  • 61. Data: 2013-05-26 10:47:03
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-26 09:43, Chiron pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

    > Podobnie jak miłośnicy miłosci francuskiej, zwolennicy trójkątów,
    > czworokątów, etc. Zaiste- nie wiem, o co Ci biega? Poważnie?

    Ja też jestem ciekawy, jakich praw są pozbawieni homoseksualiści. Na
    pewno dyskryminacją nie jest brak możliwości wzięcia ślubu przez dwóch
    facetów, ponieważ ja jako heteroseksualista jestem tak samo traktowany.

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2013-05-26 15:47:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 May 2013 20:01:33 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Chiron słusznie zauważa, iż kobiety znacznie częściej bywają CHWIEJNE
    > emocjonalnie. To słynne NAPIĘCIE PRZEDMIESIĄCZKOWE chociażby... Poza
    > tym, kobiety mają statystycznie MNIEJSZE MÓZGI! To TABU, ale to FAKT
    > NAUKOWY: przeciętna waga mózgu mężczyzny wynosi 1500g, a kobiety
    > 1200g.

    Te Twoje stosowane co krok duże litery swiadczą, że są też chwiejni
    emocjonalnie mężczyźni...

    Natomiast te Twoje bzdety o mózgu - o tym, że istnieją również głupi...

    Mocium Panie, liczy się bowiem ilość zwojów oraz proporcja istoty szarej do
    białej, jak również wagi mózgu do całego ciała - i w tym wszystkim
    mężczyźni wypadają znacznie gorzej. Gdyby tylko waga mózgu decydowała, słoń
    byłby mędrcem...
    :->
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 63. Data: 2013-05-26 17:32:27
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 26, 3:47 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
    > Te Twoje stosowane co krok duże litery swiadczą, że są też chwiejni
    > emocjonalnie mężczyźni...

    Ot, "uderz w stół a nozyce się odezwą" :P
    To Twoja interpretacja jest PŁYTKA i nie powiem o czym tylko może
    świadczyć...

    Po pierwsze, stosowanie dużych liter może świadczyć o baardzo wielu
    rzeczach, np. takich żeby PODKREŚLIĆ istotne treści i uczynić bardziej
    czytelnymi wypowiedzi. To tylko kwestia gustu czy się komuś to podoba
    czy nie (jak Tobie).
    Po drugie, skąd wiesz, że masz do czynienia z mężczyzną? ;)
    Po trzecie, skąd wiesz z jakiego powodu dany mężczyzna jest chwiejny
    emocjonalnie? A może to akurat OFIARA dręczenia psychicznego przez
    kobietę?

> [...]
    > białej, jak również wagi mózgu do całego ciała - i w tym wszystkim
    > mężczyźni wypadają znacznie gorzej. Gdyby tylko waga mózgu decydowała, słoń

    Przecież słoń JEST jednym z najinteligentniejszych zwierząt! :)
    Sama wielkość mózgu w przypadku pojedynczego osobnika oczywiście
    niewiele świadczy ale w przekroju STATYSTYCZNYM o danej kategorii
    osobników już TAK!
    Tak więc mowimy tu o statystyce, czyli o dziedzinie matematyki gdzie
    nie ma co dyskutować, wszystko się zgadza i jest udowodnione - w
    przeciwieństwie do np. nauk biologicznych, że nie wspomnę o tych
    jeszcze mniej ścisłych...

    Ty się lepiej tu nie wdawaj w specjalistyczne dywagacje bo nie masz
    odpowiedniego przygototwania i wątpię że potrafisz liczyć zwoje, tym
    bardziej, że same nauki neurologiczno-biologiczne nie mają zaplecza
    żeby móc cokolwiek zawyrokować "ostatecznie". Jednak ostatnio jest
    głośno o pewnym badaczu z Kanady co zrobił sobie nazwisko właśnie
    podnosząc tę kwestię, i zapewniam Cię, że podaje argumenty ściśle
    naukowe pokazując jednocześnie, iż społeczeństwo chce DŁAWIĆ dążenie
    do prawdy w imie DOGMATÓW - jak kiedyś w średniowieczu z powodów
    religijnych, lecz tym razem na życzenie lobby MATRIARCHATu.
    Przynajmniej w Kanadzie od ponad pół wieku kobiety mają wszędzie
    większe SZANSE niż mężczyźni, a jednak wyniki statystycznie gorsze - i
    to się podaje jako argument żeby JESZCZE ziwększyć przywileje kobiet w
    miejscu pracy itp. tzw. PARYTETY i inne. Toteż w reakcji na to
    pojawiać się zaczynają głosy które mówią: DOŚĆ!

