    From: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Date: Wed, 16 Mar 2005 10:13:12 +0000 (UTC)

    In the darkest hour on Wed, 16 Mar 2005 02:00:14 GMT,
    diana <p...@h...com> screamed:

    > Zwalnia pracownice, nie wie dokladnie za co, a dopiero na koniec pyta
    > czy to legalne.

    Zwalnia pracownice z powodu ktory wyraznie okreslil, to po pierwsze.
    Nie pyta czy to legalne, pyta o cos zupelnie innego, to po drugie.

    Polecam uwazne przeczytanie http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=11094

    > Tak mowi Piaskowski. Skoro Piaskowski juz na poczatek ujawnia naduzycie,
    > to jak mu mozna wierzyc?

    Rozumiem. To jego wina, ze pytajac od razu podaje szczegoly.
    Wszak lepsze sa pytania typu: "Ile kosztuje samochod?".

    > Jezeli sa powody, to jak najbardziej. To co Piaskowski napisal to zwykle
    > kretactwo.

    On zna te sytuacje z zycia. Ty wytaczasz jedynie swoje fanaberie.

    Artur

    ps. plonk warning za razace braki kultury osobistej

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 11:09:29 user up 10552 days, 23:04, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    An atheist is a man with no invisible means of support.