  • 1. Data: 2005-03-14 15:19:00
    Temat: Hosting, brak umowy, fatalna usluga
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    Witam
    Kupilem ostatnio usluge hostingowa od pewnej polskiej firmy. Wplata na konto
    za 6 miesiecy z gory, uruchomienie konta i jest ok.
    30 min pozniej zaczelo sie... i trwa do dzis... serwer ma swoje dobre i zle
    momenty, w 90% ma zle momenty gdzie czas ladowania strony przedluza sie do
    30sec a czasami w ogole sie nic nie wyswietla...
    Zamowilem usluge ktora kompletnie nie spelnia jakichkolwiek norm.. po prostu
    nie dziala...
    Proby dodzwonienia sie do firmy nic nie daja, numery nie odpowiadaja, jedna
    komorka raz odpowiedziala i administrator powiedzial ze chwilowe problemy,
    do godziny naprawia.. naprawiaja juz tydzien...

    Co moge teraz zrobic? Czy jesli nie naprawia usterek moge zadac zwrotu
    kosztow? jestem osoba fizyczna, placilem przez posrednika internetowego,
    slad w postaci przelewu na moim koncie, zadnych rachunkow , faktur jeszcze
    nie przyslali...

    Niezgodnosc z umowa? Oszustwa? Pod co to podchodzi?
    Nie wiem jak sie przed takimi firmami bronic..

    pozdr

  • 2. Data: 2005-03-14 19:13:37
    Temat: Re: Hosting, brak umowy, fatalna usluga
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niezgodnosc z umowa? Oszustwa? Pod co to podchodzi?
    > Nie wiem jak sie przed takimi firmami bronic..

    a jestes pewien ze to ich wina?
    Mialem kiedys kumpla (scier.. takie ze szkoda gadac), wstawil podklad
    dzwiekowy..... 1 mb wav
    i sie dziwij ze jak sie laczy przze modem to mu strasznie dlugo sie laduje
    :-)

    P.

  • 3. Data: 2005-03-14 22:26:11
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > a jestes pewien ze to ich wina?
    > Mialem kiedys kumpla (scier.. takie ze szkoda gadac), wstawil podklad
    > dzwiekowy..... 1 mb wav
    > i sie dziwij ze jak sie laczy przze modem to mu strasznie dlugo sie laduje

    na 100% caly serwer, ip tak odpowiada, znika itp, mam zrzuty pingow i strat
    na ip.. jestem rowniez administratorem sieci wiec chyba wiem z czym maja
    problem... dlaej nie wiem jak sie przed tym bronic?

  • 4. Data: 2005-03-15 10:09:30
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    najpierw interweniować na piśmie, żeby mieć podkładki
    potem przeczytać umowę (jakieś kary?, rabaty?)
    potem skontaktować się z innymi klientami i dowiedzieć się czy też mają
    problemy
    potem zastanowić się, czy firma oferująca hosting w momencie
    poodpisywania umowy miała możliwości techniczne i umiejętności
    wywiązania się z niej - bo jeżeli nie to jest to oszustwo i tyle.

    MAc