  • 11. Data: 2005-01-27 10:43:22
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: Mariusz Maslowski <m...@w...pl>

    siwa wrote:

    >Dlatego samego dlaczego palacze Philipa Morrisa, a Eulalka rodziców
    >ex-męża. Zrobili -- niech płacą za konsekwencje...

    Tak, tak. Taki proces pokazowy to jest świetna sprawa.

    Adwokaci się dochrapią, a kary McDonald czy też Philip Morris odbije
    sobie na cenach.

    Poza tym można nakręcić przy okazji koniunkturę na ustawy ograniczające
    wolność -- w tym wolność do popełniania błędów.
    Wide -- ostatni flame wywołany postem o artykule dot. bicia dzieci...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz Maslowski

  • 12. Data: 2005-01-27 10:57:25
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    > prawda - szczera prawda. Rodzice traktują wizytę w McDonaldzie jako
    > nagrodę
    > dla dziecka.
    > Nie powiem, sama jak mam okazję zjeść coś na szybkiego to wybieram
    > McDonalda. Natomiast Weronika cieszy się li jedynie zabawkami. Jedzenia
    > nie
    > ruszy, frytek wogóle nie lubi ( siakaś dziwna ;) ) a mięsko od przypadku
    > zje.

    Mi zapadło w pamięć to, co kiedyś napisał w swoim felietonie Zanussi w
    Polityce. A dotyczyło tego, jak jedna rodzina oduczyła jeść pociechy w
    McDonaldzie. Jak się dzieć spóźnił na obiad, to za karę dostawał 10 zł (czy
    ile tam zestaw kosztuje) na posiłek w rzeczonym przybytku. Ponoć po pół roku
    jedzienie tam kojarzylo im się z najgorszą karą.
    Ciekawa metoda :).

    --
    KingAM

    "Nic nie dzieje się bez nas.
    Nawet sny śnią się z naszym udzialem"
    *danuta*stenka*odwiedź*mnie*we*śnie

  • 13. Data: 2005-01-27 13:01:12
    Od: "A.L." <a...@n...pl>

    Kinga 'Słowotok' Macyszyn wrote:
> [...]
    > zł (czy ile tam zestaw kosztuje) na posiłek w rzeczonym przybytku.
    > Ponoć po pół roku jedzienie tam kojarzylo im się z najgorszą karą.

    No dobra, podziala na jednego na 100 ;). Chyba, ze pani Zanussi tak swietnie
    gotuje.

    OT: Kinga, skoro nie zagladasz na prk to tu Ci dziekuje za nalesniki z
    nadzieniem "mrozonkowym", ale uczte mialam :).
    --
    Pozdrawiam,
    Ania

  • 14. Data: 2005-01-27 14:11:12
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

    > Dlatego samego dlaczego palacze Philipa Morrisa

    ale tutaj firma ta celowo zatajala ewidentne dowody
    uzalezniajacego wplywu substancji w papierosach.

    >, a Eulalka rodziców
    > ex-męża.

    tego nie skomentuje.

    > Zrobili -- niech płacą za konsekwencje...

    ale co zrobilli?

    iwon(k)a

  • 15. Data: 2005-01-27 14:37:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 27 stycznia 2005 15:11, gdy Iwon(k)a napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > ale tutaj firma ta celowo zatajala ewidentne dowody
    > uzalezniajacego wplywu substancji w papierosach.

    A bary u MacDonalda nie zatajają prawdziwej bomby kalorycznej w ich
    produktach? Oglądałaś SuperSizeMe?

    > ale co zrobilli?

    Sprzedawców narkotyków też się ściga, choć kupujesz również z własnej woli,
    nie?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 16. Data: 2005-01-27 16:09:21
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    > Tylko dlaczego oni pozywaja za to McDonalda ? ;-)

    no chca niby udowodnic ze zarcie w mcDonaldsie uzaleznia (jakies zwiazki w
    serze smazonym, kofeina w coca coli - klienci dlugo nie mieli wyboru co do
    innych napojow w zestawach dzieciecych) i ze jest to celowa polityka tej
    firmy zeby dzieci uzaleznic od tego zarcia... troche o tym mowili w tym
    filmie - supersize me - ze np na jakims zadupiu dzieci nie maja sie gdzie
    bawic a jedyny plac zabaw w okolicy jest w donaldzie... albo np. ze reklamy
    sa adresowane do dzieci... ze ronald mcdonald to tez czesc tej taktyki...
    no nie wiem jak dla mnie to takie metody stosuje wiekszosc firm wogole,
    tyle ze moze nie na taka skale bo maja mniej pieniedzy:)

  • 17. Data: 2005-01-27 16:41:57
    Od: ama <a...@w...pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

    > ale tutaj firma ta celowo zatajala ewidentne dowody
    > uzalezniajacego wplywu substancji w papierosach.

    Wyglada na to ze nie tylko zatajali, ale wrecz dodawali po cichu rozne
    cudenka:
    http://www.zb.eco.pl/zb/157/papiero1.htm
    Jaki wiec moze byc wybor, skoro klient nic nie wie co mu po cichu
    podkladaja do produktu?

  • 18. Data: 2005-01-27 16:43:33
    Od: ama <a...@w...pl>

    Johnson wrote:
> [...]
    NcT1BOXDAzLTkwMTAtY3Zfb3BuLnBkZg==/03-9010-cv_opn.pd
    f#xml=http://10.213.23.111:81/isysquery/irleff1/1/hi
    lite

    > Co nas to obchodzi.

    Ciebie pewnie nic procz tego co przeczytasz w polskojezycznej prasie.

    > Jakieś chore pozwy. A gdzie byli rodzice tych dzieci? Czemu ich
    > prowadzili do McDonalda?

    A o badaniach psychologicznych dzieci na podatnosc reklamom smieci,
    ktore sa robione rutynowo przez McDonald's to slyszales?

  • 19. Data: 2005-01-27 16:45:04
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "ama" <a...@w...pl> wrote in message news:pR8Kd.20$ec1.9@trndny08...
> [...]
    > cudenka:
    > http://www.zb.eco.pl/zb/157/papiero1.htm
    > Jaki wiec moze byc wybor, skoro klient nic nie wie co mu po cichu

    dlatego tez klient ma prawo ich zasadzic.

    iwon(k)a

  • 20. Data: 2005-01-27 16:46:38
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "ama" <a...@w...pl> wrote in message news:VS8Kd.21$ec1.5@trndny08...

    > A o badaniach psychologicznych dzieci na podatnosc reklamom smieci,
    > ktore sa robione rutynowo przez McDonald's to slyszales?

    a na rodzicow to tez tak dziala? sa zaczarowani
    i ida z dziecmi jak za zaczarowanym grajkiem?
    czy inne firmy nie maja podobnych reklam??

    iwon(k)a