  • 171. Data: 2007-04-25 10:41:20
    Temat: Re: Psy...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    news:f0nak2$qpb$1@inews.gazeta.pl...

    dlatego ja sie nie dziwie ze prawo w takich przypadkach jest nagminnie
    lamane, niestety durne przepisu powoduja bunt
    na szczescie co do psow jeszcze takiego obowiazku nie ma

  • 172. Data: 2007-04-25 13:13:05
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:f0ds63$ajv$1@inews.gazeta.pl...

    > Zaznaczmy, że właścicielkę konkurencyjnego psa a także jej rodzinę do 3
    > pokoleń wstecz.

    Oraz wszystkich na literę..... ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 173. Data: 2007-04-25 20:49:05
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 kwietnia 2007 12:12
    (autor Angie
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f0kku2$ooi$1@news.onet.pl>):

    > Wystarczy jak poluzujesz sobie krawacik :P

    Ostatnio krawacik miałem na ślubie... Ja taki mało krawaciarski jestem,
    bardziej w dresie się noszę...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 174. Data: 2007-04-26 06:14:02
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio krawacik miałem na ślubie... Ja taki mało krawaciarski jestem,
    > bardziej w dresie się noszę...

    Teraz to jeszcze powiem, ze na dodatek nie pamietasz/nie wiesz, co sam
    piszesz. W wiadomosci news:f0itcq$kt0$3@news.onet.pl bowiem napisales:

    > Mam. Mam nawet ich krawat i dumnie noszę.

    Angeie

  • 175. Data: 2007-04-26 21:34:13
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 26 kwietnia 2007 08:14
    (autor Angie
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f0pfpm$1c7$1@news.onet.pl>):

    > Teraz to jeszcze powiem, ze na dodatek nie pamietasz/nie wiesz, co sam

    Bo tamto to krawat a ty piszesz o krawaciku :-P

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.