  • 1. Data: 2004-06-29 19:27:34
    Temat: podatek od wody opadowej ?
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Czy ktoś słyszał o czymś takim ? Chodzi mi o podatek od wody spływającej po dachu i
    od jakichś różnych powierzchni po których spływa woda. Czy to wymysł Urzędu Miasta,
    czy podatek na szczeblu ogólnopolskim ?

    O idei takiego podatku nawet się nie wypowiadam bo szkoda mi nerwów...

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-06-29 20:53:12
    Temat: Re: podatek od wody opadowej ?
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    ---->
    ---->O idei takiego podatku nawet się nie wypowiadam bo szkoda mi nerwów...
    ---->

    Dodam jeszcze że nie jestem pewien czy to jest podatek czy może inaczej się to
    nazywa. Jest to podobno rodzaj opłaty za ścieki które powstają bo podczas deszczu
    woda spływa po dachu... uff, co za debilizm... czy słyszal ktoś coś o tym ?

    --
    Grzegorz

  • 3. Data: 2004-06-29 21:32:05
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <n...@y...com> napisal(a):
> [...]
    > woda spływa po dachu... uff, co za debilizm... czy słyszal ktoś coś o tym ?

    Jezu, gdzie coś takiego wymyślili?!
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 4. Data: 2004-06-29 22:27:36
    Od: "caros" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Jezu, gdzie coś takiego wymyślili?!

    jest juz taki podatek stosowany przez kilka gmin... caly problem dotyczacy
    tego podatku zostal opisany w Gazecie Prawnej, ale nie pamietam
    numeru, wiem ze numer z zeszlego tygodnia.

    POZDRAWIAM

  • 5. Data: 2004-06-30 06:35:52
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
    > Tue, 29 Jun 2004 21:27:34 +0200,
    > Grzegorz <n...@y...com> napisał(a):
    >

    > ---->Czy ktoś słyszał o czymś takim ? Chodzi mi o podatek od wody
    spływającej po
    > dachu i
    [...]
> [...]
    deszczu
    > woda spływa po dachu... uff, co za debilizm... czy słyszal ktoś coś o tym
    ?
    Normalna opłata w krajach zachodnich (UE). Niby kto ma płacić za
    odprowadzanie ścieków deszczowych z obiektów prywatnych? Utrzymanie sieci
    kanalizacji, naprawa, czyszczenie ze szlamu, w tym ze spłukanego piasku z
    prywatnych placów i kurzu z dachów - kosztuje. Dalej wszyscy mają płacić po
    równo za odbiór ścieków - zarówno mieszkaniec jednego z kilkudziesięciu
    lokali w bloku, jak i właściciel willi z hektarem dachu? I sponsorować tego
    ostatniego? Czasy własności państwowej, czyli niczyjej chyba mamy już za
    sobą...
    Znajomy Polak mieszkający we własnym domu w Niemczech zainstalował lata temu
    odpływy z rynien do podstawionych beczek na podwórzu - zgłosił, że
    deszczówkę gromadzi w celach higienicznych i nie odprowadza do ścieków
    burzowych, aby nie płacić wysokiej stosunkowo opłaty. Polak zawsze potrafi.
    WSm

  • 6. Data: 2004-06-30 14:52:04
    Od: leon <L...@i...pl>

    > Jezu, gdzie coś takiego wymyślili?!
    gdzieniegdzie jest, swojego czasu pisalem na ten temat na grupe
    ale nie doczekalem sie odpowiedzi. tej zas udzielili mi znajomi,
    kotrzy stwierdzili ze wyrzucili wezwania do smiecie- tak
    przynajmniej 10 osob

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 7. Data: 2004-06-30 17:43:40
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    ---->> Grzegorz <n...@y...com> napisał(a):
    ---->>
    ---->>
    ---->[...]
    ---->> ---->
    ---->>
    ---->?
[...]

    To że coś jest w UE nie oznacza że jest normalne. Najczęściej oznacza wręcz że jest
    nienormalne. Jako dobry przykład opodatkowania przywołuj USA a nie tego
    socjalistycznego, zbiurokratyzowanego i sklerotycznego molocha. Czy w USA jest taki
    podatek ?

    Wszystkie podatki (a powinien być tylko pogłówny, ew. liniowy oraz liniowy dla
    przedsiębiorstw) powinny zostawać w gminach a tylko część odprowadzana do Warszawy na
    administrację. I własnie z tych podatków powinni czyścić kanalizację a nie wymyślać
    coraz to nowe gówna prawne które są niczym innym jak złodziejstwem pierwszej wody.

    Dowiaduje się że do mojego domu w dalekiej miejscowości przyszło mi takie pismo. I
    mam jechać kilkaset kilometrów żeby im wyliczyć ile mam trawnika i ile dachu? TO JEST
    CHORE a urzędnicy niech się w d..ę pocałują.

    --
    Grzegorz

  • 8. Data: 2004-06-30 21:04:24
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

> [...]
    dachu? TO JEST
    > CHORE a urzędnicy niech się w d..ę pocałują.

    Aha. Już myślałem, że Andrzej.

  • 9. Data: 2004-07-01 17:14:26
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Wed, 30 Jun 2004 21:04:24 GMT,