  • Data: 2010-01-21 18:42:35
    Temat: Re: Pytanie o rozgraniczenie
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Posiadam mapę z lat 20. pokazującą prawidłowo powierzchnię wraz z
    > dokładnymi wymiarami działki.
    > W latach 60. sporządzono kolejną mapkę, tutaj po raz pierwszy pojawiły
    > się problemy, gdyż powierzchnia się nie zgadza.
    >
    > No to przyłożyć jedną mapkę do drugiej i znaleźć różnicę. Ale co do zasady
    > poprzez zaużywanie sąsiedzi raczej nabyli własność spornego terenu.

    ale co to są za mapki kture posiadasz? jeśli to są wyrysy to kturyś może być
    nieprawdziwy, mam znajoma ktura ma tszy wyrysy sfojej działki i każdy
    inny!:O) wszystkie rysowane przes geodetuf!!!:O)
    tszymaj się tej mapki gdzie wszystko się zgadza i są wymiary działek, niech
    na jej podstawie geodeta wyznaczy działkę (całą) i dla spokoju niech ci
    wstawi po rogach działki granitowe słupki geodezyjne (koszt coś 300zł od
    sztuki), ale jeśli sąsiad ci naruszył granicę to psądownie pociągniesz go o
    zwrot kosztów geodety i tych słupkuf, tak trzeba załatfiać sprawy z
    frajerami, nie można nic popuścić!:O)