  • Data: 2010-01-20 18:36:41
    Temat: Re: Pytanie o rozgraniczenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:17rkitfgxgot0$.dlg@smok.wot...

    > Ale w czym sasiad ma racje?
    > Jesli jest blad w mapkach (a moze byc, to prawda) to latwo to wykryc
    > porownujac mape sasiada i jego. Jesli granice dzialek sie *rozna* to
    > pewnie
    > bez sadu sie nie obejdzie.

    Mam prośbę, byś nei pisał o rzeczach, o których pojęcia nijakiego nie masz.
    Jeśli nasz pytający zamiast się pieniaczyć, to siądą z sąsiadem przy piwie
    i ustalą ostateczny przebieg granic, to do niczego sąd nie będzie
    potrzebny. Geodeta narysuje mapę, naniesie stosowne poprawki w Starostwie,
    a później sie wyprostuje księgi wieczyste.

    > Jezeli zas wplyw na postawe sasiada miala "normalna" metoda sasiedzka,
    > czyli
    > z biegiem lat kranice sie przesuwalo, a bo to ogrodzenie, a bo to sie
    > zaoralo zadaleko.. to sorry.
    > Ale od strony *technicznej*, przy zalozeniu ze mapki sa ok, to zaden
    > problem
    > dla fachowego geodety

    Nie wiemy, z czego wynika probrem, a Ty piszesz, że żaden problem. Przyczyn
    niezgodności powierzchni działki w mapce z powierzchnią w terenie może być
    multum. Odnoszę wrażenie, że inicjator wątku upiera się przy znalezieniu
    powierzchni bez wnikania, czy czasem właśnie powierzchnia nie jest błędna.