  • 41. Data: 2005-03-16 08:59:29
    Temat: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    diana wrote:

    Ciach głupoty.

    Dziecko, zanim coś napiszesz, pomyśl o jednej rzeczy.
    Za xx lat, kiedy juz będziesz dużą dianą, czy dianem, cholera cię
    wie... twoje dzieci to przeczytają.
    I sobie pomyślą - ale głupiutka ta mamusia/tatuś...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 42. Data: 2005-03-16 09:49:38
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Massai napisał(a):
> [...]
    > wie... twoje dzieci to przeczytają.
    > I sobie pomyślą - ale głupiutka ta mamusia/tatuś...

    Nastepna odważna z Jersey City, NJ
    A może to ten sam po(d)miot?

    Swoją drogą nie diwię się, że Amerykanie opowiadają Polish Jokes, Skoro
    taką eprezentację tam wysyłamy :-)

    CZy można jakoś skonfigurować czytnik żeby filtrować posty gastarbajterów?

    --
    Falkenstein
    Ordo LUminis

  • 43. Data: 2005-03-16 10:13:12
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 16 Mar 2005 02:00:14 GMT,
    diana <p...@h...com> screamed:

    > Zwalnia pracownice, nie wie dokladnie za co, a dopiero na koniec pyta
    > czy to legalne.

    Zwalnia pracownice z powodu ktory wyraznie okreslil, to po pierwsze.
    Nie pyta czy to legalne, pyta o cos zupelnie innego, to po drugie.

    Polecam uwazne przeczytanie http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=11094

    > Tak mowi Piaskowski. Skoro Piaskowski juz na poczatek ujawnia naduzycie,
    > to jak mu mozna wierzyc?

    Rozumiem. To jego wina, ze pytajac od razu podaje szczegoly.
    Wszak lepsze sa pytania typu: "Ile kosztuje samochod?".

    > Jezeli sa powody, to jak najbardziej. To co Piaskowski napisal to zwykle
    > kretactwo.

    On zna te sytuacje z zycia. Ty wytaczasz jedynie swoje fanaberie.

    Artur

    ps. plonk warning za razace braki kultury osobistej

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 11:09:29 user up 10552 days, 23:04, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    An atheist is a man with no invisible means of support.

  • 44. Data: 2005-03-16 11:54:34
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    ludzie co to za chory debil robi tutaj dym ?

  • 45. Data: 2005-03-16 14:00:57
    Od: setting <k...@i...pl>

    Artur M. Piwko wrote:
> [...]
    >
    > Artur
    >
    > ps. plonk warning za razace braki kultury osobistej

    plonk plonka :-P

  • 46. Data: 2005-03-16 15:32:19
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: diana [Wed, 16 Mar 2005 01:39:10 GMT]:

    > Nagle sie obudziles hochsztaplerze? A do tego czasu wszystko
    > bylo jak w basni... Ot tak nagle bez powodu "kurwa" zrobila
    > sie arogancka do jasnie pana biznesmena Piaskowskiego.

    O wlasnie, prosty przyklad na to ze nalezy potencjalnych
    pracownikow sprawdzac na niusach _przed_ podpisaniem z nimi
    jakiejkolwiek umowy...

    Kira (tez hochsztapler, czasem zwalnia nieudacznikow i chamow
    i nie odczuwa z tego powodu wyrzutow sumienia)

  • 47. Data: 2005-03-28 21:28:54
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com> napisał
    w wiadomości
    rver.domdata.depfa-it.com...

    > Dlaczego mnie obrazasz? Napisalem gdzies, ze po latach pracy??
    Pracowala
    > od 15 grudnia - strasznie dlugo, umowa jej sie konczy w lipcu.

    Jeżeli umowa o pracę była zawarta na czas określony ponad 6 miesięcy i
    zawierała klauzulę o możliwości wcześniejszego rozwiązania za
    2-tygodniowym wypowiedzeniem, to w wypowiedzeniu nie trzeba podawać
    powodu wypowiedzenia. Udowodnienie w sądzie pracy wadliwości takiego
    wypowiedzenia może być trudne (powinno kończyć się w sobotę).

    wa