  • 11. Data: 2004-06-30 03:54:36
    Temat: Re: Pytanie o kler ?
    Od: "Stan" <A...@T...net>

    Użytkownik "Jaszyn" <n...@l...idiotow.org> napisał w wiadomości
    news:cbt0a0$n1d$1@inews.gazeta.pl...
    > Badacze zadadzą sobie pewnie pytanie, jakim cudem user *marys*, klepiąc
    jak
    > opętany w klawiaturę, stworzył taki tekst:
    >

    > nie uczyniłes. Uraziłeś przestrzeń w swojej puszce mózgowej... O ile
    próżnię
    > mozna urazic...
    >
    > --
    > Jaszyn

    Zacietrzewienie, wyzywanie, obrażanie, atakowanie ludzi spoza grupy to
    wydaje mi się domena Twojego światopoglądu. Ale tu się dyskutuje o prawie,
    dlatego powinieneś szukać grupy typu ...."....nie kocham ateistów..."...

    Amanes

  • 12. Data: 2004-06-30 06:19:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marys" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    czyzby kolejnemu sie oczy otworzyly? :D

    to co kosciol placi jest smiesznie zenujace w porownaniu do tego co zarabia,
    placi podatki, tylko ich wielkosc jest bardzo symboliczna, aby nikt nie mogl
    powiedziec ze ich nie placi

    za to np nie placi zus'u i to my jako spoleczenstwo musimy na nich bulic

  • 13. Data: 2004-06-30 06:58:41
    Od: "wise" <e...@o...pl.CUT.IT>

    "marys" <m...@p...onet.pl> on message
    news:cbshkd$76s$1@atlantis.news.tpi.pl wrote:

    > Trapi mnie jedno pytanie czy księża i cały kościół płaci podatki ?
    ad. księża- widziałem już odpowiedzi powyżej
    ad. kościół- nie rozumiem (znaczenie słowa): chodzi Tobie o kościół w
    Twoim mieście - to pewnie proboszcz :)
    Jesli o Kościół - to nie wiem jak inni, ale mogę wypowiedzieć się w
    swoim imieniu, że ja jako chrześcijanin (z tego wprost wynika, że
    jestem ochrzczony, czyli "należę do ...") płacę podatki, kasuję bilety
    :), etc...., a teraz wracam do pracy.

    Pozdrawiam, miłego dnia.

    --
    Kriss

  • 14. Data: 2004-06-30 08:26:23
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    > Witam
    > Trapi mnie jedno pytanie czy księża i cały kościół płaci podatki ?
    > Byłem wczoraj po zwykłe zaświadczenie że przeszedłem ten rytualny zabieg
    > jakim jest chrzes i musiałem zapłacić 10 zł za co nie dostałem
    pokwitowania
    > tylko Bóg zapłać

    A zapytales czy ci wystawi rachunek? Mój kumpel jak bral ślub to wprost się
    księdza zapytał, czy mu rachunek wystawi na to co mu ewentualnie da co
    łaska, i otrzymał odpowiedź twierdzącą Oczywiście nie brał go, lecz on też
    ma taką naturę jak co poniektórzy na tej grupie żeby się czepiać.

  • 15. Data: 2004-06-30 17:39:37
    Temat: Odp: Pytanie o kler ?
    Od: "marys" <m...@p...onet.pl>

    Głosowałem na innych ale nie weszli
    ups taki urok demokracji
    Pozdrawiam
    Użytkownik andrzej <b...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cbsiss$7ds$...@n...onet.pl...

  • 16. Data: 2004-06-30 17:42:25
    Od: "marys" <m...@p...onet.pl>

    Dziękuje za odpowiedź ale ta ostatnia była już nie potrzebna i pokazałeś ze
    jesteś prosty
    Mimo to Pozdrawiam

    Użytkownik Jaszyn <n...@l...idiotow.org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cbt0a0$n1d$...@i...gazeta.pl...

  • 17. Data: 2004-07-01 13:19:00
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    ta ?? dziwne ??
    z takimi pogladami pasujesz do tych co rzadza ;))) idealnie ;))))

  • 18. Data: 2004-07-01 15:48:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 29. czerwca 2004 21:59 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane marys:

    > Witam
    > Trapi mnie jedno pytanie czy księża i cały kościół płaci podatki ?
    > Byłem wczoraj po zwykłe zaświadczenie że przeszedłem ten rytualny zabieg
    > jakim jest chrzes

    A po co Ci takie zaświadczenie? Wyraźnie wyglądasz na niezainteresowanego
    byciem ochrzczonym, więc po grzyba Ci to?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 19. Data: 2004-07-01 15:51:02
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 30. czerwca 2004 08:19 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane szerszen:

    > za to np nie placi zus'u i to my jako spoleczenstwo musimy na nich bulic

    Na nich? A co im płacisz? Żyją z dobrowolnych datków. Nie chcesz, nie
    dajesz.

  • 20. Data: 2004-07-01 19:22:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > Na nich? A co im płacisz? Żyją z dobrowolnych datków. Nie chcesz, nie
    > dajesz.

    z m.in. moich i Twoich skladek na zus finansowane sa ich renty i emerytury

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl