  • Data: 2010-01-20 16:06:42
    Temat: Re: Pytanie o rozgraniczenie
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Roleks Roleksiński" napisał:
    > Papo Smurf - możesz napisac cos wiecej, o jakie dane chodzi ?

    skoro jesteś właścicielem działki to masz jakieś na to dokumenty a w tych
    dokumentach masz dane co to za działka, gdzie sie znajduje, powierzchnie,
    mapki i takie tam, zgadza się?:O)

    poza tym urzędy geodezyjne prowadzą ewidencję i bazy danych wszystkich
    działek, tak wiuec kiedy twoja działka byłą dzielona, wszystkie jes
    parametry takie jak położenie granic, wymiary,powierzchnie i kto wie co tam
    jeszcze, zostały umieszczone w bazach geodezyjnych po to żeby geodeta mógł
    taką działkę wymierzy c i wyznaczy ć w terenie, problem w tym że mafia
    geodezyjna pouchwalała ustawy zabraniające dostępu większej części z nich
    właścicielom działem, wiadomo po co, żeby łatwiej kraść,

    tak więc zamówiłęś geodetę, a geodeta dostał pewnie z urzędu też tylko część
    danych (na dodatek pewnie zafałszowanych) i zle wymierzył granicę, ale skoro
    źle wymierzył to nie należy mu się zapłata!:O)

    p.s. powiedz mi jakimi danymi swojej działki ty sam dysponujesz?:O)
    acha, kradzieze ziemi są procederem na skalę krajową, więc większości
    włąscicielom działki się nie zgadzają, bo każdemu kawałek ukradli:O(