  • 21. Data: 2009-09-24 16:11:48
    Temat: Re: Rozwód ze wskazaniem winy - jakie konsekwencje?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:h9ftv6$psn$1@inews.gazeta.pl...

    > zajrzyj do KRIO.
    > Małżonek winny na wniosek drugiego może mieć alimenty na głowie na rzecz
    > drugiego małżonka. Nie istotne jest ile ona teraz zarabia, tylko ile jej

    A czy nie jest tak, ze dokladnie tak samo jest w przypadku braku winy i
    wspolwiny?
    Jedyna roznica polega na tym, ze w przypadku winy malzonek winny nie moze
    zadac alimentow dla siebie.
    Czyli, ze o alimenty Romana pozwac moze zona i przy winie Romana i przy
    braku winy i wspolwinie. Jednak przy winie Romana to on nie bedzie mogl
    pozwac zony. W pozostalych wariantach zone pozwac o alimenty on moze.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2009-09-24 16:12:50
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Roman" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Ściema, że aż w oczy szczypie. Unieważnienie małżeństwa gdy macie dzieci?
    >

    > --
    > Paweł

    Z mojego osbistego doświadczenia: jest możliwe :-)... i darmowe
    (przynajmniej kilka lat temu).
    O orzeczenie nie pytajcie, bo za to już chcieli kasę, a dla mnie nie było to
    tyle warte.
    Pozdrawiam
    PawelT

  • 23. Data: 2009-09-24 16:14:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pt" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O orzeczenie nie pytajcie, bo za to już chcieli kasę, a dla mnie nie było
    > to tyle warte.

    Znaczy za co chcieli kase?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2009-09-24 16:17:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "pt" <p...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Znaczy za co chcieli kase?

    za orzeczenie na pismie zapewne.

  • 25. Data: 2009-09-24 17:52:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4abb1fd3$1@news.home.net.pl...

    > a czy to l.soc.prawo czy pl.soc.religia?

    Prawo kanoniczne to też prawo.

  • 26. Data: 2009-09-24 17:53:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michal Jankowski pisze:

    > Przy dzieciach???

    Stąd moje "hehe".

    ALE można zrobić taki myk: on zdradzał ją, a ona jego. Ale związku ze
    sobą nie skonsumowali ;->

  • 27. Data: 2009-09-25 06:34:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4abbb1e9$1@news.home.net.pl...

    > Prawo kanoniczne to też prawo.

    ale ty pisales o hipokryzji, a o prawo zachaczyles przy okazji

  • 28. Data: 2009-09-25 17:04:54
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    > za orzeczenie na pismie zapewne.

    Dokładnie

  • 29. Data: 2009-09-26 12:56:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dokładnie

    A jaki byl (mniej wiecej) powod uniewaznienia?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 30. Data: 2009-09-26 15:25:45
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "pt" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jaki byl (mniej wiecej) powod uniewaznienia?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD
    Nie wiem - uzasadnienie w pisemnym orzeczeniu - tych kilka lat temu to
    kosztowało stówę, a znam przyjemniejsze sposoby pozbywania się pieniędzy ;-)
    PawelT