  • 91. Data: 2005-01-28 10:26:45
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Ty

    > Ja widze - dzieci bic nie wolno.

    bic a dac klapsa to co innego, po za tym jestem przekonany ze sama
    "grozba" wystarczy.

    P.

  • 92. Data: 2005-01-28 10:37:38
    Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl>

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 11:26:45 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > bic a dac klapsa to co innego,

    Nie.

    --
    .......:: s i w a ::.......
    .:: JID:s...@j...org ::.

  • 93. Data: 2005-01-28 10:53:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie.

    nie! lepiej w horror jego dziecinstwo zamienic (nadwaga).

    Po zatym ja to podalem dla przykladu, mozna wiele kar zastosowac.
    Prosze o te pania z fobia anty MC'Donaldowa aby skomentowala
    to. (chodzi o ograniczenie takiego jedzenia np do jednego dnia w
    tygodniu)

    Taki pozew pzeciw MCowi to zwykla proba wyludzenia pieniedzy za swoje
    bledy,
    nikt nikomu nie nakazuje wpier* dzien w dzien po 10 hamburgerow.
    Bywam w mcdonaldzie i jakos w trans nie wpadam patrzac na wnetrze, wracam
    tam
    bo mi smakuje te jedzenie a nie dlaetgo ze jestem uzalezniony (wiekszej
    bzdury nie slyszlaem)

    Idz na CALOSC! Moze pozwij tworcow komputerow PC za to ze w nalog komp.
    wpedzaja co ??

    P.

  • 94. Data: 2005-01-28 11:58:24
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com>

    Przemek R. wrote:

    > bic a dac klapsa to co innego

    Otoz nie.

    --
    sveana
    Björn A. V. (7 12 1997), Fredrik L. V. (21 12 2002)

  • 95. Data: 2005-01-28 12:11:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Otoz nie.

    widzialas dziecko pobite?
    a widzialas dziecko ktore otrzymalo klapsa w tylek?

    Mam Ci zapdoac linki do powyzszych przypadkow?

    P.

  • 96. Data: 2005-01-28 12:35:47
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com>

    Przemek R. wrote:

    > widzialas dziecko pobite?
    > a widzialas dziecko ktore otrzymalo klapsa w tylek?

    AA, czyli Tobie sie wydaje, ze to tylko skora cierpi?

    Swoja droga, bardzo "wygodne" i elastyczne podejscie. Flejm na ten temat
    jeszcze nie wygasl, wiec jakos nie mam ochoty znow go w nowym miejscu
    podsycac.

  • 97. Data: 2005-01-28 13:11:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Swoja droga, bardzo "wygodne" i elastyczne podejscie. Flejm na ten temat
    > jeszcze nie wygasl, wiec jakos nie mam ochoty znow go w nowym miejscu

    sluchaj, po pierwsze jezeli juz do tego zmierzasz, ja dzieci nie bije,
    po drugie odpowiedz na moje pytanie.

    P.

  • 98. Data: 2005-01-28 13:19:57
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com>

    Przemek R. wrote:

    > sluchaj, po pierwsze jezeli juz do tego zmierzasz, ja dzieci nie bije,
    > po drugie odpowiedz na moje pytanie.

    Wszystko jest w tamtym watku. Google Twoim przyjacielem.

  • 99. Data: 2005-01-28 13:27:43
    Od: "f." <...@p...onet.pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> a
    écrit dans le message news: ctddmo$h6$...@i...gazeta.pl...

    > sluchaj, po pierwsze jezeli juz do tego zmierzasz, ja dzieci nie bije,
    > po drugie odpowiedz na moje pytanie.

    a moge ja?
    otoz masz racje, dziecko ktore dostalo klapsa wyglada rzeczywiscie
    inaczej niz dziecko pobite. Jak przylozysz scierka przez plecy tez
    inaczej wyglada, niz np. jak mu w twarz pluniesz. Najlepiej to zamiast
    klapsa zwyzywac gnojka i pomeczyc psychicznie, wtedy to w ogole zadnych
    sladow nie ma ;-/

    --
    pzdr
    fela i Matheo 21.09.04

  • 100. Data: 2005-01-28 14:41:39
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote in message news:ctd5if$j1q$1@inews.gazeta.pl...

    > Taki pozew pzeciw MCowi to zwykla proba wyludzenia pieniedzy za swoje
    > bledy,

    dokladnie. najlepiej to wine zwailc na kogos innego
    i jeszcze za to dostac pieniadze.

    iwon(k)a