    From: "Chiron" <e...@o...eu>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Date: Sun, 26 May 2013 18:21:58 +0200

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f7810f45-5888-4ae2-9f72-a6eb94b891ce@l3g2000vbl
    .googlegroups.com...
    On May 26, 9:16 am, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
    >> A_sk d_bierze_si _przemoc_psychiczna?

    >A z hormonów żeńskich?

    Bardzo ryzykowna teza. To łatwo by było wykazać jakimiś badaniami.
    Podejrzewam, że nie ma takich. Natomiast jestem przekonany, że to są nasze
    wzorce z dzieciństwa. I raczej trudno mi powiedzieć, czy częściej
    maniipulują mężczyźni, stosując przemoc psychiczną- czy kobiety. Bo przecież
    raczej nie istnieje czysta przemoc fizyczna czy psychiczna. One są razem. A
    skoro tak- to zrozumiałe, że skoro mężczyźni są silniejsi fizycznie- to
    przemocą, która u nich jest bardziej dostrzegalna- jest przemoc fizyczna. A
    kobiety- oczywiście będąc słabsze- bardziej skupiają się na przemocy
    psychicznej. Podkreślam: osoba o prawidłowych wzorcach nie będzie się do
    czegoś takiego uciekać.

    >Przepraszam bardzo ale wyrafinowane manipulacje emocjonalne kobiet
    >często mają swoją swoista grupę WSPARCIA, koleżanki, psiapsiółki,
    >treści piosenek, różne media i organizacje feministyczne siejące
    >nienawiść do mężczyzny "jako takiego". Teraz ostatnio dostają również
    >narzędzia prawne od ustawodawcy do niszczenia bliskich-mężczyzn.
    To nie przeczy temu, co napisałem. Żadna kobieta o prawidłowych wzorcach-
    mająca wspierających rodziców, nie będzie nikim chcieć manipulować. A
    towarzystwo dobierze sobie po swojemu. Nawet, jak znajdzie sie wśród takich
    kobiet, o jakich piszesz- będzie tam wyobcowana.

    >Ty przysłuchaj się lepiej jak rozmawiają ze sobą dziewczyny co
    >wymieniają ze sobą doświadczenia i poglądy w kwestiach zdobywania
    >partnera do zamążpójścia. Otóż już na tym etapie często planują, że po
    >urodzeniu dziecka potem spowodują rozwód a facet ma ich utrzymywać
    >wraz z dzieckiem które Z AUTOMATU sąd przyna im pod opiekę.
    Owszem, są takie. Jednak to jest czysta patologia. Przedstawianie tego- tak,
    jak to robisz- czyli: coś zupełnie naturalnego, wynikającego z samej natury
    kobiety- jest grubym nadużyciem.

    >Tak więc
    >mając zapewnione źródło finansowania nie muszą robić NIC tylko się
    >oddać rozrywkom, kolejnym flirtom, wyjazdom na wczasy, imprezkom,
    >itede. Tutaj oczywiście "dobro dziecka" jest dla nich jedynie ALIBII,
    >tak naprawdę mają gdzieś dobro dziecka, szczególnie dobro w rozumieniu
    >rozwoju psychicznego - skoro świadomie okaleczają rodzinę w imię
    >drobnych wygód (prymitywnie rozumianych).

    Naprawdę nie spotkałeś normalnych kobiet- czułych matek i żon troszczących
    sie o rodzinę? Przecież opisujesz zachowania toksyczne- mające swoje
    podstawy w toksycznej rodzinie, z której one sie wywodzą. Tyle, że piszesz
    WYŁACZNIE o takich kobietach- a to - jak napisałem- grube nadużycie.

    demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    Chiron