  • 191. Data: 2005-02-06 01:39:50
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: Sao <d...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > czy mcdonald produkuje cole?

    Sprzedaje.

    Chciales przyklad z brzegu, to go dostales.

    > . Nie mowiac o tym ze

    > jestes szajbnieta
    >

    > Tego typu napoje nie powinny byc podawane w

    > jestes sajbnieta, tereaz wiem na 1000%, Nie oni promuja cole, masz do
    > wyboru kilka napoi.
    > nikt Cie do niczego nie zmusza, mozesz wypic wode mineralna, (zaraz pewnie
    > powiesz
    > ze uzywaja jej do prodkukcji granatow)

    mieszanke koncentratu z pomaranczy rozmieszanego z woda z kranu nazywaja
    "sokiem pomaranczowym". Czyli sprzedaja produkt ktory nie istnieje.
    Oszustwo, ani patrzec.

    > no i bardzo dobrze, bo jak by jeadzizli na rowerach to dupy by im nie
    > rosly.
    > I ajk tu takie dewoctwo zadowolic.
    >
    > P.

    Sugeruje to falszywie, ze sprzedawca jest uczciwy. W dodatku z
    blogoslawienstwem dyrekcji szkoly, gdzie logo MD jest eksponowane
    dzieciom jako rzecz dobra i warta uwagi.

  • 192. Data: 2005-02-06 01:41:41
    Od: Sao <d...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > nie potrafisz odpowiedziec na proste pytanie?

    > a ja proponuje isc do lekarza

    > jak by nie zarlo to by nie utylo,

    Ja np zre i nie tyje. To zarcie w MD jest szkodliwe, a nie sam fakt zarcia.

  • 193. Data: 2005-02-06 02:28:37
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Arielka" <a...@y...ca> wrote in message

    > a jak przeczytasz to jaki ma to wplyw na to twoje zamowienie ?

    rozne, w zaleznosci od humoru :)

    > a widzisz jednak sama zauwazylas ,ze sa inne

    no i??

    > dajesz pieniadze do szkoly na luncz ?

    robie jej lunch w domu.

    > w szkole mojego dziecka nie wolno przynosic fast -food do szkoly
    > ale stolowek nie ma w szkole
    > wlasnie sie zabrali za nauczanie w szkolach ,przedszkolach aby dzieci jednak
    > nie jadly fast -food
    > a zeby jadly wiecej warzyw i owocow

    a z domu lunchu dziecko wziac nie mozna?

    iwon(k)a

  • 194. Data: 2005-02-06 10:36:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja np zre i nie tyje. To zarcie w MD jest szkodliwe, a nie sam fakt
    zarcia.

    uwazasz ze jak ktos zje 2 ghamburgery w tygodnoiu w MD to utyje jak
    swinia?

    P.

  • 195. Data: 2005-02-06 10:49:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sprzedaje.
    >
    > Chciales przyklad z brzegu, to go dostales.

    nie potrafisz odpowieziec na proste pytanie tylko jebiesz jak nawalona
    stara abbcia.
    chce abys sprecyzowala na czym polegha szkodliwosc produktu MDonalda, nie
    tego co sprzedaje bo
    cole kupisz w kazdym sklepie tylko konkretnie, bierzesz Cheseburgera i
    prosze o nim powiedziec,
    konkretnie co szkdliwego zawiera i jakie sa konkretnie skutki

    > mieszanke koncentratu z pomaranczy rozmieszanego z woda z kranu nazywaja
    > "sokiem pomaranczowym". Czyli sprzedaja produkt ktory nie istnieje.
    > Oszustwo, ani patrzec.

    aaqua minerale to woda z kranu? a jezeli nawet to kto Ci kaze to pic?
    Przeciez co drugi "sok" na polkach w sklepach topodobna mieszanka.
    A napoje zwykle sa na wodzie z "kranu", bo ona sie niczym nie rozni od
    zrodlanej,

    P.

  • 196. Data: 2005-02-06 10:52:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Twojego zdania nie podziela Lekarz Generalny USA. Zawiadom go
    > natychniast zeby poprawil swoje raporty.

    *)w takim razie dunie lekarz, na discovery masz program dokumentalny
    "Pogromcy Mitow",
    niedawno byl porgram na temat coli, wszystko okazalo sie bzdura.

