1. Data: 2007-04-20 23:18:19
Temat:Kogo powiadomic o zmianie adresu zameldowania?
Od:"kejdzej" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeprowadzam sie w obrebie tego samego miasta. Zlozony wniosek o nowy dowod
osobisty i prawko. Jak uzyskam dokumenty, to powiadomie o nowym adresie
nastepujace podmioty i osoby:

- banki, ktore prowadza moje konta bankowe, maklerskie, kredyty i karty kredytowe,
- Urzad skarbowy,
- KRUS,
- OFE
- operator telefoniczny
- znajomych i rodzine
- WKU (tu chyba urzad miejski sam to robi?)

Czy musze powiadamiac urzedy gminy oraz sady rejonowe, gdzie sa prowadzone
ksiegi wieczyste do moich innych nieruchomosci, ktorych adres glowny byl na
stary adres?

Czy jeszcze jakiemus urzedowi trzeba? Co z dowodem rejestracyjnym do samochodu?
Czy trzeba zmieniac na nowy, zmienialbym i tak za rok, bo konczy sie miejsce na
pieczatki?

2. Data: 2007-04-20 23:30:19
Od:Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kejdzej napisał:
> Przeprowadzam sie w obrebie tego samego miasta. Zlozony wniosek o nowy dowod
> osobisty i prawko. Jak uzyskam dokumenty, to powiadomie o nowym adresie
> nastepujace podmioty i osoby:
[..]

Jesteś obywatelem czy niewolnikiem?

zdumiony
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

3. Data: 2007-04-21 01:11:31
Od:"kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [..]
>
> Jesteś obywatelem czy niewolnikiem?
>
> zdumiony
> Arek

Czlowiekiem, ktory dba o swoje interesy. Nie chce, aby ktos czytal moje listy od
kogos. Jakbym nie mial nic na tym swiecie, to bym wcale sie o to nie martwil.

4. Data: 2007-04-21 08:37:25
Od:"macso" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kejdzej" <

> [...]
> - operator telefoniczny
> - znajomych i rodzine
> - WKU (tu chyba urzad miejski sam to robi?)

komornika

macso

5. Data: 2007-04-21 09:08:10
Od:Artur <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Apr 2007 01:18:19 +0200, kejdzej napisał(a):

> [...]
> ksiegi wieczyste do moich innych nieruchomosci, ktorych adres glowny byl na

Ja bym na Twoim miejscu zaktualizował adres zamieszkania i korespondencyjny
w SR dla KW oraz UM. To dla swojego dobrze pojętego interesu ... wiesz jak
jest z wysyłaną korespondencją na "ostatni podany adres" a nie odebraną ;)

Skoro posiadasz nieruchomości ... jeszcze referat gruntów (geodezja) warto
by im dać znać ;)
Spotkałem się niecałe dwa miesiące z sytuacją, że do znajomej
"przychodziła" korespondencja z .... Urzędu Wojewódzkiego w sprawie ....
zmiany ustawy wywłaszczeniowej i informował UW moją znajomą że ma czas
..... by złożyć wniosek o odszkodowanie - bo inaczej od 01-01-200(5) chyba
takich roszczeń już nie będzie mogła żądać.
Dowiedziała się o takiej korespondencji w tym roku ... i szczęka jej opadła
bo "zabrano" jej część nieruchomości .... :)))

Głowię się do dzisiaj .... skąd UW miał jej dane adresowe - ona de facto
przed zmianą adresu nie "miała interesów" z Urzędem Wojewódzkim ... inne
urzędy i instytucje informowała o zmianie adresu ...
Sprawa do dzisiaj jest nie wyjaśniona skąd UW "wziął" jej adres.

Ale generalnie - wpisy w KW są nadal "bez zmian" więc wygląda na to że
jednak "oficjalnie" tej części nieruchomości jej nie zabrano .. chyba żę
zabrano ale nie wpisano tego "jeszcze" do KW.

6. Data: 2007-04-21 09:18:19
Od:badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

kejdzej napisał(a):
> Przeprowadzam sie w obrebie tego samego miasta. Zlozony wniosek o nowy dowod
> osobisty i prawko. Jak uzyskam dokumenty, to powiadomie o nowym adresie
> nastepujace podmioty i osoby:
- pracodawce (on powiadomi ZUS)
- dostawce internetu (cobys dostal fakture na wlasciwy adres)
- gazownie, elektrownie itp (jesli stare mieszkanie bylo i bedzie nadal
Twoje i na Ciebie sa umowy na media w starym mieszkaniu)
> Czy jeszcze jakiemus urzedowi trzeba? Co z dowodem rejestracyjnym do samochodu?
> Czy trzeba zmieniac na nowy, zmienialbym i tak za rok, bo konczy sie miejsce na
> pieczatki?
Trzeba bylo nie wymieniac prawka. Teoretycznie powinienes wymienic dowod
osobisty, prawko i dowod rejestracyjny. W praktyce wystarczylaby wymiana
dowodu osobistego, prawka i rejestracyjnego mogles nie ruszac. podczas
kontroli pokazujesz dowod rejestracyjny i prawko, osobistego 'nie masz
przy sobie' wiec policjant sie nie skapnie. Ale skoro wymieniasz prawko
to dowod rejestracyjny tez radze - inaczej, w razie kontroli, moze Cie
to kosztowac (bodajze 50zl)
--
badzio

7. Data: 2007-04-21 11:28:41
Od:"kejdzej" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kejdzej" <

> komornika
>
> macso

komornika juz powiadomilem, ale namiarow na niejaka masco nie mam

8. Data: 2007-04-21 11:32:24
Od:"kejdzej" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy sobie' wiec policjant sie nie skapnie. Ale skoro wymieniasz prawko
> to dowod rejestracyjny tez radze - inaczej, w razie kontroli, moze Cie

Na stare mieszkanie media zamkniete, wiec nie musialem im nowego adresu podawac,
bo juz nie wiarze mnie zadna umowa, a wszystko zaplacilem co bylem dluzny.
Internet podcignalem juz z nowa umowa, a stara wypowiedzialem, wiec faktury
dotra gdzie trzeba.

Niech zarobia na mnie na wymianie dowodu rejestracyjnego, bo i tak zarobia,
musze pieczatki z kontrolami technicznymi gdzies wstawiac.

9. Data: 2007-04-21 11:43:23
Od:"macso" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kejdzej" <

> komornika juz powiadomilem, ale namiarow na niejaka masco nie mam

ale mnie twój nowy adres mało interesuje]

macso

10. Data: 2007-04-21 18:33:19
Od:"Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:096d.00000189.46294a3b@newsgate.onet.pl kejdzej
<k...@g...com> pisze:

> [...]
> ksiegi wieczyste do moich innych nieruchomosci, ktorych adres glowny byl
Skoro już uznałeś za konieczne niczym niewolnik opowiadać się różnym
instytucjom to zapomniałeś o najważniejszej - kancelarii parafialnej. ;)

--
Jotte