  • 21. Data: 2004-07-02 00:50:03
    Temat: Re: Pytanie o kler ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 1. lipca 2004 21:22 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane scream:

    A dostają renty i emerytury z ZUSu?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 22. Data: 2004-07-02 05:46:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A dostają renty i emerytury z ZUSu?

    dostaja i do lekarza tez chodza za nasze wspolne pieniadze, do tego pensje
    katechetow tez w wiekszosci oplacane sa ze swieckiej kasy, wiec twoje
    stwierdzenie "Nie chcesz, nie dajesz." sie nie sprawdza

  • 23. Data: 2004-07-02 08:58:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 2. lipca 2004 07:46 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane szerszen:

> [...]
    > katechetow tez w wiekszosci oplacane sa ze swieckiej kasy, wiec twoje
    > stwierdzenie "Nie chcesz, nie dajesz." sie nie sprawdza

    Mi akurat to średnio przeszkadza, bo jestem za. Ale jeśli tak jest naprawdę,
    to faktycznie jest to zdziebko niesprawiedliwie.

  • 24. Data: 2004-07-02 09:44:38
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > z m.in. moich i Twoich skladek na zus finansowane sa ich renty i
    emerytury

    Podejrzewam, że przez ideologiczne zacietrzewienie nawet
    nie zadałeś sobie trudu aby sprawdzić u źródła jak jest regulowana
    kwestia ubezpieczeń osób duchownych.
    Link dla leniwych: http://www.zus.pl/ref_99/porad20/default.asp

    Pix

  • 25. Data: 2004-07-02 11:42:56
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 7/1/2004 5:48 PM, Tristan Alder wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z dnia wto 29. czerwca 2004 21:59 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane marys:

    > A po co Ci takie zaświadczenie? Wyraźnie wyglądasz na niezainteresowanego
    > byciem ochrzczonym, więc po grzyba Ci to?

    Pewnie chciał w koszty wliczyć, więc potrzebował KP z parafii.
    Może też, chodziło o potwierdzenie przynalezności do finansowego
    establishmentu, w celu uzyskania powodzenia w interesach - ale tu chyba
    wyznanie się pomyliło.

    PZdr: Catbert