  • 1. Data: 2005-03-14 19:56:54
    Temat: WKU - prośba o pomoc
    Od: "Subzero" <k...@n...pl>

    Roczni 79. Przysłali wcześniej że jak dam zaświadczenie o absolutorium lub
    dyplom to przenosza do rezerwy. Absolutorium juz mialem, dyplomu nie ale nie
    dostarczylem. Na poczatku marca wyslalem zaswiadczenie o uzyskaniu
    absolutorium. Podczas rozmowy telefonicznej powiedziano mi ze teraz juz nie
    przeniosa mnie do rezerwy bo za pozno - trzeba czekac na nowe rozporzadzenie
    MON (ale przeciez stan faktyczny byl taki ze bylem wtedy absolwentem ale nie
    dostarczylem dokumentu). Dzisiaj - 14 marca dostalem wezwanie na WKU celem
    powolania do odbycia zasadniczej sluzby wosjkowej. Wezwanie z dnia 22
    lutego. Mam stawic sie 23 marca. Obrone mam 21 marca. Co robić? Isc z
    koniakiem to pewne, ale co moga mi zrobic? Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2005-03-14 20:32:55
    Temat: Re: WKU - prośba o pomoc
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > lutego. Mam stawic sie 23 marca. Obrone mam 21 marca. Co robić? Isc z
    > koniakiem to pewne, ale co moga mi zrobic? Prosze o pomoc.

    Idz i pogadaj ... wojsko robi sie nam zawodowe, wiec juz tak nie
    sciagaja na siłe. Jesli pokazesz absolutorium i dyplom, to moze jednak
    cie przeniosa.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-15 07:38:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Subzero wrote:

> [...]
    > lutego. Mam stawic sie 23 marca. Obrone mam 21 marca. Co robić? Isc z
    > koniakiem to pewne, ale co moga mi zrobic? Prosze o pomoc.

    Które to WKU?
    Ponad rok temu był podobny problem z WKU na Mokotwie w DC, i poszedł
    "okólnik" ;-) do wszystkich WKU, że mają przenosić, bo w rozporządzeniu
    nie ma nic o dostarczaniu zaswiadczeń... W związku z tym jak nie
    przeniosą tych, których powinni w terminie obowiązywania
    rozporządzenia, to w pewnym sensie niedopełnią obowiązku... Wbrew
    pozorom poważna sprawa, bo narusza dyscyplinę budżetową...
    Najwygodniej będzie się obronić i z kompletem papierków pójść do nich.
    Nie stresuj się, po prostu nie mają potwierdzenia, że masz
    absolutorium/dyplom.

    Ale gdyby się trafił ktoś bardzo umęczliwy, nie przyjmuj pod żadnym
    pozorem biletu. Odwołasz się i będzie spokój.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2005-03-15 10:53:13
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik "Subzero" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lutego. Mam stawic sie 23 marca. Obrone mam 21 marca. Co robić? Isc z
    > koniakiem to pewne, ale co moga mi zrobic? Prosze o pomoc.

    "§ 1.
    Wojskowi komendanci uzupełnień przeniosą do rezerwy do dnia 31 stycznia 2005 r.
    przeznaczonych do odbycia zasadniczej służby wojskowej
    [...]
    5) będących absolwentami szkół wyższych przeznaczonymi do odbycia przeszkolenia
    wojskowego, którzy stali się absolwentami w 2004 r. lub wcześniej."

    "§ 2. pkt 2 korzystających z odroczenia zasadniczej służby wojskowej lub
    przeszkolenia wojskowego - przenosi się do rezerwy po złożeniu przez nich do
    dnia 31 grudnia 2004 r. wniosku w sprawie przeniesienia do rezerwy;"

    A wiec po pierwsze jeszcze nie jestes absolwentem. Absolutorium tutaj nic nie
    znaczy i nic nie zrobisz w tej sprawie na podstawie rozporzadzenia z zeszlego
    roku. Po drugie ciagle jestes studentem i tego powinienes sie trzymac. Nie wiem
    jak na Twojej uczelni ale na mojej dostalem zaswiadczenie a nauce jeszcze przed
    obrona bez wyszczegolnienia kiedy koncze.

    A tak wogole to raczej nie masz czego sie bac. Dwa lata temu przerabialem prawie
    to samo - WKU interesowalo tylko czy skonczylem studia. Ale bylem w o tyle
    lepszej sytuacji ze zrobilem inzyniera i od razu poszedelm na studia
    magisterskie. Wyslalem do WKU zaswiadczenie o dalszej nauce a oni zachcieli
    dyplomu. Dostali dyplom i jesienia przeniesli mnie do rezerwy (trzeba zlozyc o
    to wniosek bo nie dzieje sie to samo).

    the.one

    --
    Forum Legionowo

  • 5. Data: 2005-03-15 11:02:04
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    the.one wrote:

> [...]
    >
    > A wiec po pierwsze jeszcze nie jestes absolwentem. Absolutorium tutaj
    > nic nie znaczy i nic nie zrobisz w tej sprawie na podstawie

    Doczytaj przepisy przejściowe dotyczące powoływania absolwentów,
    definicję absolwenta dla tych którzy rozpoczęli studia przed, AFAIR,
    2001 rokiem.
    Nie masz racji, więcej, nawet wojsko uważa, że nie masz racji.
    Jest absolwentem.

    Trust me, baby ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2005-03-15 11:31:16
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2001 rokiem.
    > Nie masz racji, więcej, nawet wojsko uważa, że nie masz racji.

    Doczytam, ale wojsko w twarz mi powiedzialo (tzn. w telefon) ze dopoki sie nie
    obronilem to absolwentem nie bylem. Tez widac sie myla... Tylko w takim wypdaku
    dlaczego WKU domagalo sie koniecznie mojego dyplomu, nie interesowal ich nawet
    papier poswiadczajacy ze sie obronilem.

    the.one

  • 7. Data: 2005-03-15 11:43:35
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    the.one napisał(a):
    > Dostali dyplom i jesienia przeniesli mnie do rezerwy (trzeba zlozyc o
    > to wniosek bo nie dzieje sie to samo).

    czasem dzieje, to zależy od konkretnego roporządzenia

    KG

  • 8. Data: 2005-03-15 13:46:33
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    the.one wrote:

> [...]
    > myla... Tylko w takim wypdaku dlaczego WKU domagalo sie koniecznie
    > mojego dyplomu, nie interesowal ich nawet papier poswiadczajacy ze

    Hyhy, kiedy to było?
    Uwierz, wiem co mówię... w grudniu 2004 (dobrze mówię, Sierp?) Czy to
    było rok temu? Never mind...
    w kazdym razie taki własnie problem był, i ...hm... pułkownik w MON-ie,
    który rządzi całym tym powoływaniem absolwentów, rozesłał do WKU
    wytyczne jak to powinni interpretować ;-).

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2005-03-16 11:01:48