  • Data: 2010-01-20 15:52:33
    Temat: Re: Pytanie o rozgraniczenie
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Nie wiem, czy to ma sens, ale jeszcze raz spróbuję. Po pierwsze nei
    > wiadomo, czy nie pomylono się przy poprzednich mapkach. po drugie w
    > poprzednim poście - co zacytowałeś - wymieniłem szereg powodów, dla
    > których stan faktyczny się może zmienić.

    ale nie ma żadnych popszednich mapek, jest jedna główna mapa, od niej się
    robi kopie, to co jest w księgach i w pomiarach geodezyjnych powinno nyć na
    mapach, ale pytającemu nie chodzi o żadne mapy, po prostu kupił działkę o
    powierzchni X, ktoś mu naruszył granicę, wzioł geodetę do jej podtworzenia a
    on wyznaczył jakąś fikcyjną granicę ktura nie zgadza sie z danymi jego
    działki (powierzchnia, bo tylko do takiej danej ma dostęp, do innych ma
    zabroniony, ale cała reszta też się musi nie zgadzać) pytanie co tenm
    geodeta robił, zajace dymał na polu!:O(

    granbce działek są stałe, zostały przyt dzieleniu działki wytyczone,
    wymierzine i udokumentowane, same się nie zmienią, jedynie co może zajść to
    albo ktoś naruszył granicę, albo ktoś w urzędzie geodezyjnym kradnie ziemie
    przez niedozwolone manipulacje na bazach danych i mapkach, w danym przypadku
    prawdopodobnie mamy doczynienia z obomaprzypadkami, czyli ktoś naruszył
    granicę a przy okazji jej odtwarzania okazuje się że urzędasy kradną
    działki, być może nawet ten zatrudniony geodeta też nic nie wie, bo on też
    tylko dostaje dane od urzędasuf i może też nei ma dostępu do wszystkich,
    albo mu utrudniają:O(