  • 1. Data: 2004-06-29 20:02:24
    Temat: z wezwaniem nie przyszla kopia pozwu...
    Od: "Skuti" <s...@p...fm>

    Witam
    Moja mamuska dostala dzisiaj pozew o rozdzielnosc majatkowa
    tylko ze dziwi mnie to ze nie doreczono jej w tym liscie
    kopii pozwu... czy to normalne?

    --
    Pozdrawiam Skuti

  • 2. Data: 2004-06-29 20:04:04
    Temat: Re: z wezwaniem nie przyszla kopia pozwu...
    Od: "Skuti" <s...@p...fm>

    poprawka dostala wezwanie a nie pozew sorki za blad ;)

  • 3. Data: 2004-06-29 20:06:07
    Od: "Skuti" <s...@p...fm>

    | To co dostała?

    dostala wezwanie w tym wykaz dokumentow jakie ma przedlozyc
    przed sadem i decyzje ze powod zostal zwolniony z kosztow
    sadowych i to wszystko i tu problem ze nie wiadomo na co
    sie przygotowac bo nie ma kopii pozwu

    Skuti

  • 4. Data: 2004-06-29 20:07:01
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Skuti wrote:
    > Moja mamuska dostala dzisiaj pozew o rozdzielnosc majatkowa
    > tylko ze dziwi mnie to ze nie doreczono jej w tym liscie
    > kopii pozwu... czy to normalne?

    To co dostała?

    KG

  • 5. Data: 2004-06-30 08:04:56
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cbshso$o8j$1@news.onet.pl
    użytkownik: *Skuti* napisał(a):

    > Moja mamuska dostala dzisiaj pozew o rozdzielnosc majatkowa
    > tylko ze dziwi mnie to ze nie doreczono jej w tym liscie
    > kopii pozwu... czy to normalne?

    Noormalne to nie jest, ale się zdarza. Moja ex nie dostała pozwu
    rozwodowego (egzemplarz dla niej był w aktach) i Sąd chciał odroczyć
    sprawę. Po przerwie, za zgodą mojej ex sprawa potoczyła się dalej i
    został orzeczony rozwód z jej winy. LOL
    A wracając do tematu, to wydaje mi się, ze tu też będzie podstawa do
    odroczenia.
    Big Jack

    --
    //////