    Jednak troszke pofolgujmy sobie... co do wagi ciała, to jest moda żeby
    kobiety były jak najbardziej odchudzone. Tak samo mężczyzn też mozna
    poddać głodówkom, wtedy się zrówna! Tak samo się zrównaja wagi, a
    nawet kobieta przegoni wagą mężczyznę, jeżeli weźmiesz jakąś upasioną
    kobietę, taką grubaskę co waży ze 100kg, bywają takie i to wcale
    niemało...

  • 64. Data: 2013-05-26 17:53:50
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 26, 9:16 am, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
    > A_sk d_bierze_si _przemoc_psychiczna?

    A z hormonów żeńskich?

    > Zar wno jedna jak i druga s wynikiem
    > niedojrza o ci, a wr cz nawet prymitywizmu emocjonalnego.

    Przepraszam bardzo ale wyrafinowane manipulacje emocjonalne kobiet
    często mają swoją swoista grupę WSPARCIA, koleżanki, psiapsiółki,
    treści piosenek, różne media i organizacje feministyczne siejące
    nienawiść do mężczyzny "jako takiego". Teraz ostatnio dostają również
    narzędzia prawne od ustawodawcy do niszczenia bliskich-mężczyzn.

    Ty przysłuchaj się lepiej jak rozmawiają ze sobą dziewczyny co
    wymieniają ze sobą doświadczenia i poglądy w kwestiach zdobywania
    partnera do zamążpójścia. Otóż już na tym etapie często planują, że po
    urodzeniu dziecka potem spowodują rozwód a facet ma ich utrzymywać
    wraz z dzieckiem które Z AUTOMATU sąd przyna im pod opiekę. Tak więc
    mając zapewnione źródło finansowania nie muszą robić NIC tylko się
    oddać rozrywkom, kolejnym flirtom, wyjazdom na wczasy, imprezkom,
    itede. Tutaj oczywiście "dobro dziecka" jest dla nich jedynie ALIBII,
    tak naprawdę mają gdzieś dobro dziecka, szczególnie dobro w rozumieniu
    rozwoju psychicznego - skoro świadomie okaleczają rodzinę w imię
    drobnych wygód (prymitywnie rozumianych).

  • 65. Data: 2013-05-26 18:03:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-26 17:53, Użytkownik Yerine Ictimai napisał:

> [...]
    > oddać rozrywkom, kolejnym flirtom, wyjazdom na wczasy, imprezkom,
    > itede. Tutaj oczywiście "dobro dziecka" jest dla nich jedynie ALIBII,

    W takie coś uwierzyć mogą tylko kretynki, idioci i ty.
    Obowiązek alimentacyjny dotyczy dziecka a nie jego matki
    więc nie będą utrzymywane przez ojca swoich dzieci.
    Za dużo amerykańskich filmów się naoglądałeś.

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2013-05-26 18:09:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-05-26, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > rozwoju psychicznego - skoro świadomie okaleczają rodzinę w imię
    > drobnych wygód (prymitywnie rozumianych).

    Tia. To ile wg Ciebie te alimenty wynoszą?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 67. Data: 2013-05-26 18:11:32
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    > Ja też jestem ciekawy, jakich praw są pozbawieni homoseksualiści. Na pewno
    > dyskryminacją nie jest brak możliwości wzięcia ślubu przez dwóch facetów,
    > ponieważ ja jako heteroseksualista jestem tak samo traktowany.

    Dokładnie tak.

    demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    Chiron

  • 68. Data: 2013-05-26 18:21:58
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >A z hormonów żeńskich?

