  • 1. Data: 2007-04-20 12:09:34
    Temat: Jazda bez bilet - Pozew o zaplate
    Od: a...@w...pl

    Witam,
    Dostalem wlasnie "pozew o zaplate" za jazde bez biletu we wrzesniu
    2006. W lewym gornym rogu jest napisane "sad rejonowy... Wydzial
    Cywilny", w prawym "strona pozwana" i moje imie i naziwsko dalej
    "pozew o zaplate", "uzasadnienie" i "pouczenie". Przyszlo listem
    zwyklym, od firmy CSG. Czy to jest pozew sadowy? Chyba nie?

    W kazdym razie liczylem ze dadza sobie spokoj i sprawa przedawni sie
    po roku, ale zdecydowalem sie zaplacic kare.

    Jesli wplace wysokosc kary (100PLN) + odsetki ustawowe to sprawa
    bedzie zalatwiona? Wydaje mi sie, ze nie maja prawa naliczac
    dodatkowych oplat, szczegolnie ze cala korespondencja przychodzila
    listem zwyklym?

    Dzieki za wszelkie informacje,

    pozdrawiam
    Antonio

  • 2. Data: 2007-04-20 12:12:34
    Temat: Re: Jazda bez bilet - Pozew o zaplate
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 20 Apr 2007 05:09:34 -0700, abbon napisał(a):

    > Czy to jest pozew sadowy? Chyba nie?

    To jest pozew, który firma postanowiła Tobie pokazać przed skierowaniem
    go do sądu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd || http://olgierd.bblog.pl
    http://www.allegro.pl/item186353104_nikon_fm2.html

  • 3. Data: 2007-04-20 12:14:13
    Od: a...@w...pl

    On 20 Kwi, 14:12, Olgierd <n...@o...com> wrote:

    > To jest pozew, który firma postanowiła Tobie pokazać przed skierowaniem
    > go do sądu.

    Rozumiem. A mozesz jeszcze odpowiedziec na drugie pytanie?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-04-20 13:31:57
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > To jest pozew, który firma postanowiła Tobie pokazać przed skierowaniem
    > go do sądu.

    Dostaje takie POZWY w sprawie rzekomego zadluzenia
    w TP, od smiesznej firmy z W-wy.
    Z TP mnie nic nie laczy od marca 2004).

    Najpierw przyszlo, ze jestem podobno cos dluzny.
    Kwota 120 + 20 pln odsetek.

    Pozniej przyszlo, ze sa niezwykle zdziwieni iz jeszcze
    nie zareagowalem. Kolejne 7 pln odsetek.

    W trzecim pismie bylo o tym, ze w zwiazku z brakiem mozliwosci
    skontaktowania sie, zostanie wyznaczony kurator celem czegos tam.
    Kolejne 6 pln odsetek.

    Czwarte pismo poinformowalo mnie, iz w zwiazku z moim stosunkiem
    do calej sprawy, zostanie wyznaczony Pan inspektor XXX YYY,
    ktory odwiedzi mnie w dniach takich a takich, miedzy godzina taka i
    taka, bedzie wyposazony w aparat i dokona udokumentowania mojego
    stanu majatkowego. I ze dodatkowo powiadomi o tym US.
    Odsetek doliczyli znowu z 6 pln.

    Cecha wspolna wszystkich pism:
    Za kazdym razem podpis innego INSPEKTORA PROWADZACEGO sprawe.
    Podejrzewam ze to sciema, nikt taki tam nie pracuje nawet -
    co zamierzam w wolnej chwili sprawdzic, proszac o polaczenie
    z wymyslonym napredce nazwiskiem.

    A co do TP, wyslalem im pismo pol roku temu z prosba
    o ustosunkowanie sie. Zero odzewu :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2007-04-20 14:03:05
    Od: a...@w...pl

    No tak, ale ja juz zdecydowalem sie zaplacic, i chce tylko wiedziec,
    czy jezeli zaplace sama kare z odsetkami, to bede miec to z glowy...
    Pismo jest podpisane przez radce prawnego, mysle, ze oni juz to biora
    na powaznie :)
    pzdr

  • 6. Data: 2007-04-20 14:10:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rezist.com napisał(a):

    > A co do TP, wyslalem im pismo pol roku temu z prosba
    > o ustosunkowanie sie. Zero odzewu :D

    TPSA to w ogóle zabawna firma :)

    W zeszłym roku wyprowadziłem się z Warszawy kawałek pod Nadarzyn.

    Domek mi się buduje - chwilowo mieszkam z rodzicami, który
    "wyemigrowali" parę lat wcześniej.

    Rodzice z telefonu w TPS (radiolinia) zrezygnowali z pół roku temu.

    Ja jakiś miesiąc temu złożyłem wniosek o neozdradę.

    I teraz po kolei: do moich rodziców przychodzi faktura za... abonament
    telefoniczny za bieżący miesiąc, tata składa reklamację, potem do mnie
    przychpdzi informacja o braku możliwości technicznych na neozdradę,
    potem przychodzi... reklamówka neozdrady, potem do rodziców przychodzi
    faktura korygująca na tamtą poprzednią i... następna faktura za
    abonament za kolejny miesiąc. A teraz rozwiesili ogłoszenie po całej
    miejscowości, że będzie spotkanie w sprawie podłączania do neozdrady...

    Niezły burdel :)

  • 7. Data: 2007-04-20 16:19:36
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > "pozew o zaplate", "uzasadnienie" i "pouczenie". Przyszlo listem
    > zwyklym, od firmy CSG. Czy to jest pozew sadowy? Chyba nie?

    A dostales to listem zwyklym czy poleconym?

    Bo jak zwyklym, to olej gnojow. Poczekaj az zadzwonia. Jak zadzownia to mow,
    ze niczego sobie nie przypominasz, a wogole to prosisz o poinformowanie o
    sprawie poleconym z potwierdzeniem odbioru, bo zlosliwe bachory wybieraja ci
    listy ze skrzynki.

    sz.

  • 8. Data: 2007-04-20 16:52:57
    Od: " jb" <j...@g...pl>

> [...]
    > sprawie poleconym z potwierdzeniem odbioru, bo zlosliwe bachory wybieraja ci

    A potem do kosztów doliczą jeszcze koszty przesyłek poleconych... W
    konsekwencji i tak korespondencja będzie na jego koszt. A CSG to nie żadna
    śmieszna firma windykacyjna, tylko właśnie firma, która zajmuje sie kontrolą
    biletów w autobusach miejskich. I z doswiadczenia wiem, że oni raczej nie
    popuszczają...

  • 9. Data: 2007-04-20 18:02:48
    Od: a...@w...pl

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
    Sęk w tym, ze ja juz zdecydowalem sie zaplacic, tylko po prostu chce
    wiedziec, czy jezeli zaplace sama kare + odsetki bez tych ich
    wszystkich "oplat dodatkowych" to sprawa bedzie zalatwiona?

  • 10. Data: 2007-04-20 18:07:56
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kontrolą
    > biletów w autobusach miejskich. I z doswiadczenia wiem, że oni raczej nie

    A ja bym jednak zaryzykowal roznice pomiedzy zwyklym a poleconym ZPO (2? 3?
    PLN).

    sz.