  • Date: Mon, 23 Apr 2007 22:51:37 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psy...

    scorpio wrote:

    > Raczej ty.

    To nie ja piszę taki wewnętrznie sprzeczny bełkot:
    "ona poszczula swego psa ??? Pomysl odwrotnie ze to ona poszczula swego"

    A może masz jakąś prywatną definicję słowa "odwrotnie"?

    > Sam mam amstaffa i nie wyobrazam sobie abym go spuscil ze smyczy, chyba ze
    > zainstalaby taka sytuacja jak powyzej.

    A ona swojemu kaganiec zdjęła. Twierdzisz, że to było złudzenie optyczne?

    > Wkurzaja mnie takie sytuacje ze ludzie spuszczaja psy,
    > ktore potem tancza u mego psiaka.

    Hę?

    > A wiesz jak trudno go utrzymac na smyczy ?

    Nie mój problem. Czarnej pantery na smyczy bym na ten przykład nie dał
    rady utrzymać - i m.in. dlatego nie hoduję czarnych panter.

    Jak nie potrafisz - nie pchaj się na afisz.

    > Jak nie wiesz to spadaj gownowiedzo.

    A potem wielkie zdziwienie, że powszechnie uważa się, że amstafy i inne
    takie zwierzaczki hodują zdegenerowani umysłowo dresiarze...