    Bardzo ryzykowna teza. To łatwo by było wykazać jakimiś badaniami.
    Podejrzewam, że nie ma takich. Natomiast jestem przekonany, że to są nasze
    wzorce z dzieciństwa. I raczej trudno mi powiedzieć, czy częściej
    maniipulują mężczyźni, stosując przemoc psychiczną- czy kobiety. Bo przecież
    raczej nie istnieje czysta przemoc fizyczna czy psychiczna. One są razem. A
    skoro tak- to zrozumiałe, że skoro mężczyźni są silniejsi fizycznie- to
    przemocą, która u nich jest bardziej dostrzegalna- jest przemoc fizyczna. A
    kobiety- oczywiście będąc słabsze- bardziej skupiają się na przemocy
    psychicznej. Podkreślam: osoba o prawidłowych wzorcach nie będzie się do
    czegoś takiego uciekać.

> [...]
    >nienawiść do mężczyzny "jako takiego". Teraz ostatnio dostają również
    >narzędzia prawne od ustawodawcy do niszczenia bliskich-mężczyzn.
    To nie przeczy temu, co napisałem. Żadna kobieta o prawidłowych wzorcach-
    mająca wspierających rodziców, nie będzie nikim chcieć manipulować. A
    towarzystwo dobierze sobie po swojemu. Nawet, jak znajdzie sie wśród takich
    kobiet, o jakich piszesz- będzie tam wyobcowana.

> [...]
    >urodzeniu dziecka potem spowodują rozwód a facet ma ich utrzymywać
    >wraz z dzieckiem które Z AUTOMATU sąd przyna im pod opiekę.
    Owszem, są takie. Jednak to jest czysta patologia. Przedstawianie tego- tak,
    jak to robisz- czyli: coś zupełnie naturalnego, wynikającego z samej natury
    kobiety- jest grubym nadużyciem.

> [...]
    >rozwoju psychicznego - skoro świadomie okaleczają rodzinę w imię
    >drobnych wygód (prymitywnie rozumianych).

    Naprawdę nie spotkałeś normalnych kobiet- czułych matek i żon troszczących
    sie o rodzinę? Przecież opisujesz zachowania toksyczne- mające swoje
    podstawy w toksycznej rodzinie, z której one sie wywodzą. Tyle, że piszesz
    WYŁACZNIE o takich kobietach- a to - jak napisałem- grube nadużycie.

  • 69. Data: 2013-05-26 18:23:08
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 26, 6:03 pm, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > W takie co uwierzy mog tylko kretynki, idioci i ty.
    > Obowi zek alimentacyjny dotyczy dziecka a nie jego matki
    > wi c nie b d utrzymywane przez ojca swoich dzieci.

    Taa? W TEORII!
    Praktyka sądów rodzinnych pokazuje, że kobiety otrzymują SPECJALNE
    potraktowanie, z automatu zakłada się, że dziecko "ma lepiej" z
    kobietą i już!
    Także kwestia WINY za rozbicie rodziny nie wnosi nic.

    Realizacji alimentów nie ma szans nikt przeanalizować, kobieta nie ma
    żadnej presji aby musieć starać się gospodarować EKONOMICZNIE (tak
    jakby musiała wraz z mężem razem zarobionymi pieniędzmi) - ot, "łatwo
    przyszło łatwo poszło"!

    Praktycznie to wygląda tak, że rozpoczyna związek z następnym
    mężczyzną a ten poprzedni ich finansuje. Takie coś niektóre sobie już
    na samym początku zaplanowują.

    > Za dużo amerykańskich filmów się naoglądałeś.

    Raczej tego co u znajomych rozbitych rodzin (przez kobietę).

  • 70. Data: 2013-05-26 18:31:07
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 26, 6:09 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > Tia. To ile wg Ciebie te alimenty wynosz ?

    Pomijając jakichś krezusów - znacznie ponad siły mężczyzny który nie
    ma winy za rozpad małżeństwa. Często taki mężczyzna DOBREGO CHARAKTERU
    nie ma szans juz NA NIC za wyjątkiem wiecznego pościgu przez
    KOMORNIKÓW! Wielu z nich trafia so szpitali psychiatrycznych z ciężką
    DEPRESJĄ itp.
    Podczas gdy W TYM SAMYM czasie jego była małżonka KTÓRA ROZBIŁA
    rodzinę bawi się i CIESZY SIĘ ŻYCIEM!

    Ale SĄDY MAJĄ TO GDZIEŚ bo wina za rozpad się NIE LICZY!