  • 1. Data: 2009-09-24 09:36:57
    Temat: Zaskakujacy wyrok sadu
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Cytat z artykulu:

    "Ile przez cały ten czas lokatorzy panu płacili?

    - Nic. W ogóle nie płacili, nawet tych 80 gr. W kamienicy, która ma
    2,5 tys. metrów kwadratowych, ja przez te lata dostawałem czynsz tylko
    od dwóch lokatorów - i było to kilkanaście złotych miesięcznie. W
    końcu komornik ściągnął z mojego konta 35 tys. zł nadpłaconego przez
    lokatorów czynszu, którego ja nigdy nie dostałem.

    Jak to możliwe?

    - Bo taki był wyrok sądu. Sąd uznał, że lokatorzy płacili mi po 4 zł,
    a należało się po 80 gr, więc oni mi nadpłacili po 3,20 za każdy metr
    i ja muszę to zwrócić. I tę różnicę ze mnie ściągnięto. Nikogo nie
    obchodziło, że nic mi nie zapłacili."

    caslosc tu: http://tiny.pl/hqcr6

    Jak mozliwe, by Sad zasadzal zwrot czegos, co bylo niezaplacone?

  • 2. Data: 2009-09-24 10:56:03
    Temat: Re: Zaskakujacy wyrok sadu
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    VoyteG pisze:

    > Jak mozliwe, by Sad zasadzal zwrot czegos, co bylo niezaplacone?

    Nigdy nie próbuj dociekać prawdy sądowej z artykułów prasowych.

  • 3. Data: 2009-09-24 14:00:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    VoyteG wrote:
> [...]
    > obchodziło, że nic mi nie zapłacili."
    >
    > caslosc tu: http://tiny.pl/hqcr6
    >
    > Jak mozliwe, by Sad zasadzal zwrot czegos, co bylo niezaplacone?

    Teraz ty możesz iśc do sądu po te 80 gr.

  • 4. Data: 2009-09-24 15:50:30
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 24 Sep, 11:56, Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> wrote:

    > Nigdy nie próbuj dociekać prawdy sądowej z artykułów prasowych.

    W sumie racja. Ale czyta sie jak jakis absurdalny kabaret. Znaczy
    jesli da sie wiare temu co koles mowi, wiec po zalozeniu ze nie mozna
    temu wierzyc nie powinienem sie tak czuc.. a jednak nie moge tego od
    siebie odepchnac :)

  • 5. Data: 2009-09-24 16:43:04
    Od: BK <b...@g...com>

    On 24 Wrz, 17:50, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > jesli da sie wiare temu co koles mowi, wiec po zalozeniu ze nie mozna
    > temu wierzyc nie powinienem sie tak czuc.. a jednak nie moge tego od

    Zapewne pare lat juz na karku masz i wierzysz mediom? ;-)

    Juz zwlaszcza w sprawach relacji orzeczen sadowych to z duzym
    dystansem trzeba. Bardzo czesto teksty o prawie/sadach/wyrokach pisze
    student/absolwent kulturoznastwa/socjologii czy innego kierunku o
    niczym zlapany na umowe zlecenie badz staz :)

  • 6. Data: 2009-09-24 16:51:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BK pisze:

> [...]
    > student/absolwent kulturoznastwa/socjologii czy innego kierunku o
    > niczym zlapany na umowe zlecenie badz staz :)

    To jest wywiad. O tym mówi sam kamienicznik, a nie student na
    zleceniu. Mówi, że ściągnięto z niego nadpłatę czynszów, która nigdy nie
    została przez lokatorów zapłacona. Nie ma powodu, aby twierdzić, że nie
    wie o czym mówi.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-09-24 17:18:59
    Od: BK <b...@g...com>

    On 24 Wrz, 18:51, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > zleceniu. Mówi, że ściągnięto z niego nadpłatę czynszów, która nigdy nie
    > została przez lokatorów zapłacona. Nie ma powodu, aby twierdzić, że nie

    I myslisz, ze w wywiadach zawsze sa zacytowane doslownie slowa
    odpowiadajacego na pytania dziennikarza? Z byka spadles?

    Bedzie dobrze jak wywiad byl autoryzowany, ale i to nie jest norma.
    Nawet w wywiadach autoryzowanych dziennikarze zmieniaja wypowiedzi
    osob odpytywanych.

  • 8. Data: 2009-09-24 17:21:09
    Od: BK <b...@g...com>

> [...]
    > zleceniu. Mówi, że ściągnięto z niego nadpłatę czynszów, która nigdy nie
    > została przez lokatorów zapłacona. Nie ma powodu, aby twierdzić, że nie

    I jeszcze jedno - bardzo czesto ludzie nie maja pojecia o czym mowia,
    nawet jesli sa strona w jakims procesie.

    Nie twierdze, ze ten facet sciemnia - ale rownie prawdopodobne jest,
    ze sam czegos nie zrozumial/przekrecil. Media na serio nie sa zadnym
    zrodlem wiedzy o takich sprawach.

  • 9. Data: 2009-09-24 17:58:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    VoyteG pisze:

    > Jak mozliwe, by Sad zasadzal zwrot czegos, co bylo niezaplacone?

    Może sąd uznał, na podstawie swojego genialnego "doświadczenia
    życiowego", że jednak płacili, a właściciel zeznał nieprawdę? ;->

  • 10. Data: 2009-09-24 20:29:27
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Nigdy nie próbuj dociekać prawdy sądowej z artykułów prasowych.

    Pie*licie Hipolicie. Artykułom może i wierzyć nie można... bo nie oddają
    wszystkiego. Odkąd zdarzyło mi się być niewinnie skazanym przez kretynkę w todze
    i przez dwa lata do czasu apelacji i uniewinnienia chodzić z wyrokiem (choć
    nieprawomocnym) za popełnione przestępstwo to uwierzę we wszystko. Kretynce
    nawet nie chciało się dociekać jak było. Po prostu dostałem wyrok z rozdzielnika.

    Zresztą wystarczy pomyśleć. Sędziów do tej pory mamy tych samych co za PRL.
    Miało się niezawisłe szambo samo oczyścić. I co? G**no, w dodatku niezawisłe.

    Za PRL mieliśmy dyspozycyjnych i skur**łych sędziów. Teraz mamy sędziów
    niezawisłych i godnych szacunku. Szkoda, że tych samych. Idąc tym tokiem
    rozumowania, to wypada wierzyć w bajki i magię, jeśli się komusze łajno tak
    magicznie odmieniło przy tym nie usuwając nikogo z zawodu.

    mi