  • 11. Data: 2013-05-23 23:34:37
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 13:12:47 -0500, witek napisał(a):

    > Zaproszę ci pod byle pretekstem do mnie do domu.
    > Wypijemy po herbatce i tuż po twoim wyjściu zadzwonię na policję i
    > powiem, że mnie probowałeś zgwałcic.
    > Bo chce ci zrobić na złość.
    >
    > Broń się!

    Póki co dopiero badania DNA uniemożliwiły już wrabianie mężczyzn w
    ojcostwo. A sposób na uniknięcie wrobienia w gwałt jest tani i prosty - NIE
    CHODZIĆ DO NIEZNAJOMEGO NA HERBATKĘ 333-)
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 12. Data: 2013-05-23 23:40:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ikselka wrote:

    > Póki co dopiero badania DNA uniemożliwiły już wrabianie mężczyzn w
    > ojcostwo. A sposób na uniknięcie wrobienia w gwałt jest tani i prosty - NIE
    > CHODZIĆ DO NIEZNAJOMEGO NA HERBATKĘ 333-)

    a do znajomego moge ?

  • 13. Data: 2013-05-24 00:15:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 16:40:24 -0500, witek napisał(a):

    > a do znajomego moge ?

    Przecież w końcu sam sobie dobierasz znajomych, czyż nie?
    3333-)

  • 14. Data: 2013-05-24 00:57:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ikselka wrote:

    > Przecież w końcu sam sobie dobierasz znajomych, czyż nie?
    > 3333-)

    co nie oznacza, ze na znajomym nie mozna sie przejechac. i zwykle
    wlasnie tak sie dzieje

  • 15. Data: 2013-05-24 05:59:46
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-23 23:34, Ikselka pisze:

    > Póki co dopiero badania DNA uniemożliwiły już wrabianie mężczyzn w
    > ojcostwo. A sposób na uniknięcie wrobienia w gwałt jest tani i prosty - NIE
    > CHODZIĆ DO NIEZNAJOMEGO NA HERBATKĘ 333-)

    No paczpani... a ja miałem wrażenie, że cała dyskusja jest o tym, że
    pani (nie Pani) aż do końca jak najbardziej chce, ale potem wymyśla "nie
    spełnił oczekiwań, to mu wykręcę gwałt"

    Tak było z Assagnem, o ile pamiętam.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 16. Data: 2013-05-24 06:02:37
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-23 23:15, witek pisze:

    > Dobre pytanie.
    >
    > Ciekawe czy facet moze byc zgwalcony wg ustawy i to jeszcze przez faceta.

    Spytaj coponiektórych pensjonariuszy zakładów karnych :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 17. Data: 2013-05-24 07:57:34
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 23 May 2013 23:31:11 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Toz napisałam przed chwilą, że może dzięki tej ustawie panowie (żonaci i
    > nieżonaci) zaczną myśleć, Z KIM warto się zadać 333-)

    Pieprzenie w bambus. Są osobniki (płci obojga, żeby nie było) potrafiące
    się długo maskować.

    AK

  • 18. Data: 2013-05-24 08:47:14
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "zgred" <z...@e...com> napisał w wiadomości

    > No paczpani... a ja miałem wrażenie, że cała dyskusja jest o tym, że pani
    > (nie Pani) aż do końca jak najbardziej chce, ale potem wymyśla "nie
    > spełnił oczekiwań, to mu wykręcę gwałt"
    >
    > Tak było z Assagnem, o ile pamiętam.

    Tyle, że w Szwecji można iść siedzieć za usiłowanie gwałtu np za natarczywe
    przyglądanie się dziewczynie w knajpie, posyłanie jej uśmiechów- etc. I nie
    jest to żart- bardziej jeszcze ponurą propozycję szykuje nasz rodzimy
    Ziobro- ostatnio słyszałem jak się domagał, by gwałt nie musiał być
    koniecznie z oskarżenia pokrzywdzonej, a wystarczy, że w ogóle jest
    podejrzenie, że był- żeby wszcząć śledztwo. Brrrr!

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 19. Data: 2013-05-24 08:48:46
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > Spytaj coponiektórych pensjonariuszy zakładów karnych :)

    Tyle, że pytanie było "według ustawy". Ta zdaje się nie uwzględnia
    zgwałcenia mężczyzny. Zauważ, że np kobieta może też zgwałcić faceta- czego
    chyba żadna ustawa nie zakłada

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 20. Data: 2013-05-24 08:51:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-24 08:48, Chiron pisze:
> [...]
    >>

    > Tyle, że pytanie było "według ustawy". Ta zdaje się nie uwzględnia
    > zgwałcenia mężczyzny. Zauważ, że np kobieta może też zgwałcić faceta-

    Przepis jest ten sam dla obu płci - 197kk.

    --
    Liwiusz