  • 101. Data: 2007-04-23 11:10:16
    Temat: Re: Psy...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f0i3pq$50e$1@news.onet.pl...

    > Siedzieć? Za samoobronę? Nie zamiaruję

    jak na razie nie masz pojecia o samoobronie

  • 102. Data: 2007-04-23 11:27:41
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Ale jej pies miał kaganiec, więc był ,,zabezpieczony''

    bronią psa nie są tylko zęby. To także pazury i masa. Obyty z kagańcem
    sprytny pies może zatłuc tym kagańcem (metalowym) mniejszego, słabszego psa.
    --
    Jacare

  • 103. Data: 2007-04-23 18:19:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 kwietnia 2007 09:16
    (autor Angie
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f0hm87$nj3$1@news.onet.pl>):

    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jak widac nie do konca, skoro byl w stanie rzucic sie na innego psa.

    I jak się rzucił? Werbalnie? Czy może mówisz o tym, że jak tamta idiotka
    zdjęła kaganiec, to się mu do wnętrza pyska rzucił?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 104. Data: 2007-04-23 18:19:28
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 kwietnia 2007 13:27
    (autor Jackare
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f0i4te$42t$1@news.interia.pl>):

    > bronią psa nie są tylko zęby. To także pazury i masa. Obyty z kagańcem
    > sprytny pies może zatłuc tym kagańcem (metalowym) mniejszego, słabszego
    > psa.

    A czy my mówimy o mniejszym i słabszym czy też o maluchu atakującym tira?

  • 105. Data: 2007-04-23 18:20:10
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 kwietnia 2007 13:10
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <c44e4$462c9416$5112c983$24328@news.chello.pl>):

    > jak na razie nie masz pojecia o samoobronie

    Mam. Mam nawet ich krawat i dumnie noszę.

  • 106. Data: 2007-04-23 19:10:47
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > I jak się rzucił? Werbalnie?

    A sadzilam, ze zeby zostac nauczycielem trzeba umiec przynajmniej czytac ze
    zrozumieniem :P Autorka watku napisala wyraznie "Mój
    pies podbiegł do niego i się na niego rzuci". Napisala to w pierwszym
    poscie - i wypada jej wierzyc bo koniec koncow byla naocznym swiadkiem:)

    Angie

  • 107. Data: 2007-04-23 19:11:57
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

> [...]

    A sadzilam, ze zeby zostac nauczycielem trzeba umiec przynajmniej czytac ze
    zrozumieniem :P Autorka watku napisala wyraznie "Mój
    pies podbiegł do niego i się na niego rzucil". Napisala to w pierwszym

  • 108. Data: 2007-04-23 20:46:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > rozumiem ze ty juz w swoim zacietrzewieniu idziesz dalej i wprowadzasz zakaz
    > posiadania psow przez wszystkich mieszkajacych w blokach i kamienicach?

    Hmmm... Interesujący pomysł ;->

  • 109. Data: 2007-04-23 20:51:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scorpio wrote:

    > Raczej ty.

    To nie ja piszę taki wewnętrznie sprzeczny bełkot:
    "ona poszczula swego psa ??? Pomysl odwrotnie ze to ona poszczula swego"

    A może masz jakąś prywatną definicję słowa "odwrotnie"?

    > Sam mam amstaffa i nie wyobrazam sobie abym go spuscil ze smyczy, chyba ze
    > zainstalaby taka sytuacja jak powyzej.

    A ona swojemu kaganiec zdjęła. Twierdzisz, że to było złudzenie optyczne?

    > Wkurzaja mnie takie sytuacje ze ludzie spuszczaja psy,
    > ktore potem tancza u mego psiaka.

    Hę?

    > A wiesz jak trudno go utrzymac na smyczy ?

    Nie mój problem. Czarnej pantery na smyczy bym na ten przykład nie dał
    rady utrzymać - i m.in. dlatego nie hoduję czarnych panter.

    Jak nie potrafisz - nie pchaj się na afisz.

    > Jak nie wiesz to spadaj gownowiedzo.

    A potem wielkie zdziwienie, że powszechnie uważa się, że amstafy i inne
    takie zwierzaczki hodują zdegenerowani umysłowo dresiarze...

  • 110. Data: 2007-04-23 20:53:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > np powybija oczy, widzialem juz taki przypadek

    Jak ktoś ma pecha, to i w drewnianym kościele mu na głowę cegła zleci...