  • 91. Data: 2007-04-23 01:53:05
    Temat: Re: Psy...
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 21 kwietnia 2007 21:58
    (autor Cyb
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@4...com>):

    > czyli jestes wlascicielem psa.

    czyli jest idiotą :D

    Ja mam psa i smyczam. Ale w sumie zamiaruję nabyć broń, bo sąsiedzi nie
    smyczają.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 92. Data: 2007-04-23 01:55:34
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 22 kwietnia 2007 12:47
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <25fc6$462b3d30$5112c983$20784@news.chello.pl>):

    > jak widzisz to reagujesz, byle skutecznie
    > w czym masz problem?

    W tym, że broń palna jest droga i niebezpieczna, a jedyne rozsądne wyjście
    to strzał w łeb.... właściciela.

  • 93. Data: 2007-04-23 07:16:12
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jej pies miał kaganiec, więc był ,,zabezpieczony''

    Jak widac nie do konca, skoro byl w stanie rzucic sie na innego psa. Jak sie
    ma glupiego psa to dobrze by bylo, zeby wlasciciel mial przynajmniej IQ ciut
    wyzsze od niego

    Angie

  • 94. Data: 2007-04-23 09:22:42
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Sowiecki Agent pisze:

    > :) nie, na liscie niebezpiecznych.

    Owczarka niemieckiego nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 95. Data: 2007-04-23 09:30:25
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 23 Apr 2007 11:22:42 +0200, Sebcio Łastowski napisał(a):

    > Owczarka niemieckiego nie ma.

    Jeszcze tego by brakowało.
    W 2005 bodajże był ten durny projekt ustawy, do niej lista 33 ras (sic!)
    a tam np. owczarek niemiecki (ale belgijski już nie - kto się zna ten wie
    w czym rzecz), owczarek francuski beauceron (ale briard już nie ;-) ),
    hovawart i bouvier.
    To z takich "kwiatków" akurat.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd || http://olgierd.bblog.pl
    http://www.allegro.pl/item186353104_nikon_fm2.html

  • 96. Data: 2007-04-23 10:27:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    F.T. napisał(a):
> [...]
    > Ponieważ debile moga mieć psy to należy wszystkich posiadaczy psów
    > trraktować tak samo
    > Przykład jest z kierowców można bezpiecznie jeżdzić pnad 90 na godzinke ale
    > zę jest duzo debili bez wyobraźni
    > to należało postawić szlabanek.
    > Ponieważ wsród psów zdarzają sie też debile (nie piszę o Tobie) to należy
    > zabezpieczyć innych przed ich poimysłami i słusznie.
    > Nie rozumiem w czym przeszkadza Ci wyprowadzenie psa na smyczy?
    > Nie chce się chodzic za swoim zwierzakiem?
    > I nie pisz mi że pies musi sie wybiegać bo w takim razie nie powiniem

    czy wsrod ludzi zdarzaja sie debile?

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 97. Data: 2007-04-23 10:28:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ja mam psa i smyczam. Ale w sumie zamiaruję nabyć broń, bo sąsiedzi nie
    > smyczają.

    kup, uzyj i pojdz siedziec, trzeba izolowac od spoleczenstwa takie jednostki
    :P

  • 98. Data: 2007-04-23 10:59:17
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 22 Apr 2007 10:07:55 +0200, szerszen napisał(a):

    > nie ma wiekszych praw, ale rowniez nie uwazam ze *musze* prowadzac swojego
    > psa i na smyczy i w kagancu bo *ktos sie boi*,

    Masz nasrane pod czajnikiem.

    > jak sie *ktos boi*, niech idzie do specjalisty,

    Dla ciebie niestety już nie ma ratunku.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 99. Data: 2007-04-23 11:03:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 kwietnia 2007 12:28
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5fca6$462c8a5e$5112c983$22966@news.chello.pl>):

    > kup, uzyj i pojdz siedziec, trzeba izolowac od spoleczenstwa takie
    > jednostki

    Siedzieć? Za samoobronę? Nie zamiaruję

  • 100. Data: 2007-04-23 11:09:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Masz nasrane pod czajnikiem.

    a poza inwektywami jestes w stanie cos sensownego z siebie wykrztusic
    kozaku?