
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > moim zdaniem 7-15 przy maszynach. u mnie pracownicy zaczynaja np od 8 lecz
    > przed 8 muszą już być na stanowiwskach, zeby punktualnie o 8 zacząc
    > dzwonić do
    > klientów(pracuje w telemarketingu) :)

    ale przykladowo jesli do twoich obowiazkow nalezy rowniez uprzatniecie
    biurka po pracy (zajmuje to trzy minuty) to powiino sie zaczac o 15.00
    sprzatac czy o 14.57? pozdrawiam pawel

  • 4. Data: 2005-08-15 13:58:45
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    gardziej <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

    > ale przykladowo jesli do twoich obowiazkow nalezy rowniez uprzatniecie
    > biurka po pracy (zajmuje to trzy minuty) to powiino sie zaczac o 15.00
    > sprzatac czy o 14.57? pozdrawiam pawel

    A ja bym zwolnił pracowników, co tak się troszczą o swoje 3 minuty na
    sprzątanie

    MSPANC

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli