  • 21. Data: 2013-05-24 09:04:36
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 May 2013 08:48:46 +0200, Chiron napisał(a):

    > Zauważ, że np kobieta może też zgwałcić faceta- czego
    > chyba żadna ustawa nie zakłada

    Tia, wkładem do długopisu.
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 22. Data: 2013-05-24 09:05:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 17:57:07 -0500, witek napisał(a):

    > co nie oznacza, ze na znajomym nie mozna sie przejechac. i zwykle
    > wlasnie tak sie dzieje

    Tutaj trzeba byłoby uzgodnić, kogo TY, a kogo ja nazywamy ZNAJOMYM 33-)

  • 23. Data: 2013-05-24 09:18:26
    Od: Paweł <p...@n...ne>

    W dniu 24.05.2013 09:05, Ikselka pisze:

    > Tutaj trzeba byłoby uzgodnić, kogo TY, a kogo ja nazywamy ZNAJOMYM 33-)

    gdzieś widziałem statystyki mówiące że jakieś 80% gwałtów jest przez
    osoby znane ofierze.

    --
    paweł

  • 24. Data: 2013-05-24 09:21:12
    Od: Paweł <p...@n...ne>

    W dniu 24.05.2013 08:47, Chiron pisze:

    > szykuje nasz rodzimy Ziobro- ostatnio słyszałem jak się domagał, by
    > gwałt nie musiał być koniecznie z oskarżenia pokrzywdzonej, a wystarczy,
    > że w ogóle jest podejrzenie, że był- żeby wszcząć śledztwo. Brrrr!

    ale gwałt to jedno z najbardziej okrutnych przestępstw. a obecnie
    ściganie nie działa. coś trzeba zmienić. pomysł żeby nie trzeba było
    oskarżenia pokrzywdzonej jest dobry.
    --
    paweł

  • 25. Data: 2013-05-24 09:22:59
    Od: Paweł <p...@n...ne>

    W dniu 23.05.2013 23:31, Ikselka pisze:

    > Toz napisałam przed chwilą, że może dzięki tej ustawie panowie (żonaci i
    > nieżonaci) zaczną myśleć, Z KIM warto się zadać 333-)

    jakby to było takie proste. gwałciciela nie poznasz na oko, ani patrząc
    mu w oczy przy uścisku ręki. to tylko w bajkach źli ludzie są brzydcy i
    mają na nazwisko Łotrowski.

    --
    paweł

  • 26. Data: 2013-05-24 09:32:00
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > Tia, wkładem do długopisu.

    Mam Ci napisać w szczegółach?
    :-))))

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 27. Data: 2013-05-24 09:44:09
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-23 23:04, Chiron pisze:
    > Czyli: kolejna ustawa, preferująca homoseksualizm. Przecież im to nie
    > grozi.

    Kolejna? Przypomnij może te wcześniejsze?

  • 28. Data: 2013-05-24 09:44:28
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...ne> napisał w wiadomości

    > ale gwałt to jedno z najbardziej okrutnych przestępstw. a obecnie
    > ściganie nie działa. coś trzeba zmienić. pomysł żeby nie trzeba było
    > oskarżenia pokrzywdzonej jest dobry.

    Jednak obecnie jest tak, że wystarczy (i często tak jest), że dziewczyna
    chce się zemścić- chłopak jest ugotowany. Sam znam sytuację, kiedy
    dziewczyna postawiła chłopakowi ukltimatum: albo się z nią ożeni, albo
    powie, że ją zgwałcił. To w tej chwili jest makabra. A jakby coś takiego
    weszło, co proponuje Ziobro- to już chyba wielu młodych chłopców na siłę
    będzie chciało zostać homosiami. Nie wiem, czy się orientujesz: np w Polsce
    wśród góralek raczej jest nie do pomyślenia, żeby oddać się chłopakowi bez
    walki. Ot- taka tradycja. A co z kobietami, które lubią być brane siłą? Ile
    kobiet opowiada, że ten chłopaka ją zgwałcił (a oczywiście oddała mu się
    sama)- bo dla neigo to było tylko jednorazowe- a ona spodziewała się czegoś
    więcej, i albo sieodgrywa, albo po prostu chce "zachować twarz"? No i niech
    jej koleżanka teraz doniesie...Naprawwdę- takie ustawy- wraz z tą o przemocy
    w rodzinie (zakładającą z góry, że instytucja rodziny jest patologiczna)-
    rozwala podstawy egzystowania społeczeństwa. Co w niej dobrego?
    Zobacz, jaką przewage ma teraz kobieta: wystarczy jej donos. Facet może jej
    nawet nie dotknąć- ale sąd i tak nie da mu wiary. Chyba, że będzie miał
    świetnego papugę i niepodważalne alibi. Kolega przed chwilą podał artykuł
    kodeksu, który nie rozróżnia między gwałtem na mężczyźnie a na kobiecie. Ok-
    ale słyszałeś o gwałcie na mężczyźnie? Ja- tak. Jednak pokaż mi policję,
    prokuraturę- która coś takiego będzie ścigać! A Ty chcesz, żeby kobiety-
    najczęściej chwiejne psychicznie istoty- miały jeszcze większą władzę? Taka
    ustawa to milowy krok ku zagładzie społeczeństwa- i tak już gnijącego. Może
    to i dobre? Kto wie- zgnije całkiem- a to, co na tym miejscu urośnie- będzie
    silne i zdrowe?

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 29. Data: 2013-05-24 09:44:34
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-23 23:34, Ikselka pisze:

    > Póki co dopiero badania DNA uniemożliwiły już wrabianie mężczyzn w
    > ojcostwo.

    Jednak nie od płacenia alimentów, na w sumie obce dziecko... :-)

  • 30. Data: 2013-05-24 09:45:18
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-24 08:47, Chiron pisze:

    > Tyle, że w Szwecji można iść siedzieć za usiłowanie gwałtu np za
    > natarczywe przyglądanie się dziewczynie w knajpie, posyłanie jej
    > uśmiechów- etc. I nie jest to żart- bardziej jeszcze ponurą propozycję
    > szykuje nasz rodzimy Ziobro- ostatnio słyszałem jak się domagał, by
    > gwałt nie musiał być koniecznie z oskarżenia pokrzywdzonej, a
    > wystarczy, że w ogóle jest podejrzenie, że był- żeby wszcząć śledztwo.
    > Brrrr!

    To już Ziobro stosował będąc w PiSie, tak wykończali z Kaczyńskim seoich
    rywali, także tych domniemanych. Wystarczyło im oskarżenie
    prokuratorskie żeby samemu osądzić i skazać. adolf by się nie powstydził.