  • 1. Data: 2005-01-27 06:11:29
    Temat: Alibi
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Czy można poprosić policjanta, aby wpisał do swojego notesu, że własnie mnie
    widzi, że jestem w określonym dniu o określonej godzinie w określonym
    miejscu ?

    Czy takie usługi świadczy notariusz, np. stwierdza, że taki to a taki
    obywatel stawił się własnie do kancelarii... i tyle. ???

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać
    http://zycz.3mam.net/

  • 2. Data: 2005-01-27 10:16:16
    Temat: Re: Alibi
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    >
    > Czy takie usługi świadczy notariusz, np. stwierdza, że taki to a taki
    > obywatel stawił się własnie do kancelarii... i tyle. ???

    A co, planujesz popełnienie przestępstwa w wykonaniu kogoś innego? ;)

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 3. Data: 2005-01-27 20:48:33
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Czy można poprosić policjanta, aby wpisał do swojego notesu, że własnie
    > mnie
    > widzi, że jestem w określonym dniu o określonej godzinie w określonym
    > miejscu ?

    Poprosić można.

    > Czy takie usługi świadczy notariusz, np. stwierdza, że taki to a taki
    > obywatel stawił się własnie do kancelarii... i tyle. ???

    Świadczy. Kosztuje to grosze, ale nie zawsze notariusz Cię przyjmie wtedy,
    kiedy chcesz.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2005-01-29 13:33:35
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Świadczy. Kosztuje to grosze, ale nie zawsze notariusz Cię przyjmie wtedy,
    > kiedy chcesz.

    w Warszawie w śródmieściu w co trzeciej bramie jest notariusz.