  • 1. Data: 2007-04-20 11:33:54
    Temat: zakup auta słabszego niż wskazują na to dokumenty
    Od: "alkesaltzer" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Interesuje mnie pewna kwestia.

    Mianowicie zakupiłem auto ciężarowe które we wszystkich dokumentach (
    książka pojazdu, dowód rejestracyjny, papiery od sprowadzenia) ma podany
    inny silnik (słabszy) niż jest w nim faktycznie umieszczony.

    Dodam że jestem drugim właścicielem tego auta w kraju a o tym jaki motor w
    nim jest powiedziano mi dopiero w autoryzowanym serwisie jak wpieli się do
    komputera.

    Zastanawiam się czy mam prawo do jakiegoś zwrotu kosztów zakupu auta. W
    końcu zakupiłem coś innego niż jest na fakturze.

    Były właściciel umywa od sprawy ręce.

  • 2. Data: 2007-04-20 11:38:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    alkesaltzer pisze:

    > Mianowicie zakupiłem auto ciężarowe które we wszystkich dokumentach (
    > książka pojazdu, dowód rejestracyjny, papiery od sprowadzenia) ma podany
    > inny silnik (słabszy) niż jest w nim faktycznie umieszczony.

    A nie jest to przypadkiem sprzeczne z twoim tytułem?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-20 11:43:07
    Od: "alkesaltzer" <a...@p...onet.pl>

    silnik jest słabszy niż w papierach

    przepraszam za pomyłke

  • 4. Data: 2007-04-20 11:44:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "alkesaltzer" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się czy mam prawo do jakiegoś zwrotu kosztów zakupu auta. W
    > końcu zakupiłem coś innego niż jest na fakturze.

    no raczej chyba powinienes doplacic ;)
    bo masz lepsze auto niz ci sie wydawalo ze kupiles

    a tak w kwesti formalnej to co z numerami silnika (jesli sa) zgadzaja sie
    czy nie

    po drugie, musialbys udowodnic ze to ostatni wlasciciel dokonal wymiany
    silnika, no chyba ze to pomylka fabryczna ;) w co watpie

    po trzecie, dobrze sie zastanow czy aby na pewno chcesz robic kolo tego
    zamieszanie, bo sie nagle moze okazac, ze cos jest z autem nie halo, np
    silnik pochodzi z kradzierzy i wtedy obudzisz sie z reka w nocniku, bez
    auta i bez kasy

  • 5. Data: 2007-04-20 11:48:15
    Od: "alkesaltzer" <a...@p...onet.pl>

    pomyłka silnik jest słabszy niz w papierach.

    Co do numerów to silniki w ciężarówkach takowych nei mają.
    Mam podejżenia ze auto sprowadzone zostało jako słabsze a by zwiększyć jego
    wartosć ktoś zarejestrował je jako mocniejsze.
    Pytanie jest tylko w jaki sposób facet zarejestrował to autko jako innym
    model !!

  • 6. Data: 2007-04-20 11:55:00
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu alkesaltzer porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Zastanawiam się czy mam prawo do jakiegoś zwrotu kosztów zakupu auta. W
    > końcu zakupiłem coś innego niż jest na fakturze.
    W jaki sposob udowodnisz ze kupiles samochod z tym wlasnie silnikiem?
    Poprzedni wlasciciel moze powiedziec 'ja temu panu sprzedalem samochod z
    silnikiem taki jak w papierach a co on dalej z tym zrobil to ja nie wiem'.
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-04-20 12:01:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pytanie jest tylko w jaki sposób facet zarejestrował to autko jako
    > innym model !!

    na to pytanie odpowiedzialyby ci dokumenty z cla, byc oze przekret, jesli
    byl, zostal dokonany na umowie k-s, ale zanim zaczniesz drazyc, pamietaj o
    tym co ci napisalem

  • 8. Data: 2007-04-20 12:14:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f0aag4$29o$3@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Poprzedni wlasciciel moze powiedziec 'ja temu panu sprzedalem samochod z
    > silnikiem taki jak w papierach a co on dalej z tym zrobil to ja nie

    a to juz niewielki problem jesli zakup auta nastapil niedawno

  • 9. Data: 2007-04-20 12:15:03
    Od: "alkesaltzer" <a...@p...onet.pl>

    czyli ogólnie jestem na przegranej pozycji.
    auto z tym silnikiem jest tańszy o 7 tyś i za słaby do przewozu budowlanki
    z tąd też moje niezadowlenie.
    Mam rozumieć że nie mam żadnej podstawy do zwrotu auta.?

  • 10. Data: 2007-04-20 12:43:33
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu szerszen porozsypywal nastepujace haczki:
    > a to juz niewielki problem jesli zakup auta nastapil niedawno
    Tak? Mozesz wyjasnic?
    --
    badzio