  • 31. Data: 2009-09-26 22:24:00
    Temat: Re: Rozwód ze wskazaniem winy - jakie konsekwencje?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4abbb1e9$1@news.home.net.pl...

    > ale ty pisales o hipokryzji, a o prawo zachaczyles przy okazji

    Bo pod prawo kanoniczne podlega się dobrowolnie - można się wypisać i
    mieć je w nosie.

    PS: zahacz czasami o słownik, OK?

  • 32. Data: 2009-09-27 20:50:14
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Nie wiem - uzasadnienie w pisemnym orzeczeniu - tych kilka lat temu to
    > kosztowało stówę, a znam przyjemniejsze sposoby pozbywania się pieniędzy
    > ;-)

    Czytam ten temat unieważniania w KK małżeństw przez łapówki, oszustwa,
    fałszywe zeznania i inne
    'pomoce' - KOSZMAR - i czegoś zasadniczego widzę że ludzie nie rozumieją!

    KK może jedynie jakoś potwierdzić nieważność małżeństwa, niewierzący ksiądz
    wystawić papier, ale gdy to potwierdzenie bazuje
    na kłamstwie to i tak jest bez wartości.

    Taki papierek o unieważnieniu to se możecie w ramki wsadzić i tyle, czy jest
    czy go nie ma to i tak żadna różnica - chcecie oszukać swojego Boga?
    Myślicie że da się On oszukać w taki sposób? Jeśli tak myślicie to nie
    jeście osobami wierzącymi przynajmniej jako chrześcijanie więc nie musicie
    się
    wcale martwić ani ważnościa waszego związku ani posiadaniem owego
    papierka!!! Cóż nie macie tego problemu...

    Po co tyle zachodu o coś co nie stanowi dla was żadnej warotści? Sami sobie
    taki papierek wypiszcie - będzie tyle samo znaczył.

    Chrześcijanie odpowiadają bezpośrednio przed Bogiem i tego żaden papierek
    nie załatwi.........

    Jeśli chodzi o jakiąś inną wiarę to ja się nie wypowiadam.................

  • 33. Data: 2009-09-27 20:57:09
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 22:50:14 +0200, zbyszek napisał(a):
    /.../
    > Chrześcijanie odpowiadają bezpośrednio przed Bogiem i tego żaden
    > papierek nie załatwi.........
    >
    > Jeśli chodzi o jakiąś inną wiarę to ja się nie
    > wypowiadam.................

    Czego nie rozumiesz niby? Jest jeszcze opinia społeczna, babcia nie
    zapisze spadku itp okoliczności.

    Generalnie o takie unieważnienie jest łatwo jak ktoś jest przewidujący i
    zrobi z siebie debila na zapas.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 34. Data: 2009-09-27 21:30:13
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Czego nie rozumiesz niby? Jest jeszcze opinia społeczna, babcia nie
    > zapisze spadku itp okoliczności.

    Etam, babci i innym to wystarczy powiedziec że się 'dostało' albo samemu
    sobie napisać - efekt ten sam
    - nikt prywatnie orginalności papierków nie sprawdza. Co za różnica w którym
    miejscu sie nakłamie.

    > Generalnie o takie unieważnienie jest łatwo jak ktoś jest przewidujący i
    > zrobi z siebie debila na zapas.

    Che che - to tak, ale wtedy trudno znaleść pracę i towarzystwo bo
    pozostawiona kobieta już na pewno wszystkim
    o 'chorobie' byłego i swoich cierpieniach naopowiada z nawiązką

  • 35. Data: 2009-09-27 21:40:12
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 23:30:13 +0200, zbyszek napisał(a):
    /.../
    > Etam, babci i innym to wystarczy powiedziec że się 'dostało' albo samemu
    > sobie napisać - efekt ten sam
    > - nikt prywatnie orginalności papierków nie sprawdza. Co za różnica w
    > którym miejscu sie nakłamie.

    Cały proces trudno sfingować

    > Che che - to tak, ale wtedy trudno znaleść pracę i towarzystwo bo
    > pozostawiona kobieta już na pewno wszystkim o 'chorobie' byłego i swoich
    > cierpieniach naopowiada z nawiązką ............................

    http://pozytywny.wrzuta.pl/audio/6HnGM29Q9WB/budka_s
    uflera_-
    _nie_wierz_nigdy_kobiecie

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 36. Data: 2009-09-28 07:20:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "zbyszek" <z...@o...eu> writes:

    > Etam, babci i innym to wystarczy powiedziec że się 'dostało' albo
    > samemu sobie napisać - efekt ten sam - nikt prywatnie orginalności
    > papierków nie sprawdza. Co za różnica w którym miejscu sie nakłamie.

    Jeszcze trzeba sfingowac drugi slub w kosciele, bo przeciez tak
    naprawde o to chodzi w tej calej szopce.

    MJ

  • 37. Data: 2009-09-29 10:21:23
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 11:51:38 +0200, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > z mezatkami, przeciez kazdy babiarz, podrywacz, czy jak ich tam zwac,
    > potwierdzi, ze najlepsze i najlatwiejsze sa mezatki, bo: zaniedbane przez
    > meza, niedoceniane, znudzone, itp, a co najwazniejsze, nie beda sie palic do
    > zamazpojscia, wiec sprawa jest oczywista i lozkowa ;)

    A nawet może ewentualne dziecko uda się wmówić mężowi, o ile zgadza się
    parę cech rodziców (np. kolor skóry) i wypełniane były co jakiś czas
    "obowiązki" małżeńskie.

  • 38. Data: 2009-09-29 10:22:21
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 10:57:40 +0200, Herald napisał(a):

    > Skoro większość bab lamentuje ze "facet to świnia i tylko zdradza" - to ja
    > kurwa pytam z KIM ci faceci zdradzają? Przecież AŻ tylu WOLNYCH
    > (*samotnych) kobiet nie ma - musza to robić też z .. mężatkami!!!

    To jest statystyka, którą trudno stosować w pojedynczych przypadkach.
    Statystycznie na kilometr powierzchni Watykanu przypada dwóch papieży.

  • 39. Data: 2009-09-29 20:25:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Chrześcijanie odpowiadają bezpośrednio przed Bogiem i tego żaden papierek
    > nie załatwi.........

    Sa tez wyznania chrzescijanskie o innym zapatrywaniu na nierozerwalnosc
    malzenstwa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 40. Data: 2009-09-29 22:22:21
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Sa tez wyznania chrzescijanskie o innym zapatrywaniu na nierozerwalnosc
    > malzenstwa.

    Ale i tak sami odpowiadają przed Bogiem.... :)

    Ty masz dobry pomysł, po co załatwiać unieważnienie! - lepiej przenieść się
    do kościoła Mormonów
    i można kolejny (i kolejne) ślub brać bezproblemowo...:)