  • 1. Data: 2007-04-20 23:18:19
    Temat: Kogo powiadomic o zmianie adresu zameldowania?
    Od: "kejdzej" <k...@g...com>

    Przeprowadzam sie w obrebie tego samego miasta. Zlozony wniosek o nowy dowod
    osobisty i prawko. Jak uzyskam dokumenty, to powiadomie o nowym adresie
    nastepujace podmioty i osoby:

    - banki, ktore prowadza moje konta bankowe, maklerskie, kredyty i karty kredytowe,
    - Urzad skarbowy,
    - KRUS,
    - OFE
    - operator telefoniczny
    - znajomych i rodzine
    - WKU (tu chyba urzad miejski sam to robi?)

    Czy musze powiadamiac urzedy gminy oraz sady rejonowe, gdzie sa prowadzone
    ksiegi wieczyste do moich innych nieruchomosci, ktorych adres glowny byl na
    stary adres?

    Czy jeszcze jakiemus urzedowi trzeba? Co z dowodem rejestracyjnym do samochodu?
    Czy trzeba zmieniac na nowy, zmienialbym i tak za rok, bo konczy sie miejsce na
    pieczatki?

  • 2. Data: 2007-04-20 23:30:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik kejdzej napisał:
    > Przeprowadzam sie w obrebie tego samego miasta. Zlozony wniosek o nowy dowod
    > osobisty i prawko. Jak uzyskam dokumenty, to powiadomie o nowym adresie
    > nastepujace podmioty i osoby:
    [..]

    Jesteś obywatelem czy niewolnikiem?

    zdumiony
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2007-04-21 01:11:31
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > [..]
    >
    > Jesteś obywatelem czy niewolnikiem?
    >
    > zdumiony
    > Arek

    Czlowiekiem, ktory dba o swoje interesy. Nie chce, aby ktos czytal moje listy od
    kogos. Jakbym nie mial nic na tym swiecie, to bym wcale sie o to nie martwil.

  • 4. Data: 2007-04-21 08:37:25
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "kejdzej" <

> [...]
    > - operator telefoniczny
    > - znajomych i rodzine
    > - WKU (tu chyba urzad miejski sam to robi?)

    komornika

    macso

  • 5. Data: 2007-04-21 09:08:10
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia 21 Apr 2007 01:18:19 +0200, kejdzej napisał(a):

> [...]
    > ksiegi wieczyste do moich innych nieruchomosci, ktorych adres glowny byl na

    Ja bym na Twoim miejscu zaktualizował adres zamieszkania i korespondencyjny
    w SR dla KW oraz UM. To dla swojego dobrze pojętego interesu ... wiesz jak
    jest z wysyłaną korespondencją na "ostatni podany adres" a nie odebraną ;)

    Skoro posiadasz nieruchomości ... jeszcze referat gruntów (geodezja) warto
    by im dać znać ;)
    Spotkałem się niecałe dwa miesiące z sytuacją, że do znajomej
    "przychodziła" korespondencja z .... Urzędu Wojewódzkiego w sprawie ....
    zmiany ustawy wywłaszczeniowej i informował UW moją znajomą że ma czas
    ..... by złożyć wniosek o odszkodowanie - bo inaczej od 01-01-200(5) chyba
    takich roszczeń już nie będzie mogła żądać.
    Dowiedziała się o takiej korespondencji w tym roku ... i szczęka jej opadła
    bo "zabrano" jej część nieruchomości .... :)))

    Głowię się do dzisiaj .... skąd UW miał jej dane adresowe - ona de facto
    przed zmianą adresu nie "miała interesów" z Urzędem Wojewódzkim ... inne
    urzędy i instytucje informowała o zmianie adresu ...
    Sprawa do dzisiaj jest nie wyjaśniona skąd UW "wziął" jej adres.

    Ale generalnie - wpisy w KW są nadal "bez zmian" więc wygląda na to że
    jednak "oficjalnie" tej części nieruchomości jej nie zabrano .. chyba żę
    zabrano ale nie wpisano tego "jeszcze" do KW.

  • 6. Data: 2007-04-21 09:18:19
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    kejdzej napisał(a):
    > Przeprowadzam sie w obrebie tego samego miasta. Zlozony wniosek o nowy dowod
    > osobisty i prawko. Jak uzyskam dokumenty, to powiadomie o nowym adresie
    > nastepujace podmioty i osoby:
    - pracodawce (on powiadomi ZUS)
    - dostawce internetu (cobys dostal fakture na wlasciwy adres)
    - gazownie, elektrownie itp (jesli stare mieszkanie bylo i bedzie nadal
    Twoje i na Ciebie sa umowy na media w starym mieszkaniu)
    > Czy jeszcze jakiemus urzedowi trzeba? Co z dowodem rejestracyjnym do samochodu?
    > Czy trzeba zmieniac na nowy, zmienialbym i tak za rok, bo konczy sie miejsce na
    > pieczatki?
    Trzeba bylo nie wymieniac prawka. Teoretycznie powinienes wymienic dowod
    osobisty, prawko i dowod rejestracyjny. W praktyce wystarczylaby wymiana
    dowodu osobistego, prawka i rejestracyjnego mogles nie ruszac. podczas
    kontroli pokazujesz dowod rejestracyjny i prawko, osobistego 'nie masz
    przy sobie' wiec policjant sie nie skapnie. Ale skoro wymieniasz prawko
    to dowod rejestracyjny tez radze - inaczej, w razie kontroli, moze Cie
    to kosztowac (bodajze 50zl)
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-04-21 11:28:41
    Od: "kejdzej" <k...@g...com>

    > Użytkownik "kejdzej" <

    > komornika
    >
    > macso

    komornika juz powiadomilem, ale namiarow na niejaka masco nie mam

  • 8. Data: 2007-04-21 11:32:24
    Od: "kejdzej" <k...@g...com>

> [...]
    > przy sobie' wiec policjant sie nie skapnie. Ale skoro wymieniasz prawko
    > to dowod rejestracyjny tez radze - inaczej, w razie kontroli, moze Cie

    Na stare mieszkanie media zamkniete, wiec nie musialem im nowego adresu podawac,
    bo juz nie wiarze mnie zadna umowa, a wszystko zaplacilem co bylem dluzny.
    Internet podcignalem juz z nowa umowa, a stara wypowiedzialem, wiec faktury
    dotra gdzie trzeba.

    Niech zarobia na mnie na wymianie dowodu rejestracyjnego, bo i tak zarobia,
    musze pieczatki z kontrolami technicznymi gdzies wstawiac.

  • 9. Data: 2007-04-21 11:43:23
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "kejdzej" <

    > komornika juz powiadomilem, ale namiarow na niejaka masco nie mam

    ale mnie twój nowy adres mało interesuje]

    macso

  • 10. Data: 2007-04-21 18:33:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:096d.00000189.46294a3b@newsgate.onet.pl kejdzej
    <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > ksiegi wieczyste do moich innych nieruchomosci, ktorych adres glowny byl
    Skoro już uznałeś za konieczne niczym niewolnik opowiadać się różnym
    instytucjom to zapomniałeś o najważniejszej - kancelarii parafialnej. ;)

    --
    Jotte