    > Mechanik na moich oczach to robil i zalecal na przyszlosc. Inni
    > mechanicy to potwierdzili.

    a mozesz spreczowac ile trwal i jak wygladal dokladnie eksperyment?
    bo tu *) przeprowadzali dlugo, dokladnie i wiele eksp.

    Jaki jest pH Coca coli sprzedawanej w MD w
    > Polsce? Podpowiedz nam prosze.

    tak, teoria spisku, md specjalnie dodaje do coli przez niego sprzedawanaej
    s8bstancje szkodliwe, chca wymordowac wszystkie dzieci, drugi hitler,
    idz koniecznie zglosic do prok.

    > Wieksze nic sprzedaz hamburgerow z okienka MD?

    lecz sie dziewczyno.

    P.

    ps.
    ja wiem co Cie boli... te 2 mld $ !

  • 197. Data: 2005-02-06 10:57:10
    Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl>

    > Ja np zre i nie tyje. To zarcie w MD jest szkodliwe, a nie sam fakt zarcia.

    ale co zresz?

    P.

  • 198. Data: 2005-02-06 12:24:22
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 01:36:21 GMT, Sao <d...@i...pl> napisał:

    > Twojego zdania nie podziela Lekarz Generalny USA. Zawiadom go
    > natychniast zeby poprawil swoje raporty.

    Możesz podać link do tego raportu?

    > PrObowałeś kiedyś coś odrdzewić colą? zero
    >
    > Mechanik na moich oczach to robil i zalecal na przyszlosc.

    Taaa, a mój wujek zabrał pod Chełmem na pakę pijaka znalezionego na drodze
    i zostawił go pod tablica "Warszawa"

    > Inni mechanicy to potwierdzili.

    Powtarzali bzdurę. Bo ja próbowałem odrdzewiac colą jako "łagodnym
    środkiem" i osiągnąłem zerowy efekt. Bo primo: kwas fosforowy jest słabym
    kwasem, secundo zawartość kwasu fosforowego w coli to ledwo 0,2%.

    tu masz informacje obalające twierdzenia o odrdzewianiu colą.

    http://www.snopes.com/cokelore/acid.asp
    http://www.breakthechain.org/awards/0307.html

    > Jaki jest pH Coca coli sprzedawanej w MD w Polsce? Podpowiedz nam prosze.

    pH coli to między 2 a 3. Tyle samo ma ocet, który dodajesz do sałatki. pH
    soku cytrynowego to 2, ph kwasu żołądkowego to mniej więcej 1. Więc bez
    histerii proszę.

    Nie widzę związku.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 199. Data: 2005-02-06 13:51:59
    Od: amur <f...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > zarcia.
    >

    > uwazasz ze jak ktos zje 2 ghamburgery w tygodnoiu w MD to utyje jak
    > swinia?
    >
    > P.

    Przecietny zjadacz MD konsumuje 4 razy w tygodniu, a "danie" sklada sie
    tez z frytek i zacukrzonych napojow. Do tego, osoba taka z zasady zle
    odzywia sie w przerwach uczeszczania do MD, wiec jest na slabej pozycji
    zywieniowej. Takie NADuzycie MD ma obowiazek przewidziec.

  • 200. Data: 2005-02-06 13:59:19
    Od: amur <f...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > prosze o nim powiedziec,
    > konkretnie co szkdliwego zawiera i jakie sa konkretnie skutki

    To dopiero wyjasni proces sadowy. Np co to znaczy "sztuczny smak", czyli
    syntetyki przemyskowe.

    > aaqua minerale to woda z kranu?

    Nie. Ich "sok pomaranczowy" nie jest wcale sokiem. Jest mieszanka wody
    na podstawie odwodnionego koncentratu soku pomaranczowego, z dodatkiem
    barwnikow i smakow.

    > a jezeli nawet to kto Ci kaze to pic?

    Nie mozesz wprowadzac w blad konsumenta i mowic w ten sposob. Tak nie
    funkcjonuje spoleczenstwo w roku 2005. Juz we wczesnym sredniowieczu
    takich biznesmenow karano poblicznymi chlostami i obwozeniem po miescie
    z tabliczka na szyi.

    > Przeciez co drugi "sok" na polkach w sklepach topodobna mieszanka.

    Co to za wytlumaczenie? Oznacza to ze rzad nic nie robi, a nie ze jest
    to dopuszczalne.

    > A napoje zwykle sa na wodzie z "kranu", bo ona sie niczym nie rozni od
    > zrodlanej,

    Procz takich chlorkow.