  • 1. Data: 2007-04-20 12:06:42
    Temat: Walka z operatorem !
    Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@tenbit.!spamek!.pl>

    Na stronie mBanku w dziale mSZOP - Doładuj GSM jest zachęcająca informacja:

    Doładuj swoje konto przez Internet kwotą 50 zł lub więcej, a otrzymasz 100
    minut wymienialnych na 400 SMS-ów! Z oferty można korzystać do 30 kwietnia
    br.
    Bonus zostanie przyznany automatycznie w ciągu 72 godzin i może być
    wykorzystany na rozmowy i SMSy w sieci Era i Heyah. Nie wpływa na czas
    ważności konta. Z promocji można skorzystać tylko jeden raz. -

    Z tej opcji skorzystałem w tym tygodniu i naładowałem mojej żonie na komórkę
    i nie dodawało mi 100 jednostek minutowych, bo doładowując kartę nie spełnia
    się warunku - żona ma komórkę w systemie Era Mix z taryfą Era Fun. A na
    stronie mSZOP nie ma ograniczeń i nie przedstawiono regulaminu TAK TAK.
    Uważajcie na taką pułapkę. Moje walki z operatorem spełzły na niczym, Nie bo
    tak jest w regulaminie i koniec !

    Dlatego pisałem do mBanku o dodatkowa adnotację, że nie dotyczy to doładowań
    w systemie Era Mix z taryfą Era Fun, żeby inny nie nabrali się.

    Czy da się coś z tym fantem zrobić ? Bo skoro mi obiecali doładowac na
    stronie mBanku i żadnych ograniczeń nie było to ...

    Mech

  • 2. Data: 2007-04-20 12:18:23
    Temat: Re: Walka z operatorem !
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "Plusek$" <plusek!spamek!@tenbit.!spamek!.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dlatego pisałem do mBanku o dodatkowa adnotację, że nie dotyczy to doładowań
    > w systemie Era Mix z taryfą Era Fun, żeby inny nie nabrali się.

    Dobrze, że ostrzegłeś! Właśnie mojej miałem doładować!
    Dziady, wymyśliły mix, niby - tak tak - i większość promocji i megapakietówtam
    obcieli...

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-04-20 12:29:47
    Od: w...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Plusek$" <plusek!spamek!@tenbit.!spamek!.pl> napisał w wiadomości
    <cut>

    swoja droga ciekawe kto na tym zarabia...mbank czy PTC. A moze dziela sie po pol?
    IMO sprawa nadaje sie dla UOKiK jak znalazl - naruszanie zbiorowych interesow
    konsumentow i nieuczciwa reklama (wprowadzajaca w blad). Iscie rzeklbym wzorcowe
    przyklady ;)

    pozdrawiam
    d.

  • 4. Data: 2007-04-20 14:15:21
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Na stronie mBanku w dziale mSZOP - Doładuj GSM jest zachęcająca informacja:
    >

    > Dlatego pisałem do mBanku o dodatkowa adnotację, że nie dotyczy to doładowań
    > w systemie Era Mix z taryfą Era Fun, żeby inny nie nabrali się.

    Teraz na stronie jest wyraźnie: "Promocja Tak Tak "Mega doładowanie" - 100
    minut gratis wymienialnych na 400 SMS-ów za doładowanie telefonu!". Dwie godziny
    tremu było inaczej?

    L.