  • 1. Data: 2005-01-27 01:26:01
    Temat: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: ada <a...@w...pl>

    Sad apelacyjny w Nowym Jorku uchylil przedwczoraj wyrok pierwszej
    instancji oddalajacy pozew przeciwko McDonald's o reklame dzieciom i
    powodowanie nadwagi! Przypomnijmy, pozew oddalono nie dlatego ze pozwani
    nie mieli racji a dlatego ze adwokat cwok nie sforulowal poprawnie
    zarzutow. Adwokat dostal 30 dni na poprawek pozwu, co zrobil znowu
    niechlujnie. I znowu pozew oddalono z powodow brakow formalnych. Tym
    razem sad apelacyjny przywrocil czesc pozwu.

    Tekst wyroku:
    http://www.ca2.uscourts.gov:81/isysnative/RDpcT3Bpbn
    NcT1BOXDAzLTkwMTAtY3Zfb3BuLnBkZg==/03-9010-cv_opn.pd
    f#xml=http://10.213.23.111:81/isysquery/irleff1/1/hi
    lite

  • 2. Data: 2005-01-27 05:09:19
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    ada napisał(a):
> [...]
    >
    > Tekst wyroku:
    > http://www.ca2.uscourts.gov:81/isysnative/RDpcT3Bpbn
    NcT1BOXDAzLTkwMTAtY3Zfb3BuLnBkZg==/03-9010-cv_opn.pd

    Co nas to obchodzi.
    Jakieś chore pozwy. A gdzie byli rodzice tych dzieci? Czemu ich prowadzili do
    McDonalda?

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-27 07:57:50
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Johnson w te oto słowa się odzywa:

> [...]
    lite

    > Co nas to obchodzi.
    > Jakieś chore pozwy. A gdzie byli rodzice tych dzieci? Czemu ich

    Żeby teraz kasę od McD wyciągać za utratę zdrowia i urody :)

    --
    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.

  • 4. Data: 2005-01-27 08:17:46
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Pajączek wrote:

    > Żeby teraz kasę od McD wyciągać za utratę zdrowia i urody :)

    Takie glupoty i tak moga przejsc tylko w USA.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-01-27 09:24:50
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Co nas to obchodzi.
    > Jakieś chore pozwy. A gdzie byli rodzice tych dzieci? Czemu ich prowadzili do
    McDonalda?

    Jak to prowadzili ?! Ja codziennie obserwuje jak woze dziecko do szkoly
    co tam sie dzieje. Dzieci wysiadaja z gimbusa i pierwsze co robia, to
    przebiegaja na druga strone ulicy do sklepu .... tam kupuja snickersy,
    paluszki, chipsy, coca-cole i dopiero wtedy leca do szkoly. Rodzice moga
    sobie nawet z tego nie zdawac sprawy na co ich pociechy wydaja
    kieszonkowe. I co ... pozwac sklep do sądu za to, ze nie maja kontroli
    nad dziecmi ?

  • 6. Data: 2005-01-27 09:32:45
    Od: Dunia <d...@n...o2.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Jak to prowadzili ?!

    [cut]

    > kieszonkowe. I co ... pozwac sklep do sądu za to, ze nie maja kontroli
    > nad dziecmi ?

    Masz racje, ale chyba nie powiesz, ze w McD nie ma tlumow rodzicow z
    dziecmi. Rowniez bardzo malymi (jeszcze nie chodza, ale juz wsuwaja
    bigmaca z fytkami ;) )

    D.
    44

  • 7. Data: 2005-01-27 09:42:13
    Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>

    Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał
    | Masz racje, ale chyba nie powiesz, ze w McD nie ma tlumow rodzicow z
    | dziecmi. Rowniez bardzo malymi (jeszcze nie chodza, ale juz wsuwaja
    | bigmaca z fytkami ;) )

    prawda - szczera prawda. Rodzice traktują wizytę w McDonaldzie jako nagrodę
    dla dziecka.
    Nie powiem, sama jak mam okazję zjeść coś na szybkiego to wybieram
    McDonalda. Natomiast Weronika cieszy się li jedynie zabawkami. Jedzenia nie
    ruszy, frytek wogóle nie lubi ( siakaś dziwna ;) ) a mięsko od przypadku
    zje.

    --
    Kasia + 4 letnia Weronika
    http://www.weronika.ckj.edu.pl/

  • 8. Data: 2005-01-27 09:48:50
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Masz racje, ale chyba nie powiesz, ze w McD nie ma tlumow rodzicow z
    > dziecmi. Rowniez bardzo malymi (jeszcze nie chodza, ale juz wsuwaja
    > bigmaca z fytkami ;) )

    Tylko dlaczego oni pozywaja za to McDonalda ? ;-)

  • 9. Data: 2005-01-27 09:53:07
    Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał

    | Tylko dlaczego oni pozywaja za to McDonalda ? ;-)

    no a kogo mają ? przecież nie samych siebie za dopuszczenie do takiej
    sytuacji ! :)

    --
    Kasia + 4 letnia Weronika
    http://www.weronika.ckj.edu.pl/

  • 10. Data: 2005-01-27 10:04:29
    Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2005 10:48:50 +0100, KrzysiekPP napisał(a):

    > Tylko dlaczego oni pozywaja za to McDonalda ?

    Dlatego samego dlaczego palacze Philipa Morrisa, a Eulalka rodziców
    ex-męża. Zrobili -- niech płacą za konsekwencje...

    --
    .:: JID:s...@j...org ::.